Hah hah haaa! Kokkolaan on perustettu joku koripalloa pompotteleva tiimi. Ei saatana.
Niin kuin Kokkolassa ei jo olisi noita pallottelevia porukoita riittämiin. Pesäpallon ohella tuo saa..nallinen sukkahousujen punttiin heitettävä korispallo on yksi maailman naurettavimmista ja typerimmistä lapsukaisten leikkikenttäpalloiluista.
Sukkahousupalloa Kokkolaan
6
87
Vastaukset
- Minunmussukkani
Sukkahousupallo, ressu on huumorimies ja tosi sankari mun mussukkani.
Ressu ei pääse pelaamaan hah, 160 cm. ja 160 kg. hah hah haa
- TOSIrealistiKokkolan
Typerä leikki, hah!...
- TOSIrealistiKokkolan
Pesäpallo on tosimiesten peli. Siinä kuollaan, syöksytään, poltetaan jne. Nuorena miehenä Perhossa mm. Tuominiemen ja muiden huippupalloilijoiden kanssa pelannena tiedän miten hieno laji on kyseessä. Itse en kentälle päässyt pienen kokoni johdosta, mutta hutunkeitossa olin keskipohjanmaan parhaita. Nuorena miehenä vuosia harjoittamani itsetyydytys teki minusta loistavan hutunkeittäjän. Heti mailanheitossa tiesin miten miten siihen tartutaan ja voitin aina, hah hah haa!!..
- RessukanKaveri
Ressu on paras!
- Minunmussukkani
Ressu on minun kääpiöni, ihana mussukkani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324228
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522649
- 402541
- 472196
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820