CRISTIANO TEKI MAALIN!!!

virpi

Moikka taas, ootte varmaan odotelleet mun kommenttei. Crisu teki eilen ihanan maalin, kun ManU voitti jonkin E:lla alkaneen joukkueen kaksnolla.
On se vaan eri ihana, muiskis Crisulle.

9

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virpi

CRISU tekee maalin ja tee ootte ihan ku tuulipukukansa. taidan jättä tään tylsän forumin. siirryn vaikka ff:lle tai demille. tosi tylsää jengiä.

• nähää

Christiano Ronaldo on ihan PERSEESTÄ!!! Se on just sellanen "voi apua! nyt on hiukset huonosti! mitä meen, iik!" Ärsyttävää... On se ihan ok pelaaja mut ei kuitenkaan niin hyvä...

• samaa mieltä
        nähää kirjoitti:

Christiano Ronaldo on ihan PERSEESTÄ!!! Se on just sellanen "voi apua! nyt on hiukset huonosti! mitä meen, iik!" Ärsyttävää... On se ihan ok pelaaja mut ei kuitenkaan niin hyvä...

cristiano on aivan loisto peluri nopea tekninen osaa keskittää ja tehä maaleja.onneksi beksu lähti ja manu sai maailman luokan lupauksen =)

• on on
        samaa mieltä kirjoitti:

cristiano on aivan loisto peluri nopea tekninen osaa keskittää ja tehä maaleja.onneksi beksu lähti ja manu sai maailman luokan lupauksen =)

Huono tuuripelaaja.

• virpi
        on on kirjoitti:

Huono tuuripelaaja.

höh, oot vaan kateellinen crisulle. kun se osaa pelata ja on paljon komeempi. puristele sä vaan niitä finnejäs. pöh!!!

• :/:/:/:/:/

mniks vittu muijat kattoo sen ulko näköö????? kattokaa sen miten se pelaaÅ???

• kermis

Itse huomasin Ronaldon aluksi tämän taitojen takia, mutta ulkonäköä on vaikea olla huomioimatta, sen verran komea nuorimies hän sattuu olemaan...

• cristiano ronaldo 4 ever!
        kermis kirjoitti:

Itse huomasin Ronaldon aluksi tämän taitojen takia, mutta ulkonäköä on vaikea olla huomioimatta, sen verran komea nuorimies hän sattuu olemaan...

crisu on niin ihana ja kaiken lisäks hyvä ja huippu pelaa!! mä taidan rakastaa sitä!

• mfi
        cristiano ronaldo 4 ever! kirjoitti:

crisu on niin ihana ja kaiken lisäks hyvä ja huippu pelaa!! mä taidan rakastaa sitä!

kai sä sitte ajattelit mennä sen kanssa naimisiinki?? niiku 2000000000000 muuta pikkuliisaki?? no, onnee vaa yritykselle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe