Huolestuttaa, rantueraukka

pakitpäälle

Oli aikomus ostaa asunto-osake, rantueelta. Otinpa selvää taloyhtiöstä ennen päätöstä. Ei perk...samojen sienien sisällä asuu hall.pj ja isännöitsijä. Ei voi olla kaikki ok, ajattelin. ( Olen törmännyt taloyhtiöön jossa yks ihminen on ollut neljällä jakkaralla yht'aikaa, mut ei oo enää:)) Onkohan jääviyskysymykset pykälien mukaan hoidettu vai onko osakkaita viilattu linssiin kenties? Käytävän seinältä pisti silmään lappunen, jossa kehotettin tähdentämään kyseisen taloyhtiön arvojen merkitystä käytännössä. Onko lapun laittajalla joku ongelma, kun suht uuteen taloyhtiöön pitää tällainen laittaa? Eikö ne muut osakkaat toimi yhden pillin mukaan vai, tai siis sen kahden, jotka on samojen sienien sisällä.

2

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ministeri.eiku.kanisteri

Yhtiössä pitää olla toimiva hallitus. Ei turhia vastaväitteitä ja päätökset joustavia. Voin vakuuttaa, että tässä yhtiössä ne toimii. Aamukahveella sovitaan ja illalla nuijitaan pöytään. Ei soraääniä ja loput johtokunnasta pöytäkirjantarkastajiksi? Hommat hoituu ja talonasukkaat käyttäytymään siivosti?

• hallitsejahajota

Tollaiset henkilöt pyrkii hallitsee muita, tavalla tai toisella. Ei voi kun toivoo, että siinä piirissä mitä pyörittävät olis vahvojakin ja oikein asioista tietäviä, että se piiri lakkaisi pyörimästä väärään suuntaan. Oikeinasioistatietävien pitää avata suunsa ja pysyä omassa rintamassa, ettei niistäkin tule takinkääntäjiä. Niitä täällä on jo tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4634
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3172
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2604
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2191
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1733
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1669
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1486
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1480
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe