Tunnen usein aiheuttavani mielipahaa vanhemmilleni. Minusta ei tullut sellaista, jollaista kuvittelen heidän minusta toivoneen.
En jatkanut koskaan vanhempieni yritystä, koska ei ollut motivaatiota opiskella fasmaseutiksi. En ole löytänyt puolisoa enkä edes tyttöystävää. Olen syrjäytynyt ja yksinäinen. En oikein edes harrasta mitään.
On minulla vakituinen työ, jota teen 40 tuntia viikossa, mutta muutoin elämäni on ihan tyhjää. Elätän itseni, siitä ei siis ole kyse, vaikka palkkani onkin pieni. Jotenkin tuntuu usein siltä, että vanhempani ovat pettyneet siihen, millainen minusta tuli. Tuntuu että minusta piti tulla paljon enemmän, mutta olinkin arpa joss lukee "ei voittoa".
En pysty olemaan itse onnellinen, kun jotenkin tuntuu siltä, että "petin" vanhempani eikä minusta koskaan tullut tämän enempää. Tuntuu pahalta. En vaan pystynyt tämän enempään ;(
En pystynyt täyttämään vanhempieni odotuksia
4
98
Vastaukset
- Hyvääyötävaan
Sinusta tuli hieno ihminen. Se riittää.
Ainakin käyt töissä.
- marrasmarras
Olisitko silloinkaan onnellinen jos olisit tehnyt vanhempiesi mieliksi.Kannattaa tehdä sitä mikä itselle tuntuu sopivalta eikä niinkuin vanhemmat toivoisivat tekevän,se on vain tervettä itsenäistymistä.Parhaita syyllistäjiä ovat juurikin vanhemmat vaikkei suoranaisesti niin kyllä sen huomaa,valitettavasti.Mitäpä jos asetat itelles jonku tavoitteen ihan vaan pienikin asia?uus harrastus tai vaik jokin iltakoulu jos töiltä ehtii.Kyse on lopulta siitä mitä sinä haluat,jämähtää vai toimia kohti tavoitetta.
- TheNewEsups
Totuushan on, että luultavasti oletkin pettymys vanhempiesi silmissä, joten ainakin olet siinä oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779