Pelailen Trivia Crack -peliä ja ärsyttää kun pelissä on kysymyksiä joisssa on virheitä. Viimeksi hävisin pelin kun vastasin mukamas väärin kysymykseen: "Mikä näistä ei ole hyönteinen?" Vaihtoehtoina olivat: muurahainen, tuhatjalkainen, heinäsirkka ja 'Nämä kaikki ovat!'. Vastasin tietysti tuhatjalkainen, koska se ei ole hyönteinen. Mutta peli väitti että se on väärä vastaus ja että oikea vastaus on: 'Nämä kaikki ovat!'
Oletteko törmänneet vastaavanlaisiin?
Trivia Crack - Kysymyksissä virheitä
Jnelet
2
1700
Vastaukset 2
- TopiTee
Olen törmännyt. Jotkut ovat tosiaan aivan älyttömiä. Löysin myös sivun, jossa noita mokia on joku listannut.
http://trivia-crack-virheet.weebly.com/ - Jnelet
Kiitos linkistä. Tuosta koonnista tosiaan selviää, että kysymysten tekijöissä on kaikenlaisia, jotka eivät viitsi tarkistella asioita. Aika ikävää hyvän pelin kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493