Pelailen Trivia Crack -peliä ja ärsyttää kun pelissä on kysymyksiä joisssa on virheitä. Viimeksi hävisin pelin kun vastasin mukamas väärin kysymykseen: "Mikä näistä ei ole hyönteinen?" Vaihtoehtoina olivat: muurahainen, tuhatjalkainen, heinäsirkka ja 'Nämä kaikki ovat!'. Vastasin tietysti tuhatjalkainen, koska se ei ole hyönteinen. Mutta peli väitti että se on väärä vastaus ja että oikea vastaus on: 'Nämä kaikki ovat!'
Oletteko törmänneet vastaavanlaisiin?
Trivia Crack - Kysymyksissä virheitä
Jnelet
2
1544
Vastaukset
- TopiTee
Olen törmännyt. Jotkut ovat tosiaan aivan älyttömiä. Löysin myös sivun, jossa noita mokia on joku listannut.
http://trivia-crack-virheet.weebly.com/ - Jnelet
Kiitos linkistä. Tuosta koonnista tosiaan selviää, että kysymysten tekijöissä on kaikenlaisia, jotka eivät viitsi tarkistella asioita. Aika ikävää hyvän pelin kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510