Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä tehdä kun on yksin kotona?

mullaontylsää

mulla on niin tylsää ja kukaan ei voi olla enkä keksi mitään tekemistä :(

30

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykiatrisi

      Katsopa peiliin. Siellä voi näkyä tuttuja. Sitten voitte alkaa keskustella kirjallisuudesta. Tai mistä vaan.

    • OlisitTehnytLäksyt

      Heräsin juuri ja näin unen, ja unessa oli jotain Venäläisestä perinteestä, että uusista sanoista siellä mukamas pitää kirjoittaa päälehtii, se on siellä perinne tai jotain ja pölinä siellä on perinne ja sellai eli Mä en sua saa! Miks kaikki on Piip nolla seiska kultaa, eli virraa. Tässä kotoiset pohdinnat, siis ku ei ole mitään tekemistä. Muista lapsena äidiltäni kysyneeni usein, ku ei ollu mitään tekemistä, että ei ole mitään tekemistä. Niin, Vanhempani hankkivat kesäpaikan, mutta nyt siis Punkkivaara! varokaa punkkeja. Sitten lähdin lukemaan lakia- Huumoria, kolme kaks kuutosta eteen, numeroilla mennään...

    • NiinJosNukkuuMinäjätinka

      Urho Turenkijärvi Etuseiska mies kyliltä. Vanhempani ovat tuonpuoleisessa edesmenneet ja minä jäin maan päälle laulamaan lauluja. Miks sua en saa- biisi pyörii mielessä, lähden röökille nyt se on minun harrastukseni, pelkään punkkeja ulkona, ja nyt talvella niitä ei pitäis olla ulkona. Rööki. fNiinJosNukkuuMinäjätinkahvinjalimutjaoluen... MIks sua En saa?

    • Pirullistamuttatotta

      Hampaita ei vanhempana enään niin vihlo, niitä pitää kytätä, varasin hammaslääkäristä taas ajan, toinen tänävuonna. Hampassa on varmaan reikä!

    • IsotMiehetItkee226

      276 ja Väinämöisen salasana täs muas taitaa olla Väinö Streng ja kaks kaks kuus kuus vitone! Ylväys! Herra Joelta ja joen takaa! Väinön Mutka on poliisin pamppu pohkeeseen, kun kansalainen on kaadettu ja valmiina raudoidettavaks. ( Kirosana ) sä jätkä lähet linnaan nyt!

    • Maailmameneekummalliseks

      Kemikaalit tekee meistä hirviöitä. Se on mielipiteeni. Laatu maksaa, mut mitäs täs voi, kun halvat tuotteet on marinoitu hirviökemikaaleilla. Saatana ku vituttaa!

    • PalloPomppiiPois227

      SalaPanostajanAamiainen, Olen reserviläinen eli 2765 ja rillaa suoran kasaan eli Edgar- Caycen Lukemukset. Cayce ei ole Raamatun sivulta viis sanoi höökijengin snaburi kulmilta, eli minä 827 ja alajakokone kuu. Ylä vitone taka kolmone ja marjapussi eteen...

    • Omapaskiinnostavaanii324

      Miksi Jeppe juo. Turmiolan Tommi, hän sai kolme oikein ja varanumeron. Väinö Streng ja Ylermikkilän jakopäähihna auton moottorista. 22665 ja Tie ylös alas, mäntä laulaa näin! Ei voi mäntä laulaa ellei venttiilit pauhaa!

    • Häntahtookaiken098

      Trabantis ei oo ku kaks liikkuvaa osaa, se on ylämäki ja alamäki. Juttu Trabanti moottorista Jethro ki kokeili istuu Trabussa...viikolla..jossain mökkiohjelmassa... Upee asunto asuntoesittelijä

    • MistVitustmätiesietseoRu

      Ai tää o Raiskatu Aapinen? Kyllä Alikersantti reserviläinen. Höögi- Jengi on tälläst: Mitä vittuu sä selität saatana. Käytsä mun pebaa, vitu homo. Saatana sut hakataan nyt! Rusi on kantaupseeri, siis armeijassa töissä ja valtion leivillä, joka on kapea, mutta pitkä leipä.

    • VarusmiehetTekeekapinan

      Suomen Tähtisalot hakkkaa Varusmiehinä Kantaupseerin. Siinä on verrokki, mitä voi pohdiskella. Suomessa on vielä demokratia. Kun tämän maan demokratia eli eduskunta.... Pete Toikka Haanpää ko se oli kirjailija?

    • Olemmeitsenäisiä

      Tää o Vääpeli Sadon tapaus, olise Haanpään Penti kirja? Kaikki hakataan ja menee teuras oppilaaks sotaan, ja seuraava sukupolvi kusee niitä silmään ei nilkkaan. Onnea Suomen Armeija.

    • EdgarAllanPoeP627

      Teuvo Tyräjärvi nahkamuna kommentoi - Olemme itsenäisiä, minua sapettaa Sabelina kissan nauru siis Anneli Sauli on kaunotar. Minä syön makkaraa. Olen maan röhisevä ääni. Minä olen varusmies. Isäni kaatui äitini maatui. Ströng lahti on lie Albert Järvinen ja Ganes- joki, Vitut oo! Väinö Streng ja matalalahti 22665 ja Tzoes on Jeesus Kristus!

