Tervajoen aseman alueella hoitotäti?

työ-paikal-ta

Kuka on lasten hoitaja joka juoksuttaa joka aamupäivä lapsia noin 5-6 km haalarit päällä.

Nukkuuhan lapset toki iltapäivän sikeästi ja hoitaja saa omaa aikaa koko loppupäivän.

Olen seurannut, kun 3-4 v. lapsi itkee ja yrittää nousta tyhjille rattaille ja aina hoitaja heittää hänet käsivarresta tiensivuun ja lisää vauhtia.

Lasten toppahaalarit ovat kankeat juosta tuollaisia matkoja mutta saattaahan lapsista tulla lopulta urheiluun huippuja moisella toiminnalla.

Säälimätöntä toimintaa mielestäni.

11

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukkuvat

      Siis tarkoitat, että alkavat vihaamaan kaiken maailman urheilua, kun tuon ikäisenä jo juoksutetaan henkihieveriin.
      Sus'siunatkoon, kuinka tuollainen edes on tuon ikäisten hoitajaksi päässyt????
      Vaiko onkohan tässäkin tapauksessa kyse vain siitä, että hoitajalle pitää hiki tulla pintaa ja tili kuukauden työstä.
      Nukkuvat ihan varmasti, vaikka nälkäisenäkin.

    • 7654345

      Niinpä, väsyttäminen on tarkoitus. Olen joskus katsellut, kun lapset painaa kilometritolkulla epämukavissa kumpparessa rattaiden vieressä! Pitäisikö ilmoittaa jollekulle..

    • poikloikll

      Vanhemmat autuaan tietämättömiä!

    • soon100

      Aiheellisia kommentteja. Minunkin mielestä hoitoaikana ei lasta saa missään tapauksessa juoksuttaa tiealueella ja vielä haalareissa.

      Ne ulkoiluhaalarit ei ole tarkoitettu liikuntaan. Ne on lähinnä ulkoleikeissä sopivat suojat ja lapsi saa levätä halutessaan.

      Miksi ei kunnan taholta ohjeisteta hoitajia ko. asiassa? Joka kunnasta löytyy aina hoitotäti joka käyttää tätä haalarijuoksua lasten väsyttämiseen.

      Laihiallakin sama hoitaja on joka aamupäivä kirkonmäellä moisessa puuhassa.

    • Peippoone

      On sitte hyväperäänen nainen, jos samasta puhumma!? Ei oo koskaa muksut itkeny, aina on hymyssäsuin menny. Ja ota yhteys. T. M.S

      • työ-paikal-ta

        Mulla kännykällä otettu video takaapäin, jos ei tavat parane niin laitan sen julki.

        Muuten saa jatkaa hoitamista.


    • FeSnCu

      Yksityisissä päivähoitopaikoissa, ns perhepäivähoitopaikoissa, joissa on yksi ainoa aikuinen kattomas kaikkien perähän. Niin kyllä siinä mennään vähän harmaalla alueella, eikä sen yhden ihmisen voimavarat voi mitenkään riittää kaikkeen. Enemmänkin se on sellaista rimaa hipoen hallittua heitteilläoloa.

      Varsinaisissa päiväkodeissa, on enemmän henkilöitä, ja jokaiselle henkilölle tulee välillä tilaisuuksia hengähtää, tai tilanne jossa on vain 2 lasta sillä hetkellä vastuulla. Kun sillä perhepäivähoitajalla taas on JATKUVASTI koko katras vastuulla, eikä hiljaista hetkeä tule kuin päiväuniaikaan. Päiväkodeissa hoitohenkilöt pääsee välillä helpommalla, toki välillä tulee tilanteita, jossa kuormitusta on enemmän.

      Päiväkodissa toiminta on hallitumpaa ja turvallisempaa, ruoanlaittoon on omat henkilönsä. Miettikää nyt, se perhepäivähoitaja joutuu samalla kokkaamaan ruoat, ja sivusilmällä vilkuilla lapsia. Melkoista touhua. Ihme että se on edes laillista. Kiehuvia vesikattiloita ja kiljuvia lapsia samassa tilassa, ja yhden henkilön pitäisi pystyä olla useassa paikassa yhtäaikaa.

      Että en ihmettele yhtään, jos yksityisellä puolella tapahtuu kaikenlaista erikoista tapaa väsyttää lapset, jolloin saa edes tunnin verran hengähtää itse. Ja kukaan ei valvo, omaa toimintaa voi katsoa läpi sormien. Päiväkodissa on hoitohenkilöstön toiminta on hallitumpaa, ja tietynlainen ryhmäpaine hoitaa valvonnan itsestään.

    • tätihoito

      Turha täällä avautua asiasta. tuu kasvotusten keskustelemaan jos on asiaa.

      • exaituri

        Nuorena se vitsa on väännettävä.Varmasti tästäkin lapsiporukasta on tuleva maailmankuuluja pikamatkan pinkojia.


      • 876896

        Anna osoite niin tulen keskustelemaan. Tuo on oikeaa puhetta,


    • kivikon

      Suuri ihme, että hoitopaikassa ei ole lapsille ulkoilumahdollisuutta, jos hoitolasta ulkoilutetaan maantiellä ja autojen seassa. Liukaat tiet ja huono näkyvyys.

      Peltikuorten sisällä autossa valvotaan turvaistuimen toimivuutta mutta sitten hoitotäti juoksuttaa lapsia tiellä vanhempien ollessa työssä.

      Joku tässä ei tunnu toimivan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe