Stiller. mitä pahaa Donald Trump teille

dcuyixio

henkilökohtaisesti on tehnyt. Suomen polittisena elittinä itseään pitäville, sama kysymy ? mitä pahaa Donald Trump on teille henkilökohtaisesti tehnyt. Itseään politiikan valtarakenteisiin tyrkyttäville ja itseään elittinä pitäville myös sama kysmys ? mitä pahaa teille Donald Trump on tehnyt.

Olette silti käyttätyneet / puhuneet kuin ketään hakkarainen konsanaan, ilmentäneet itseänne t.paidoilla julkisesti. Oletteko mielestänne tyytyväisiä itseennen joka ikinen ja oletteko vastuuntuntoisia vanhempia rällätesänne ja kiihottaen mahdolisia tulevia äänestäjiä yhä pahempiin ylilyönteihin joista itse ette ota vastuuta vaan maksettuna hyvätuloisena toimitte järjettöminä polittisina lietsojina.

Olen tässä tuumaillut, kun pelkästään tarkkailut ilman osalistumista kaikenlaisia juttuja joita räävitte. Ottamatta huomioon että käyttäydytte siten, että pystytte vielä pahempiin ilmaisuihin kuin ketään hakkarainen josta olette saaneet luun jota kaluta mm. Toisenlaiselle elitille on selvinnyt paljon enenmmän kuin tiedättekään.

Yhdysvaloissa tuskin ketään uskoo sen paremmin Donald Trumpin olevan jumlasta seurava kun ei siihen Obamakaan pystynyt paljon tunteisiin vetoavaa puhetta ihanasti, paljon lupauksia täyttämättä. Donald Trump veti isosti ja liiottelemalla jonka peruskoulun käynyt älysi. Poltikan toimittajat tahalisesti eivät halunneet älytä kun kontenseista irotetut yksityiskohdat vetosivat suomessa itsensä ylentäjiin jotka tahtoivat esiintyä polittisen elitin ns. yhtämiehenä.

Ranskassa / italiassa kun " tyhmiltä, valkoiselta, kouluttamattomilta " meni kuppi nurin ja nyt riitti mm. Kaatoivat maitotankeista ja rekoista maidot pitkin katuja mielensä osoituksessa. Ranskassa / italiassa ammattiautoilijat tukkivat moneksi päiväksi liikenteen kun nyt riitti yms. yms. yms.

Asiasta kolmanteen kun julkisuudessa vetivät suomen oikeusistuimia tikun nokkaan heidän kielenkäytöstään ja alkoivat ilman älyllisyyttä julkisesti poltisina elittinä opettamaan tuomareille minkälaista kielenkäyttöä heidän tulisi välttää. Entäs nämä itse jotka näyttivät julkisesti kokonaisuudessaan itse minkälaisia pahantahtoisia kielenkäyttäjiä itse olivat ja tulevat olemaan mm.


Tuumailin tässä että mitäpä jos pahimmat jotka haluvat itsensä olevan politista elittiä olisivat mielikuvituksissaan. Asianajajia, Poliseja, Tuomareita, Oikeuslaitoksen Korkeinpia tuomareita jotka ovat joutuneet jatkuvasti näkemään, kuulemaan ja tuomioita antamaan esimerkiksi : julmista raiskauksita, törkeistä hyväksikäytöistä mitä lapsiin on kohdistuneet, ulkomaalaisten jatkuvasti kasvavasta rikollisuudesta, murhapoltoista, joukkoraikauksista yms. Miten siellä Herra Stilleri mm. toimisi joka on muiden mukana näyttävästi syylistynyt ala-arvoiseen käytökseen liehitellen aina sinne päin mistä tuulee .


" miten se omasta mielestä on mennyt "

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yudciou

      Samanlainen kysymys eräille naisille jotka mielellään menevät samaan pöytään herra stillerin kanssa. Moneti olen hämmästynyt, enää en sitäkään kuinka rahvaanomaiseti hyökkäätte suomalaisia miehiä kohtaan, asettelette heidän kaikkien sanoneen sitäjatätä. Mitä minä olen saanut ymmärtää, kyseessä on yksinkertaisuudessaan ihmisten kyllästyminen jatkuvaan homojen ja lespojen vain heidän ongelmansa, vain heidän ihmisoikeudet, vain minunminun, minulleminulleminulleminullu. Tarkemmin kun julkista huuhtelua lukee itse homot ja lespot ovat vaivautuneet sitä kaikesta mölinästä ja muka heidänkin osallisuudesta yleiseen lynkkaukseen. Siellä on ollut lukematon määrä homoja ja lespoja jotka eivät tunnista itseään ja käytöstään siitä mitä julkisuudessa itsensä kaikkien homojen ja lespojen kunigattareksi ja homojen kuningaaksi haluvat itseään brändätä...


      Samanlainen kysymys heille jotka olette lähteneet kiivaaseen ja järjettömään solvaamiseen vaikka teille ei olisi yksikään suomalainen mies tehnyt mitään pahaa, " pahaa " siinä mielesssä että kirjoittavat ankaria palauttteita heitä julkisesti veronmaksajien rahoilla solvanneista naisista nimitellen heitä sillä samalla tyylillä mitä itseään sivistyneneenä pitävät solvaavat julkisesti.


      Minusta tuo on järjetöntä varsinkin kun itse olen kasvanut / kasvatettu että yleisiin hirttäjäisiin ei mennä mukaan ja aina arvostettu työmiehiä mikä määrä tuota miehistöä on isoveljeni mukana elänyt kun teki uransa Suomen Puolustusvoimissa ( Hamina ) samoin setäni joka on vastava rakennusmestari jonka näin miestiönsä kanssa rakentavan uskomattoman laaadukkaita rakenuksia joiden ohi silloin tällöin kuljen julkisilla Heidän ponnitelunsa olipa ilma mikä tahansa, Työmiesten aloittaessa tyhjästä ja säännölisellä, laadukkalla rakentamisella saivat elintasonsa kasvamaan, lapsensa monet korkeasti koulutetuiksi, toiset oman ammattinsa jatkajiksi. Omakotitaloa ja kesä / talvimökkiä tekivät puhdetöinään oman työnsä jatkeeksi. Kovaa raskasta työtä, selät, hartiat, kädet, jalat jatkuvan rasituksen alaisina kun rakensivat suomalaista yhteiskuntaa, jne. jne. jne.


      Itse olen toiminut toisin , olen minäkin kohdanut ilkeitä pahantahtoista panettelua, miehilta jotka eivät edes tunne minua, ne jotka ovat kuvitelleet tuntevansa ovat julkeasti mielikuvituksessaan vuosien varrella luoneet itsestäni heille odotteita ilman omaa syytäni sekä pettyneet kun en olekkaan iloluonteinen, rämäpäinen, järjettömästi kokeilunhaluinen joka etsi uusia kokemuksia elämäänsä.


      Eräänä kauniina sunnuntaina kävellessäni töihin, kävelin samalla sille nesteelle mistä ostin viikonloppuisin iltasanomat ja iltalehden. Niin monta kertaa kuin ennenkin siinä seisoskeli mieskööri ja nyt siinä oli heitä jotka ovat tunteneet työni, elämäntapani ja tyylini yli kaksikymmentä vuotta. Oman tarkkaavaisuuteni ansiosta ja pitkämielisyyttäni olisi saanut varmasti tietooni heistä ne jotka eivät minua tunteneet mutta olivat riittävän kauvan puhuneet minusta perättömiä ja pahantahtoisesti jne. Kävelin heidän etensä esittelin itseni ja kysyin ? Miksi he ovat minua solvanneet ja laittaneet liikkeelle perättömiä pahantahtoisia huhupuheita. Siinä kolme miestä punastui kahvimukki kädessä ja alkoi selittämään että eivät edes tunne minua. Vastasin että siksi juuri kysyn teiltä kun juuri itse vastasitte että edes tunne minua...


      Siinä miesköörissä riitti nyt hijaisuutta ja he jotka tunsivat minut työni kautta hymyilivät vain kuten itsekkin ja totesimme kukin kohdallaan että : lähdetääs jatkamaan töitä ja niin sinne nesteen räystään alle jäi pelkästään siitä miesporukasta ne pahantahtoista juoruilua ilman älyä ja käytöstä jatkamaan surkeaa elämäntapaansa samanmielisten kanssa.

    • Nuoleskelija-Stiller

      Stiller on nykyään virallisesti Suomen vanhin lapsinero. Hän esittää mielellään radikaalia vanhojen ajatusten kyseenalaistajaa. Mutta valitsee aiheet hyvin tarkkaan, että ei vain astuisi valtaeliitin vapaille.

      YLE näet on valtaeliitin päämedia ja Stillerin suuret tulot on hänen tv-ohjelmansa varassa. Eli Ruben nuoleskelee kaikessa valtaeliittiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe