HEI
ELämme jo marraskuun puoliväliä ja taas tänäkin vuonna yhdeksi stressinaiheekseni muodostuu joululahjat. Ja nimenomaan joululahjat nuorille. Rahaa toivotaan mutta sitä ei ole mukava antaa, tuntuu menevän pikaruokaan ja muuhun ns. Turhaan. Toivonkin jos saisin täältä vinkkejä mitä nykyajan nuoret tarvitsevat ja toivovat.
(Meillä lähipiirissä on 11, 13, 14 ja 16 vuotiaat)
Mitä nuorelle joululahjaksi?
NettiMummi
5
136
Vastaukset
- TheNewEsups
Pikaruokaa.
Eihän tuo ikä mitään kerro. Pitäisi tietää heistä vähän enemmän. Eri ihmiset haluavat eri asioita.
- Anonyymi
Nostan tämän. Liian usein nuoria ei käsitellä ollenkaan ihmisinä, henkilöinä, persoonina. Aina valitetaan, että kaikki on nuorten kohdalla vaikeaa eikä vaivauduta edes tutustumaan sen verran oman perheen nuoriin (jopa omiin lapsiin!), että tietäisi edes hieman mistä lahjoista voisi tämä ihminen tykätä.
Lahjakortteja
- Anonyymi
moro mun mielestä ainakin nuorille pitäis antaa kunnon vanhan ajan risukasa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741