Katselen tässä juuri erilaiset perheet-ohjelmaa, jossa Anu on luopunut lapsestaan oman tilanteensa vuoksi ja lapsi elää sijaisperheessä. Juuri kertoi tuossa kuinka ihmiset ihmettelevät miksi hän ei nyt ota lasta luokseen, kun hänen tilanteensa on parempi. Lapsi on pienestä pitäen elänyt sijaisperheessä ja tavannut myös Anua ja heillä on hyvä suhde. Anu kertoi ettei halua vaatia lasta itselleen, koska ei halua riistää häntä siitä perheestä missä hän on elämänsä elänyt. Hän ei koe että se olisi oikein ketään, etenkään lasta kohtaan.
Tässä on mielestäni nähtävillä oikeaa äidinrakkautta ja sellaista epäitsekkyyttä, jota monen muunkin vanhemman toivoisi omaavan. Tällä lapsella on ihana äiti, joka haluaa vain parasta lapselleen, vaikka joutuu itse luopumaan paljosta. Moni vanhempi vastaavassa tilanteessa vaatii lapsen itselleen keinolla millä hyvänsä, itsekkäistä syistä. Tai koska niin oletetaan, että ympäristö asettaa sellaisen paineen.
Toivotan Anulle kaikkea hyvää. Olet vahva äiti.
Erilaiset perheet
6
319
Vastaukset
- tuhlaustavain
Joku toinen lapsi voisi tarvita enemmän tuon yhteiskunnan tuen, joka nyt menee sijaisperheelle lapsesta, joka voisi asua oman äitinsä kanssa. Turhaa rahan haaskausta! Sijaishuollon tulee kuulua sellaisille lapsille, jotka sitä tarvitsevat.
- rahanhajuYäk
Mikä on pointtisi? Puolustaa sijaisvanhemmuutta?
- aivopesua
En. Mutta en halua maksaa veroja sen vuoksi, että joku lapsi on turhaan kalliissa sijaishuoltopaikassa. Kiintymystä "sisaruksiin" ei tarvitse katkasista. Voihan sitä lapsi tavata sijaisvanhempiaan ja "sisaruksiaan" kun asuu omalla äidillään. Noin sijoitettujen lasten vanhempia aivopestään: "Olet hyvä äiti, kun et halua lastasi pois sijaisperheestä, vaikka voisit hänet ottaa".
Aina petyn, kun kuvittelen lastensuojelun / sijaishuollon kehittyvän pikkuhiljaa. Voi taantumuksellisuus!- aivopesua
En. Mutta haluan maksaa veroja sen vuoksi, että joku lapsi on turhaan kalliissa sijaishuoltopaikassa. Kiintymystä "sisaruksiin" ei tarvitse katkasista. Voihan sitä lapsi tavata sijaisvanhempiaan ja "sisaruksiaan"
kun asuu omalla isällään. Noin sijoitettujen lasten vanhempia aivopestään: "Olet hyvä äiti, kun et halua lastasi pois sijaisperheestä, vaikka voisit hänet ottaa".
Aina petyn, kun kuvittelen lastensuojelun / sijaishuollon kehittyvän pikkuhiljaa. Voi taantumuksellisuus!
Ja miten Raision kaupunki ja sen lastensuojelu valehtelee tuomioistuimessa lapsen olosuhteet yhdessä äidin kanssa vieraannuttaessaan tarkoitushakuisesti lapset omasta isästään perättömässä lausumassaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069