Hei sinkkumiehet!

Herkkäblondi

Mä olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan, missä teitä tapaa. Baarissa ympärilläni pyörii ukkomiehiä, jotka haluaisivat yhden yön seuraa tai sitten tarjoavat kakkosvaimon paikkaa. Paljon en baareissa käy, mutta tarjonta on aina tää sama. Mistä tää johtuu? Miksi sä kierrät mut?

No, totta on, että itse en osaa ketään lähestyä. Mitä mä sanoisin, jos mä tulisin sulle jotain sanomaan? Anna joku vinkki edes!

78

335

8Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis..M

Syynhän kerroin jo siellä toisessa ketjussa miksi se menee noin ja ihan tuo sama mikä on sulle lähestymisessä vaikeaa voi olla niille kiinnostuneille sinkkumiehille vaikeaa. Pienikin apu voi olla hyväksi, katse, pieni hymy, jos kiinnostava tulee lähelle voi kysyä vaikka paljonko kello on tms., jotain ihan tyhmääkin voi kysyä tai sitten vaikka "anteeksi, oletko paikkakuntalaisia? osaaatko neuvo missä on...."

• Herkkäblondi

Syy on varmasti se, minkä toisessa ketjussa kerroit. Olet oikeassa! Ja ukkomiehillä ei ole mitään varsinaisesti menetettävää: se puheiden muk. homssuinen ja hoitamaton vaimo siellä kotona kuitenkin on. Ja tuskin ihan niin lätsähtäneekään.

Kiitos lähestymisvinkeistä. Mä yritän...

• exkeittiöekspertti

Kuulostaisi siltä että et ole potentiaalinen vaimokandidaatti.

• Herkkäblondi

Kiinnostava näkökulma. Näin varmasti on: en ole konventionaalinen vaimokanditaatti; korkeampi status kuin mitä miehellä pelästyttää monet tavallisemmat.

• exkeittiöekspertti
        Herkkäblondi kirjoitti:

Kiinnostava näkökulma. Näin varmasti on: en ole konventionaalinen vaimokanditaatti; korkeampi status kuin mitä miehellä pelästyttää monet tavallisemmat.

Silti panopuuksi ja jalkavaimoksi yritetään?

• 121212121212
        Herkkäblondi kirjoitti:

Olennainen kysymys on miten statuksesi vaikuttaa siihen millaista statusta odotat mieheltä?

Status nostaa miehen markkina-arvoa, mutta ei naisen.

• Herkkäblondi

Siis en itse ole varsinaisesti mitenkään yrittänyt. Minulle on paremminkin näitä "työtehtäviä" tyrkytetty. Ylläpitoa, ulkomaanmatkaa, asuntoa jne. Toistaiseksi odottelen ja katselen ihan muuta.

• exkeittiöekspertti
        Herkkäblondi kirjoitti:

Siis en itse ole varsinaisesti mitenkään yrittänyt. Minulle on paremminkin näitä "työtehtäviä" tyrkytetty. Ylläpitoa, ulkomaanmatkaa, asuntoa jne. Toistaiseksi odottelen ja katselen ihan muuta.

Naisen kannattaa miettiä omaa käyttäytymistään jos miehet tarjoavat aktiivisesti näitä työtehtäviä, tuo touhu ei kuulosta siltä että sinua yrittäisivät iskeä miehet jotka ovat tosissaan...

• Herkkäblondi
        121212121212 kirjoitti:

Olennainen kysymys on miten statuksesi vaikuttaa siihen millaista statusta odotat mieheltä?

Status nostaa miehen markkina-arvoa, mutta ei naisen.

Näin se mitä ilmeisemmin on. Naisella ns. status tms. ehkä paremminkin laskee tuota niin sanottua markkina-arvoa.

No, mä en odota mieheltä statusta, asemaa, tiettyjä tuloja tms. Olen aina elättänyt ja vaatettanut itseni ja maksanut laskuni. Mitäkö odotan. Että mies hoitaa omat laskunsa, ei tarvitse naista siivoojakseen, on kiva, auttavainen, rehellinen, luotettava.

• Herkkäblondi

Exkeittömiehelle! Minua näin lähestyvät miehet eivät ole tosissaan. Ainakin haluan uskoa niin! Mitä mun käyttäytymisesi tulee kuuntelen, mitä mulle puhutaan, keskustelen ja maksan omat juomani. Ihan mielellään otan käyttäytymisvinkkejäkin vastaan.

• 121212121212
        Herkkäblondi kirjoitti:

Näin se mitä ilmeisemmin on. Naisella ns. status tms. ehkä paremminkin laskee tuota niin sanottua markkina-arvoa.

No, mä en odota mieheltä statusta, asemaa, tiettyjä tuloja tms. Olen aina elättänyt ja vaatettanut itseni ja maksanut laskuni. Mitäkö odotan. Että mies hoitaa omat laskunsa, ei tarvitse naista siivoojakseen, on kiva, auttavainen, rehellinen, luotettava.

Eli peruskaavan mukaan mennään?

Kun mies ansaitsee enemmän yhdistetään tulot ja tilit.
        Kun nainen ansaitsee enemmän, molemmat maksavat omat laskunsa.

Mutta olet valmis hyväksymään alemman statuksen miehen, se on hyvä koska vaikuttaisi siltä ettei tasosi (nuoruus, kauneus) riitä statusmieheen.

Laskeeko status markkina-arvoa, kyllä ja ei. Sinänsä monelle statusmiehelle on plussa jos nainenkin tienaa, mutta jos ei saa statusmiehiä, muuttuu se miinukseksi koska aikas moni tavismies ei halua uranaista. Uranaisilla on tapana kuluttaa liikaa aikaa ja energiaa työhön, ihannoida oman firman johtajia ja muita statusmiehiä, jne.

Millaisesta statuksesta puhutaan? Tj muutaman kymmenen/sadan ihmisen yrityksessä, pikkupomo, hyvin palkattu konsultti, tms?

Suosittelen että suuntaat katseen sinne peräpöytiin. Katsele melko lailla selvin päin olevia, siististi pukeutuvia ja fiksusti käyttäytyviä miehiä. Aloitteen voi tehdä miten vain. Olet nainen, sinulta ei odoteta kympin suoritusta kuten mieheltä. Erityisesti ujommille miehille on melkeinpä plussaa jos nainen ei ole superitsevarma. Voit lähestyä kaverina ilman että "osoitat kiinnostusta", tms.

• Herkkäblondi

Kiitos vinkeistä ja vihjeistä. Tää on hyödyllistä ja opettavaista mulle.

Sanottakoon, että olen aik. jakanut tilini ja tuloni, ensin nyt jotakin muuta kuin elatusvastuuta. Iloa? Rauhaa? Tasapainoa?

• 121212121212
        Herkkäblondi kirjoitti:

Kiitos vinkeistä ja vihjeistä. Tää on hyödyllistä ja opettavaista mulle.

Sanottakoon, että olen aik. jakanut tilini ja tuloni, ensin nyt jotakin muuta kuin elatusvastuuta. Iloa? Rauhaa? Tasapainoa?

Tienasitko silloin reippaasti enemmän kuin mies jonka kanssa jait tilit ja tulot?

Ja mikä oli ikähaarukka silloin vs nyt?

• exkeittiöekspertti
        Herkkäblondi kirjoitti:

Exkeittömiehelle! Minua näin lähestyvät miehet eivät ole tosissaan. Ainakin haluan uskoa niin! Mitä mun käyttäytymisesi tulee kuuntelen, mitä mulle puhutaan, keskustelen ja maksan omat juomani. Ihan mielellään otan käyttäytymisvinkkejäkin vastaan.

Monilla itsevarmimmilla miehillä on liki pettämätön vainu naisten suhteen, he pystyvät hyvin nopeasti näkemään naisesta mitä tämä on vailla ja miten naisen kanssa pääsee maaliin.

On silti naistyyppi, johon todennäköisesti sinäkin kuulut, jonka käyttäytyminen ei (ehkä) vastaa sitä mitä nainen oikeasti haluaa. Miehet tulkitsevat sinun kaipaavan seksiä herrasmiehiltä, vaikka kenties olet vailla jotakin muuta.

Ristiriita on käyttäytymisen tiedostamattomalla osa-alueella, ehkä vain näytät siltä että olet munaa vailla...

• Herkkäblondi

Taas paljon ajateltavaa mulle! Ja miehille myös: vaalea nainen on aina vähän niin kuin vailla ja puutteessa?

• Herkkäblondi
        121212121212 kirjoitti:

Tienasitko silloin reippaasti enemmän kuin mies jonka kanssa jait tilit ja tulot?

Ja mikä oli ikähaarukka silloin vs nyt?

On aika lailla henk.koht. kys. Olin huomattavasti paremmilla tuloilla kuin mies.

• exkeittiöekspertti
        Herkkäblondi kirjoitti:

Taas paljon ajateltavaa mulle! Ja miehille myös: vaalea nainen on aina vähän niin kuin vailla ja puutteessa?

Nää on niitä juttuja joita ei voi selittää, mies vain tietää sen kun näkee naisen joka on seksiä vailla. Ei muuten liity pelkkiin blondeihin.

• Kuulostaisi siltä että olet just hyvä tollasena kuin oot.. vaikeus on siinä kun ei ole 100% varmaa persoonan tunnistinta kellään, niin sen juuri itselleen sopivan puoliskon löytäminen voi olla pirskatin vaikeaa.. ;P

Älä anna kenekään yrittää muuttaa sinua siksi mitä et oikeasti ole.. äläkä itsekään yritä muuttaa itseäsi sellaiseksi mitä et ole.. siinä kärsit ainakin sinä ja joskus ehkä joku/jotkut muutkin.. ;P

Onnea kuitenkin sinulle etsintään.. =)

• Herkkäblondi

Kiitos tsempistä! Ja ajatuksista: helposti tulee mielee, että itseä pitäisi muuttaa tms. Luopua joistakin periaatteista tms. Olet ajattelevainen ja kiva! Mukavaa päivää sulle filosofi.

• Ruma-ätmi

Naiset rakastuu jännämiehiin

• Herkkäblondi

Tarkoitatko siis sitä, että tämän vuoksi et halua tai rohkene sanoa naisille mitään tai lähestyä naisia? Tarkennatko hieman ajatustasi?

• turhaluulo

Ei täällä ole yhtään sun tasoistasi sinkkumiestä.

• Herkkäblondi

No kiitos, mä otan ton kohteliaisuutena!
        Ihan kivoja miehiä täällä on, toivott. jossain livenä myös.

• werneriska

Varmaan jossain peräkammareissa on mukavia sinkkumiehiä, eivät käy ravintoloissa.

• Herkkäblondi

Ok! Pitää yrittää löytää ne. Toivott. peräkammarinpojat eivät ole täysin alkoholisoituneet ja masentuneet.

• yksinäisyyys
        Herkkäblondi kirjoitti:

Ok! Pitää yrittää löytää ne. Toivott. peräkammarinpojat eivät ole täysin alkoholisoituneet ja masentuneet.

Kyllä ne useimmiten ovat. Se siinä vähän ongelma onkin. Toisaalta en ole itse sen parempi, olen nykyään yksinäisyyden takia itsekin alkoholisoitunut ja masentunut. Naisethan ottavat kovaa vauhtia miehiä kiinni näissä asioissa..
        Tästä mulla on tullutkin kiivaita keskusteluja läheisten kanssa, että mä en kuulema saisi huolia toista samanlaista ku itse olen vaan tarvitsisin terveen työssäkäyvän miehen.
        Mutta eikö sairailla ihmisilläkin ole oikeus seurustella? Ja mikä oikeus mulla on vaatia miestä joka ei ole masentunut jos itsekin olen nappeja popsiva mielialapotilas, joka on vähän väliä sairaslomalla? Ja kestääkö edes terve mies minua? Mähän flippailen vähän väliä.

Olin ihastunut yhteen mieheen joka oli ollut psykoosiosastolla ja sain kauhean moittimisen läheisiltäni siitäkin, että en saa seurustella "hullujen" kanssa. Kuitenkin mut itseni on kärrätty sairaalaan koska itse olin lähes psykoosissa.
        Miksen mäki sitte ole hullu, jota muiden pitää varoa? Vai yrittävätkö läheiseni vihjailla mulle, ettei seurustelu ole mun kaltaisiani varten ollenkaan?
        Ihmiset on kauhean julmia, mitä tulee syrjäytyneisiin ja masennuspotilaisiin.
        Ikään kuin syrjäytyneiden kuuluisi pysyä erossa "normaalien" ihmisten jutuista, eikä saa edes haaveilla parisuhteista.

Mä tykkään vähän ressukkamiehistä koska en itsekään mikään kovaksi keitetty kokenut alfanaaras ole. Ja kyllä, jo nuorena ja nättinäkin kiinnostuin ujommista pojista.
        Mua on aina viehättänyt herkät luonteet, myös ystävinä.
        Tuntuu vaan, että on tosi vaikeeta löytää samanlaista seuraa (edes ystävänä) kuin itse on ja jos löytää, heihin ei tule mitään kunnon kontaktia. Aika loppuu ennen kuin ehtii mitään kunnolla tapahtua, kun molempi osapuoli on samanlainen ujo jahkaaja.
        Kyllä just noita varattuja seksin tyrkyttäjiä tai pelimiehiä piisaa, mutta kun ei mua varten ole sellaiset. Heille on omat ottajansa.
        Itse olen enempi herkkä, sielukas pohdiskelijatyyppi. Eikö meitä varten ole maailmassa enää mitään muuta kuin yksinäisyys?

On myös pakko ollut sisäistää se ajatus, että mun olis uskallettava olla itsekin aloitteellisempi jos meinaan herkkismiehen itelleni saada, mutta kaikki kontaktin ottaminen on mulle tosi vaikeaa. Tuomitsen itseni jo etukäteen kelpaamattomaksi.
        Etenkin kun olen vuosien mittaan tullut vain erakkomaisemmaksi. Tuntuu, että masennukseni takia en kestä pienintäkään mahdollista torjutuksi tulemisen riskiä. Mitään tervettä itsetuntoa ei enää löydy. Näen itteni pelkkänä nollana.
        Sori näin pitkä teksti, en osannut sepostaa tän lyhyemmin.
        Ja otin tästä jo tosi paljon pois, että edes joku jaksaa lukea =D

• 121212121212
        yksinäisyyys kirjoitti:

Kyllä ne useimmiten ovat. Se siinä vähän ongelma onkin. Toisaalta en ole itse sen parempi, olen nykyään yksinäisyyden takia itsekin alkoholisoitunut ja masentunut. Naisethan ottavat kovaa vauhtia miehiä kiinni näissä asioissa..
        Tästä mulla on tullutkin kiivaita keskusteluja läheisten kanssa, että mä en kuulema saisi huolia toista samanlaista ku itse olen vaan tarvitsisin terveen työssäkäyvän miehen.
        Mutta eikö sairailla ihmisilläkin ole oikeus seurustella? Ja mikä oikeus mulla on vaatia miestä joka ei ole masentunut jos itsekin olen nappeja popsiva mielialapotilas, joka on vähän väliä sairaslomalla? Ja kestääkö edes terve mies minua? Mähän flippailen vähän väliä.

Olin ihastunut yhteen mieheen joka oli ollut psykoosiosastolla ja sain kauhean moittimisen läheisiltäni siitäkin, että en saa seurustella "hullujen" kanssa. Kuitenkin mut itseni on kärrätty sairaalaan koska itse olin lähes psykoosissa.
        Miksen mäki sitte ole hullu, jota muiden pitää varoa? Vai yrittävätkö läheiseni vihjailla mulle, ettei seurustelu ole mun kaltaisiani varten ollenkaan?
        Ikään kuin syrjäytyneiden kuuluisi pysyä erossa "normaalien" ihmisten jutuista, eikä saa edes haaveilla parisuhteista.

Mä tykkään vähän ressukkamiehistä koska en itsekään mikään kovaksi keitetty kokenut alfanaaras ole. Ja kyllä, jo nuorena ja nättinäkin kiinnostuin ujommista pojista.
        Tuntuu vaan, että on tosi vaikeeta löytää samanlaista seuraa (edes ystävänä) kuin itse on ja jos löytää, heihin ei tule mitään kunnon kontaktia. Aika loppuu ennen kuin ehtii mitään kunnolla tapahtua, kun molempi osapuoli on samanlainen ujo jahkaaja.
        Kyllä just noita varattuja seksin tyrkyttäjiä tai pelimiehiä piisaa, mutta kun ei mua varten ole sellaiset. Heille on omat ottajansa.
        Itse olen enempi herkkä, sielukas pohdiskelijatyyppi. Eikö meitä varten ole maailmassa enää mitään muuta kuin yksinäisyys?

On myös pakko ollut sisäistää se ajatus, että mun olis uskallettava olla itsekin aloitteellisempi jos meinaan herkkismiehen itelleni saada, mutta kaikki kontaktin ottaminen on mulle tosi vaikeaa. Tuomitsen itseni jo etukäteen kelpaamattomaksi.
        Etenkin kun olen vuosien mittaan tullut vain erakkomaisemmaksi. Tuntuu, että masennukseni takia en kestä pienintäkään mahdollista torjutuksi tulemisen riskiä. Mitään tervettä itsetuntoa ei enää löydy. Näen itteni pelkkänä nollana.

Varsin sympaattinen ja rehellinen kirjoitus.

Uskon todellakin että moni oikeasti miestä haluava KTN/ATN tekee itselleen hallaa vetämällä Marilyn Monroe-asenteella.

Tiedäthän: "en tarvitse miestä, en etsi ketään, ehkä jos olet aivan super tasoa ja näet vaivan tavoitellaksesi minua...saatan harkita asiaa".

Tuo on huippukysyttyjen naisten tapa seuloa pois kaikki paitsi tasokkaat ja aloitteelliset alfamiehet jotka metsästävät naista.

Useimpien naisten kannattaisi kertoa avoimesti että haluaisivat kovasti miehen. Sitä alfaa ei ole eikä tule, mutta betamies tai se kiva ATM ovat paljon kiinnostuneempia naisesta joka _haluaa miehen kuin jostain vaikeasta valloituksesta jossa yhdistyy Marilyn Monroen asenne ja tavisnaisen ulkonäkö.

• lynxi
        Herkkäblondi kirjoitti:

Onhan ne tietysti, kun tollaset blondit ei tule kotoa hakemaan :)

• Herkkäblondi

Häikäistynyt olen! 😎

• Herkkäblondi
        121212121212 kirjoitti:

Varsin sympaattinen ja rehellinen kirjoitus.

Uskon todellakin että moni oikeasti miestä haluava KTN/ATN tekee itselleen hallaa vetämällä Marilyn Monroe-asenteella.

Tiedäthän: "en tarvitse miestä, en etsi ketään, ehkä jos olet aivan super tasoa ja näet vaivan tavoitellaksesi minua...saatan harkita asiaa".

Tuo on huippukysyttyjen naisten tapa seuloa pois kaikki paitsi tasokkaat ja aloitteelliset alfamiehet jotka metsästävät naista.

Useimpien naisten kannattaisi kertoa avoimesti että haluaisivat kovasti miehen. Sitä alfaa ei ole eikä tule, mutta betamies tai se kiva ATM ovat paljon kiinnostuneempia naisesta joka _haluaa miehen kuin jostain vaikeasta valloituksesta jossa yhdistyy Marilyn Monroen asenne ja tavisnaisen ulkonäkö.

Voi olla, että Marilyn Monroe-asenne jäänyt nuoruudesta. Ja nyt taas kun on sinkkuna, on tuo nuoren tytön asenne. Pitää miettiä! Kiitos näkökulmasta!

• seukkaamaanvaan
        yksinäisyyys kirjoitti:

Hullua ymmärtää parhaite toinen hullu. Mitä se muille ihmisille kuuluu, jos 2 ihmistä viihtyy keskenään?!

• yksinäisyyys kirjoitti:

Kiitos erittäin hyvästä tekstistä. Ei ollut yhtään turhan pitkä. Todella totulta kuulosti. Kyllä meille masentuneille ja ujoille on kumppanin löytäminen miltei mahdoton tehtävä,varsinkin kun pitää itse itseään täysin kelpamattoana. Toivottavasti kuitenkin pystyisit selättämään sairautesi ja löytämään etsimäsi. Parempi kun et välittäisi niin paljon muitten mielipiteistä.

• käsivennamo

oletko na tytto käyny kaupas ikinä.. raha määrää jalkovälin

ehkä opit sen joskus

• liikaameteliäkaikkialla

eiköhän ihminen määrää itsestään mitä haluaa, turha tyrkyttää omaa mielipidettä jos sitä ei ole kysytty

• sidos

Hyvin tääkin juttu meni ojasta allikkoon. Kysyit missä miehiä tapaa niin kaikkea muuta kerrottiin kuin vastaus. Tuli mieleen että pitää varmaan alkaa vakoilemaan kulmakunnan poikia et kuka olis vapaa ja mennä kysyy osoitetta johonkin niin samalla keskustelis myös ihan muutakin :D

• runkporukat

kysy jokaiselta vähänki epäilyttävältä ootko käteevetäjä ? sitten jos kyllä vastaus, sano et annat pimppiä jos se riittää

rahaa ei kananta kuvitel ees pennin jeniä tai saat jatkaa käteen vennamointia

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Minua ei tapaa juuri muualla kun salilla tai kaupassa. Kesällä kyllä kävin ulkona enemmänkin mutta talvet olen vaan lähinnä kotona kuten karhut talviunilla. Naisten takia ei kannata käydä missään baareissa tai tapahtumissa koska naiset ei halua kunnollisia miehiä.

• Voisit sanoa vaik et....lähdetääks tonne vähän nojailemaan, vai käytät sä mielummin seinää?

• Herkkäblondi

Ok!

• Tahvo52

Ai missä meitä tapaa, no aivan siellä missä muutkin kanssainhmiset oleilevat. Leffassa, lenkillä, kaupassa, pyöräilemässä, uimahallissa, kahvilassa jne jne. Oikea aika ja paikka ratkaisee. Ok, kesällä minäkin olen aktiivisempi ja talvella teen yleensä enemmän duunia ja olen kohtlaisen paljon kotosalla.

Itse kävin eilen paikallisessa parilla ja kovasti olisi ollut vientiä, hitto vie, minua 15 vuotta vanhemmat rouvat vikittelivät. Osoittaa tietysti sen että kyllä niitä haluja on vielä eläkeläisilläkin. Oli todella hämmentävää kun itse olen 52 vuotias ja minua huommattavasti vanhemmat daamit ehdottelemassa vaikka mitä. Vaikka tuota ikää on jo itselle kertynytkin niin en kyllä pidä tuota erityisen imartelevana, lähinnä hämmentävänä.

• Herkkäblondi

No, sä olet mies parhaassa iässä. Löytyy siis melko iäkkäitä kiinnostuneita, mutta varm. myös sun ikäisiä ja kymmenen vuotta nuorempia. Onnea! Et tarvitse ketään haeskella! Mä yritän pitää silmät auki siis ihan kaikkialla.

• Tapaavatko ihmiset ihan todella lenkillä, kaupassa, kahvilassa, tai vanhassa lempipaikassani, leffassa? Vanhan vitsin mukaan naiset eivät ole noissa paikoissa tullakseen miesten iskemiksi, vaan tekemässä mitä nyt ovatkin tekemässä... ja ihan vakavastikin, näissä paikoissa olen aina saanut olla ihan rauhassa. Tarkoitan kirjaimellisesti aina. No, joskus vuonna 2005 (kai, saattoi olla myös 2004) joku tyttö tuli juttelemaan, kun olin lenkillä ja samalla valokuvaamassa umpihangessa, mutta noin muuten on ollut rauhallisempaa.

Sen voin sentään uskoa, että työpaikoilla ihmiset tapaavat toisiaan, vaikka omalla kohdallani en ole koskaan onnistunut tutustumaan muihin kuin niihin työkavereihin, jotka ovat taas niin lähellä että on parempi pysyä työkavereina. Perheellisiähän he nyt joka tapauksessa olisivatkin.

Käytännössä siis jää baarit ja treffiskene, joissa minun kuplassani löydetään sinkkuja. Baarissa tosin pitäisi olla supliikki riikinkukko, joten omalla kohdallani kaikki pelkistyy treffiskeneen, eli nettitreffeihin ja tuttavien hyväntahtoisiin paritusyrityksiin. Muualla mikrosignaalit pyytävät jättämään rauhaan.

• Herkkäblondi
        lord.boredom kirjoitti:

Tapaavatko ihmiset ihan todella lenkillä, kaupassa, kahvilassa, tai vanhassa lempipaikassani, leffassa? Vanhan vitsin mukaan naiset eivät ole noissa paikoissa tullakseen miesten iskemiksi, vaan tekemässä mitä nyt ovatkin tekemässä... ja ihan vakavastikin, näissä paikoissa olen aina saanut olla ihan rauhassa. Tarkoitan kirjaimellisesti aina. No, joskus vuonna 2005 (kai, saattoi olla myös 2004) joku tyttö tuli juttelemaan, kun olin lenkillä ja samalla valokuvaamassa umpihangessa, mutta noin muuten on ollut rauhallisempaa.

Sen voin sentään uskoa, että työpaikoilla ihmiset tapaavat toisiaan, vaikka omalla kohdallani en ole koskaan onnistunut tutustumaan muihin kuin niihin työkavereihin, jotka ovat taas niin lähellä että on parempi pysyä työkavereina. Perheellisiähän he nyt joka tapauksessa olisivatkin.

Käytännössä siis jää baarit ja treffiskene, joissa minun kuplassani löydetään sinkkuja. Baarissa tosin pitäisi olla supliikki riikinkukko, joten omalla kohdallani kaikki pelkistyy treffiskeneen, eli nettitreffeihin ja tuttavien hyväntahtoisiin paritusyrityksiin. Muualla mikrosignaalit pyytävät jättämään rauhaan.

Täytyy kai olla valppaana, tosin epäileväinen olen mäkin. Tuntuu, että oikeesti vain leffoissa tavataan kahviloissa ja kirjakaupoissa. Mutta avaan siis nyt suuni. Katsotaan miten käy. Mä olen se, joka kyselee kaikkea.

Mun nettitreffikokemukset olivat vähän surkuhupaisia, ja poistuin aika nopeasti takavasemmalle. Ja oikeesti sieltäkin mä löysin jonkun rikkaan naimisissa olevan "Envoi erota, mutta ostan sut" -elättäjän. Todellakin: aina saa sitä mitä ei tilaa! Mutta täytynee yrittää uudelleen, olla kärsivällisempi ja rohkeampi. Kiitos tästä ideasta.

• 184
        lord.boredom kirjoitti:

Tapaavatko ihmiset ihan todella lenkillä, kaupassa, kahvilassa, tai vanhassa lempipaikassani, leffassa? Vanhan vitsin mukaan naiset eivät ole noissa paikoissa tullakseen miesten iskemiksi, vaan tekemässä mitä nyt ovatkin tekemässä... ja ihan vakavastikin, näissä paikoissa olen aina saanut olla ihan rauhassa. Tarkoitan kirjaimellisesti aina. No, joskus vuonna 2005 (kai, saattoi olla myös 2004) joku tyttö tuli juttelemaan, kun olin lenkillä ja samalla valokuvaamassa umpihangessa, mutta noin muuten on ollut rauhallisempaa.

Kyllähän todennäköisimmät paikat on juuri baarit ja netti. Muutama tuttu on löytänyt harrastusten kautta. Salin lisäksi löytyy yksi kuoropariskunta ja yksi partiopariskunta. Ei ihan lähipiiristä mutta tiedossa on että kaksi yh-ta on löytänyt toisensa kun lapset pelasivat samassa joukkueessa.

Salia lukuunottamatta näissä on yhteistä se että kyseessä oli isompi yhteisö jonka sisällä sitten tutustuminen alkoi. Aika vaikeaahan sitä on mennä jotakin yksittäistä hölkkääjää iskemään kesken lenkin.
        Jos nainen vinkuvan hengityksen takana kuullessaan kääntyy ja verkkokalvoille piirtyy kuva räkä poskella tarpovasta hölkkääjästä yli 20% rasvoilla saattaa ennemmin vauhti kiihtyä kuin käydä mielessä että himmailempa vähän josko sillä olisi mielessä jokin hauska aloitusrepliikki.

• Kuinka vanha olet ja kuinka monta lasta sinulla on?

• Herkkäblondi

Onkohan nyt liian henk.koht.? Joku toinen paikka ja aika näille.

• Herkkäblondi kirjoitti:

Onkohan nyt liian henk.koht.? Joku toinen paikka ja aika näille.

Nuo vaikuttavat asiaan.

• Tahvo52

Minultako kysyt?

• fdgjdg

öhö, eihän sun tarvitse kuin pitää selkeästi hiukan silmäpeliä niin kaveri lähestyy jos on kiinnostunut.

• Herkkäblondi

Ok! Tota silmäpeliä mä en selvästikään osaa. Opetellaan!

• crux

Niin kauan kun kukaan nainen ei tule juttelemaan tai tee muutakaan elettä, niin nämä kysymykset on niin kovin teoreettisia. Ok, joku nainen ehkä haluaisi kumppanin mutta kun reaalimaailmassa ei mikään viittaa siihen, niin jotenkin nämä kysymykset tuntuu vähän turhilta. Olen istuskellut ja seisoskellut baarissa ja ihan rauhassa olen saanut olla lähes aina. Ei se ole siitä kiinni ettenkö olisi ollut helposti tavoitettavissa ja lähestyttävissä jos vaan kiinnostusta löytyisi.

• Herkkäblondi

Mun pitää opiskella teoriaa, koska käytäntö ei suju ollenkaan. Osoittaako sä itse siellä baarissa naiselle kiinnostusta?

• crux
        Herkkäblondi kirjoitti:

Mun pitää opiskella teoriaa, koska käytäntö ei suju ollenkaan. Osoittaako sä itse siellä baarissa naiselle kiinnostusta?

En minä yleensä tee muuta kuin haen ihan kohteliasta katsekontaktia. Toki joskus tulee mentyä juttelemaankin mutta se menee yleensä humalan piikkiin.

• ijbehbnemb

Mullan alta löytyy pian ainakin yksi. Sieltä vaan kaivelemaan.

• Herkkäblondi

Apua! Vähän paha paikka! Älä vielä mee sinne.

• 184

Jaa että missä ja vinkkejä. No jos nyt viikonloppua miettii niin tässä esimerkkejä.

Ruokakaupassa kävin-> olisit kysynyt oliko nämä appelsiinit jo eilen tarjouksessa tai sopiiko tämä pesuaine myös kirjopyykille.
      Salilla kävin illalla-> voitko tulla varmistamaan mun penkkipunnerrusta tai katsotko meneeko ylätalja suoraan niskan taakse.
      Tänään aamulla jos olisit nähnyt minut sählymaalivahdin varusteissa niin olisit voinut todeta että koska tuolla et mitään kiinni saanut niin otatko edes tästä kopin ja lähdet kahville.
      Jos olisit illalla nähnyt minut katsomassa paikallisten junnujen kiekkopeliä olisit voinut kysyä että pelaako tuolla tuttujesi jälkikasvua vai oletko muuten mukana toiminnassa?

Ei nämä niin vaikeita ole, asioista vaan tehdään turhan vaikeita.

Niin ja äsken kävin saunassa joten jos oltaisiin tavattu siellä olisit voinut kysyä että voitko heittää lisää löylyä. :)

• Herkkäblondi

Kiitos konkreettisista ja selvistä ohjeista.
        - Ruokakauppa: Osaan ruokakaupan hyvin, mutta, mutta mietin kysymyksiä.
        - Sali: Käyn salilla mutta en puhu salikieltä. Olen harrastelija! Talja? Penkkipunnerrus? Mä istun ihan vaan niissä laitteissa...
        Luulen, että miesten treenejä ei koskaan saa häiritä?
        - Sählyt ja muut kiekkopelit: Nostan kädet pystyyn. Siellä mä en ole.
        - Sauna: Olis kyllä ihan paras paikka tavata!

Huomaan, että sulla on sana hyvin hallussa ja nää lähestymisasiat myös. Heitänkin sulle kopin: Anna sä mulle harrastelijalle apua siellä kuntosalilla. Niissä laitteissa on kaikenlaisia säätöjä ja toimintoja, joita vois yhdessä katsoa? Tai kerro mulle kaupassa, mitä jouluolutta tms. mun viini-ihmisen pitäis ehdottomasti ostaa. Tai kun seuraavan kerran menet saunaan, kerro mulle! 😊

• 184

Helppo näitä ohjeita on kirjoitella; oikeassa elämässä sitten se jäätyminen kyllä helposti meikäläistä uhkaa.

Yksi käytännön vinkki jonka olen ihan oikeasti nähnyt toimivan. Salilla oli treenikaveri saanut sarjansa loppuun ja istuskeli siinä ja palautteli kun neito käveli ohi; pisti lapun käteen jossa luki "kahville?" ja alla puhelinnumero.
        Oikein hyvä tapa; ei tarvitse miettiä aloitusta eikä tarvitse pelätä että keskeyttää miehen treenit. Lisäksi se ratkaisu jää sitten sille kaverille soittaako vai ei.

Mutta jos noista muista kopin ottaa niin tuskimpa salilla pitkään noita säädeltäisi vaan siirryttäisiin vapaiden painojen puolelle. Viineistä en tajua mitään joten ottaisin varmaan sinua kädestä ja mentäisiin paikalliseen alan markettiin kysymään ammattilaisen neuvoja.

Jos vanhat merkit pitää kutinsa niin keskiviikona olisi saunapäivä.

• Herkkäblondi
        184 kirjoitti:

Helppo näitä ohjeita on kirjoitella; oikeassa elämässä sitten se jäätyminen kyllä helposti meikäläistä uhkaa.

Yksi käytännön vinkki jonka olen ihan oikeasti nähnyt toimivan. Salilla oli treenikaveri saanut sarjansa loppuun ja istuskeli siinä ja palautteli kun neito käveli ohi; pisti lapun käteen jossa luki "kahville?" ja alla puhelinnumero.
        Oikein hyvä tapa; ei tarvitse miettiä aloitusta eikä tarvitse pelätä että keskeyttää miehen treenit. Lisäksi se ratkaisu jää sitten sille kaverille soittaako vai ei.

Mutta jos noista muista kopin ottaa niin tuskimpa salilla pitkään noita säädeltäisi vaan siirryttäisiin vapaiden painojen puolelle. Viineistä en tajua mitään joten ottaisin varmaan sinua kädestä ja mentäisiin paikalliseen alan markettiin kysymään ammattilaisen neuvoja.

Jos vanhat merkit pitää kutinsa niin keskiviikona olisi saunapäivä.

On mun vähän vaikea uskoa, että jäädyt. Salilla vapaat painot: voisin kokeilla. Käsikättä markettiin: mielellään lähtisin. Ke sauna: sovittu.

Mietin tota lappujuttua! Hyvää yötä, olet kiva ja saat mut nauramaan.

• Pillujen-asiantuntija

Annatko heti pillua vai pitääkö ensin vonkata?

• Herkkäblondi

Mikä on heti? Mitä on vonkaaminen? Miten nää liittyvät tapaamiseen ja kommunikointiin? Täsmennätkö hieman?

• yksinäkökanta

Sinkkumieheen voi törmätä melkein missä vaan. Henk.kohtaiseti liikun luonnossa aika paljon suhteellisen monipuolisesti. Esim. lenkkeily, metsästys, kalastus. mökkeily. Baareissa käynti on suhteellisen harvinaista. Viihdyn myös kotona.

• Herkkäblondi

Kiitos! Siispä ulos, luontoon, lenkille.

• eiolejaksamista

En etsi nyt ketään. Stressi estää sen.

• Tahvo52

Voisin lisätä aikaisempaan että mitä kovemmin etsit sitä hankalammaksi menee. Eli ei välttämättä kannata täyttää päätä tällä asialla niin että siitä tulisi pakkomielle.

Ja tässä minun vinkki naisille varsinkin jos tapaatte jonkun baarissa. Älkää tyrkyttäkö itseänne vaan kysykää vaikka mielummin että voiko saada yhteystiedot että voi olla yhteydessä selvinpäin....vaikka seuraavana päivänä. Jos kuitenkin olet valmis menemään sänkyyn heti siitä baarista lähtiessä olet ns. kertahuvi jolle ei ole kiinnostusta koska olet luultavimmin tehnyt tätä aikaisemminkin. Näitäkin on tässä elämän aikana tullut nähtyä ja ei se oikein ainakaan minun kohdaalla toimi. Toki saa ja pitääkin kerätä kokemuksia mutta ei tarvitse silti olla "helppo". Tämä nyt esittää ainoastaan minun henkilökohtaista mielipidettä, kuka tahansa saa toki olla eri mieltä.

• Herkkäblondi

Kiitos ajatuksista. Otan opikseni!
        Ymmärsinkö nyt oikein: Mies lähtee baarista miltei kenen vaan mukaan, jos tiedossa on seksiä. Tuo öinen kumppani ei kuitenkaan käy seurustelukumppaniksi. Mies haluaa siis jotenkin valloittaa ja metsästää?

• Itseäni tapasi aikanaan: juuri siellä baarissa, kitaratunnilla joku teki aloitteen, treffipalstoilla, työhön liittyvän tapahtuman illanvietossa jne.

Sitten on tuo sali. Jos siellä viettää 5-7 h viikossa, luulisi, että siellä voisi suhteita syntyä, mutta ei. Olen neljän vuoden aikana saanut yhden aloitteeksi tulkittavan lähestymisen. Itse olen aloittanut juttelemaan ehkä 10-15 naisen kanssa, mutta useimmat ovat jääneet vastavuoroisuuden puuttumiseen.

• Herkkäblondi

Luulen, että meille naisille aloitteentekeminen on vaik. Mä olen nyt miettinyt, että hyvin voisin sanoa salilla jotakin kivanoloiselle miehelle. Sitten kuitenkin odottaisin, että mies melko pian pyytäisi kahville tai lasilliselle. Jos mies ei reagoisi, tuumisin, että ei ole kiinnostunut.

• On se myös vaikeaa miehille.

Ehkä jos joku uppo-outo kiinnostava nainen tulisi juttelemaan niitä näitä, niin en seuraavaksi vielä rupeaisi ehdottelemaan, van pari salikertaa menisi jutellessa muuta ja vähän haistelemalla tilannetta, mutta jos nainen tuntuisi oikeasti kiinnostuneelta, saattaisin strategisen liikkeen tehdäkin.

• 36-aviomies

Naisen voi tavata vaikka bussissa kuten minä tapasin oman vaimoni.

• sidos

Ihanaa nyt tuli hyviä vinkkejä siis kunhan saisi avattua suunsa. Elämässä pitäisi muutenkin miettiä mitä tekisi toisin niin kuin yleensä tekee. Siis pois totutuista kaavoista ja silmät auki kulkiessa ihmisten ilmoilla. Toiset käy terapeutilla mut voihan sitä olla itsekin itsensä terapeutti ja oppia uusia tapoja elää. Kauppaan mennessäkin ei siellä ajattele kuin mitä ostaisi mut voisihan sitä nähdä ihmiset ympärillään ja vaihtaa vaikka hymyn jos ei muuta uskalla.

• Herkkäblondi

Näin juuri! Hyviä vinkkejä saatiin. Kiitos miehet teille!
        Hymyillään kun tavataan - ja kysellään. Mukavaa marraskuuta mukaville miehille!

• Tahvo52

Ja vielä vinkiksi että pois sieltä kotoa jos haluaa tavata jonkun kivan tyypin. Ei sieltä kukaan tule hakemaan vaan pitää itse olla miten sen nyt sanoisi, ehkäpä "näytillä" ja tavoitettavissa.

• atm30

En tiedä, en ole koskaan tehnyt aloitetta naiselle

• Yksin yksiössäni pääasiassa oleilen. Kohta varmaan mullan alla kans jos tämä yksinäisyys jatkuu. Baareissa en ole käynyt vuosiin kun ei ole koskaan kukaan lähtemässä mukaan enkä viitsi sinne mennä yksin rahaa tuhlaamaan kun ei sieltä ikinä ennenkään ole kukaan tarttunut mukaan.

Mulle olisi ihan sama miten nainen aloittaisi keskustelun, kun itse olen niin onneton aloitteita tekemään.

• Vaikea sanoa mitä sä sanoisit. Sun pitäs se itse keksii. Eiköhän mies oo tyyytyväinen että nainen huomioi ja vaikka millasella iskulauseella. Missäköhän tapaa sinkkunaisia ja miten toimia?.
      Joskus pyörin baareissa muttei sieltä oikein mitään kunnollista seuraa löytynyt. Tosin kerran yhden kans tuli suhde vaikka ajattelin että ei voi olla mahdollista. Kyllä se mua vei jo heti ekana yönä. Oli niin kauniskin mä en niin kovin.

Kyl vieläkin joskus baareissa käyn mutta eipä edelleenkään uskalla ees toivoa että löytyisi monen yön seuraa, tahi ykkösvaimokandidaattia. Tai ainoata kandidaattia sillä yksiavioinenhan mä olisin ja niin tosissani mutta kun ne naiset ei.

• 2671

Minua saa lähestyä ihan missä vain, ei tarvitse miettiä onko sopiva paikka. Baareissa en edes käy (melu, alkoholi ja vääränlaiset ihmiset). Mielellään ei mitään tyhmiä kiertoilmaisuja tai teennäistä asiaa, jotka voi tulkita miten tahansa, vaan suoraan asiaan kiitos: sano että olet sinkku ja etsit miestä ja kysy oma tilanteeni ja kiinnostaako tutustua. Voin luvata, että vaikka en kenen tahansa kanssa alkaisi suhteeseen niin tuollaiseen aloitteeseen suhtautuisin asiallisesti.

• Tahvo52

No baarissa esim. näin....moi, mitä sinulle kuuluu, olen "se ja se" oletko yksin liikkeellä, voinko istua seuraasi jne jne..näillä tiedät jo onko vastapuoli edes vähän kiinnostunut.

Sosiaaliset tilanteet osaavat aina välillä olla hankalia, niitä ei voi välttää eikä niitä pidä välttää. Ainoa tapa on vaan "ajautua" niihin, oppia uutta ja oppia myös virheistä. Mikäli teet itsestäsi täyden aasin niin mitä väliä, usein tapaat tämän kiinnostuksen kohteen vain kerran, eli...mitä väliä. Ja jos tapaat useammin niin olet selkeästi osannut ottaa tilanteen haltuun. Sosiaalinen kömpelyys on ihan ok, ei kaikki ole luokan priimuksia siinä. En minä ainakaan "dissaa" ketään sen takia ettei vieraan ihmisen kanssa heti ole sinut tilanteen kanssa. Itse olen nuorempana ollut aivan hiton ujo mutta en alistunut tilanteeseen...treeniä treeniä treeniä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2931
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2210
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2110
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      254
      1740
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      71
      1485
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      306
      1422
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      78
      1357
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1234
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1135
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      76
      1052
    Aihe