Hah hah haaa! Kokkolaan on perustettu joku koripalloa pompotteleva tiimi. Ei saatana.
Niin kuin Kokkolassa ei jo olisi noita pallottelevia porukoita riittämiin. Pesäpallon ohella tuo saa..nallinen sukkahousujen punttiin heitettävä korispallo on yksi maailman naurettavimmista ja typerimmistä lapsukaisten leikkikenttäpalloiluista.
Sukkahousupalloa Kokkolaan
6
121
Vastaukset
- Minunmussukkani
Sukkahousupallo, ressu on huumorimies ja tosi sankari mun mussukkani.
Ressu ei pääse pelaamaan hah, 160 cm. ja 160 kg. hah hah haa
- TOSIrealistiKokkolan
Typerä leikki, hah!...
- TOSIrealistiKokkolan
Pesäpallo on tosimiesten peli. Siinä kuollaan, syöksytään, poltetaan jne. Nuorena miehenä Perhossa mm. Tuominiemen ja muiden huippupalloilijoiden kanssa pelannena tiedän miten hieno laji on kyseessä. Itse en kentälle päässyt pienen kokoni johdosta, mutta hutunkeitossa olin keskipohjanmaan parhaita. Nuorena miehenä vuosia harjoittamani itsetyydytys teki minusta loistavan hutunkeittäjän. Heti mailanheitossa tiesin miten miten siihen tartutaan ja voitin aina, hah hah haa!!..
- RessukanKaveri
Ressu on paras!
- Minunmussukkani
Ressu on minun kääpiöni, ihana mussukkani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595