CRISTIANO TEKI MAALIN!!!

virpi

Moikka taas, ootte varmaan odotelleet mun kommenttei. Crisu teki eilen ihanan maalin, kun ManU voitti jonkin E:lla alkaneen joukkueen kaksnolla.
On se vaan eri ihana, muiskis Crisulle.

9

667

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virpi

CRISU tekee maalin ja tee ootte ihan ku tuulipukukansa. taidan jättä tään tylsän forumin. siirryn vaikka ff:lle tai demille. tosi tylsää jengiä.

• nähää

Christiano Ronaldo on ihan PERSEESTÄ!!! Se on just sellanen "voi apua! nyt on hiukset huonosti! mitä meen, iik!" Ärsyttävää... On se ihan ok pelaaja mut ei kuitenkaan niin hyvä...

• samaa mieltä
        nähää kirjoitti:

Christiano Ronaldo on ihan PERSEESTÄ!!! Se on just sellanen "voi apua! nyt on hiukset huonosti! mitä meen, iik!" Ärsyttävää... On se ihan ok pelaaja mut ei kuitenkaan niin hyvä...

cristiano on aivan loisto peluri nopea tekninen osaa keskittää ja tehä maaleja.onneksi beksu lähti ja manu sai maailman luokan lupauksen =)

• on on
        samaa mieltä kirjoitti:

cristiano on aivan loisto peluri nopea tekninen osaa keskittää ja tehä maaleja.onneksi beksu lähti ja manu sai maailman luokan lupauksen =)

Huono tuuripelaaja.

• virpi
        on on kirjoitti:

Huono tuuripelaaja.

höh, oot vaan kateellinen crisulle. kun se osaa pelata ja on paljon komeempi. puristele sä vaan niitä finnejäs. pöh!!!

• :/:/:/:/:/

mniks vittu muijat kattoo sen ulko näköö????? kattokaa sen miten se pelaaÅ???

• kermis

Itse huomasin Ronaldon aluksi tämän taitojen takia, mutta ulkonäköä on vaikea olla huomioimatta, sen verran komea nuorimies hän sattuu olemaan...

• cristiano ronaldo 4 ever!
        kermis kirjoitti:

Itse huomasin Ronaldon aluksi tämän taitojen takia, mutta ulkonäköä on vaikea olla huomioimatta, sen verran komea nuorimies hän sattuu olemaan...

crisu on niin ihana ja kaiken lisäks hyvä ja huippu pelaa!! mä taidan rakastaa sitä!

• mfi
        cristiano ronaldo 4 ever! kirjoitti:

crisu on niin ihana ja kaiken lisäks hyvä ja huippu pelaa!! mä taidan rakastaa sitä!

kai sä sitte ajattelit mennä sen kanssa naimisiinki?? niiku 2000000000000 muuta pikkuliisaki?? no, onnee vaa yritykselle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      149
      2393
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      977
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      156
      957
    4. 66
      950
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      80
      942
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      909
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      40
      898
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      777
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      763
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe