siirtolaista, on oikea otsikko. Iltalehti varmaan " unohti " kirjoittaa karkoittaa kolme miljoonaa Rikolista siirtolaista eikä siirtolaista. Katso yhdysvaloista FBI rynnäköt aikaisemmin edelisiltä vuosilta Hyväksikäytetyistä naisista, lapsista jotka rikoliset olivat vanginneet seksileluiksi ja törkeän hyväksikäytön uhreiksi. Ammattirikoliset olivat pääasiassa latinoita vaikka joukoon mahtui muitakin kansalaisuuksia. FBI on tehnyt tiuhaan tahtiin rynnäkköjä yms onnistuneesti. Suomessa näistä ei tietenkään ole uutisoitu kuin harvoin.
Karkoittaa 3 miljoonaa Rikolista
upoizx
4
164
Vastaukset
- zxcuoå
Donal Trump puhui pelkästään Rikolisista siirtolaisista, laittomista Rikolisista maahanmuuttajista. Tämän toimittajat jättivät tahalisesti sanomatta / kirjoittamatta suomessa ja yhdysvaloissa. Eivät ole mitään pikkurikolisia, ottakaa itse selvää asioista. Katsokaa FBI.n julkisista arkistoista
- Rikolinen
Avohoito on iloinen asia.
- astuit_omaan_kuoppaan
Heikko kirjoitustaito EI ole osoitus mistään mielen sairaudesta, mutta sellaisesta asiattomasti vihjaileminen ON!
- vitsislogan
Suvakkimamuttajat ovat omasta mielestään keksineet hyvän sloganin: " Kukaan ihminen ei ole laiton!"??? Hohhoijaa.... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165