Ajattelin avustaa ja lahjoittaa Suomen maahanmuuttajille suuren summan rahaa ja muutakin tarpeellista avustusta, mutta luettuani 1. kertaa MV-lehteä tulin toisiin aatoksiin ja avustuskohteeni osoite tulee muuttumaan.
Avustaminen
5
302
Vastaukset
- aadarimmari
Olisit vaan lahjoittanut koska minäkin olen maahanmuuttaja. Asuin 4 vuotta saksassa ja muutin alku syksystä takaisin tänne pohjoiseen ja olisin kovin ollut otettu jos saisin vaikka 2300€/nettona lahjoituksia kk ja muitakin avustuksia otan kyllä mielelläni vastaan vaikka ilmaisen aterian kajaanin rossossa joka päivä ja perskännit jossain valitsemassasi baarissa. Ja kun olen solidaarinen niin maksan kyllä omat taxilaskuni ja voin tarjota naukun taskumatistani taxissa,näin isänmaallisena juon vain suomi viinaa. Kippis
- Miehyvämies
Minä avustin takavuosina yhtä maahanmuuttaja tyttöä mökillä koko viikon. Saunoimme, söimme hänen tekemää hyvää ruokaa ja yöt vietimme mökkiaitassa...
- Suvaitsija
Rahaa ja muutakin mammonaa on yllinkyllin, mutta siipeilijät ja muut ahneet saavat hakea EU-avustuksensa Kelolta jatkossakin.
- Bemnini
Perus kuhmo
- Anonyymi00005
Omassa maasakin riittää näitä avustetavia.
Naiset naurattaa isot yritys Y tunnus sivut asikas tiedot.
Vanhus työ Kaasupullot yksin ei pärjää kun nuoret latelee heille sanalla Vanhukselle Sinun pitää msksaa vielä ne ne päivät kin on Vamma sairaus hermot virnyt
Uhri na voi uvustaa puhessa nyt naiset Kaasupillien laina maksatus riittää.
Poliisin Ulosotto herättää Dna kauttaa uhria joka avustI
Ilmeisesrti on mielessä että tätä kohtaa voi hyväksi käyty vieelä monin tavoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5111520- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18827Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 74730
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685