    • EdgarCaycenLukemukset

      Vittu sä kuolet taivaassa sut syötetään Karhulle! Täs maas on jutu mukaan isoja miehiä, jotka unen- mukaan menee etulinjaan 3-maailma sotaan sitte ku se syttyy, eli seuraavas inkarnaatiossa. Onnea!

    • KivamennänuorenaSotaan0

      Edgar Cayce sanoi lukemuksessa, häntä mukaillen: Tää rähinä remmi lähtee sotaan seuraavassa inkarnaatiossa tai jossain niistä.

    • MunaReijässäJuttu627ja5

      Jermu Jermu Taistelkaa etulinjassa! Teistä tehdään lihaa! Olette Bingo- miehiä niin! Saatte lyijy munaa eli luodista niinku vaaritki sai! Onnea Suomi!

    • TaunoMäkipaavolaPappi

      Rööki tauko. Syltty iski väliin. Miehet, Asento! Turvaamme Angolan autio maata!

    • Tämäonvainmielipide

      Ai tää o munareikasarjajuttu Kuutone! Hanhen munaan meette Dragoni kitaan! Onnea vittuilijat, saatte kuulaa ens inkarnaatiossa. 6276 ja lähde tieto on: Edgar Caycen- Lukemukset.

    • UlkoistetaanJärki6

      Ai tää o vääntäny täs Edgar Caycen- Lukemuksista Kutose- Sarjotukse, jos o lukenu Arto Paasilinnaa tai Kalle Kievasta eli Kalle Päätaloa, jota en ole ite lukenu.

    • TääovähäPilapiirrosjutHS

      Tää o juttu vaa tulevasta Maailmasodasta, jos nyt jotain miettii. Kutose avain sarja laulaa Huldankalla, eli lie Kalle Mäen pohdintoja työtön ja reserviläinen Kari Suomalainen osas tehä kuten muutki pilapiirroksia lehtiin.

    • VeljenionLevyseppäAmis

      Ai tää o Pilapiirrosjuttu Kutose sarjotusta vitosella, vaikka en osaa huoltaa autoja tai vaihtaa levyjarruja..

    • JasellaiRöökitauko

      Veljeni on leijona mieli Narniasta ja Narniaa siis Nils Holgerssoni ei ole Tapani Kahri ja kuu siis Harri Holkeri vaa tää o vaa juttu.

    • koitanulostautua

      Mä olen lie Jyrki Otilan seiska kuus kasi linjalta 827 eli olen 8- linjan säätäjä eli käynyt taidekoulun. Joku betoni raudoittaja keksiny tän lie 70- luvulla ja hän pisti 8- linjalle taiteilijat. Rekkakuskit ja raudoittajat ovat lie 7- linjalla ja sellai. Jyrki Otila tietovisailija oli lie vitos linja älykkö eli 572 ja kuu tammi Thilia Thali tallallei ja sellai

    • SepitääPaikkansa827ja6

      Betoniraudottajan sammunut unelma. Heitti veivit lie -96 Mellunmäki- sarja... RAuhaa sielulle 876 ja 722 eli hän oli mies vailla tuhkaa Mies ....722 Kirvesmies keksiny kokojutu. ei ollu kai soas.. Kutose linja köyhälle vitoselle kaveriks! Taiteilijat vaa sekoilee

    • UndLiikeJyrääJKatainenSo

      Nolla joku kutone lähtee sotaan. Psykiatri ylhäältä kuolet pommituksiin Dresdeni tyyliin ens ikarnaatiossa. Olet lapsi ja sitten vihaat sotaa. Nolla ysi kutonen eli 827 olen minä SavonSatraappiKuu Kuume leija seiska Sota- Katainen jutun mukaa Und- Liike turvaa kaapit ja sodan. Eli lie kova kovaa vastaan. Suomen soldaatti klubi on tietyt lääkärit ja kokokansa tietysti. Jawolf! Aber- liike kamppailee soa tulon puolesta. Yber- taksit on tuotu näyttää linjä itään! Orvokki- itä muistelee. Taistelkaa lutikat eli Ossi Runnekin haluu Reino Helismaan kaa REVANSSIN. Reino vietiin Sotaan- juttu Mulkku K- Väyrynen on Väinö Streng alianssi kuutonen! Hip hei Hurraa kurraa ktie

    • UnelmoikaaLisääHomot

      NautaLeijaKakkoset menette sotaan. Moottorisaha syö teidän vatsanne kahtia.

    • SyöpäKassiMulkku

      Nää ei tiedä Järjestä hevon persettä. Aku Kirra Lahti.

    • Semmostatänään827

      Ai tää Aku Stondis otsassa lähtee sotaan. Kyllä, jopa jossain tulevassa inkarnaatiossa.

    • SunHomoUhoSaatana

      Akun juttu Presidentti Mauno Koivistosta, että Koivisto on ampunut muutama Papaatin Suomen Mannerheim perseeseen! Aku elokuvaohjaana runkkari, olet selitykse velkaa. Mitä laitat näit juttuja menee julkisuuteen kautta rantain?

    • SinäkinpääsetsinneEiManu

      Aku Louhimies tai joku suku nimi ottaa kaiken vastaan. Jopa linjoilta Avaruuslaiva. Sano Natzi- sika- Sallmenille ja Tony Keittiöpäälliköt lie kans terkuja, et Tony natzisika Öhman menee sotaan ja Pauli Sallmen ens inkussa.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe