Miksi ihmeessä Graniittitien ja Kvartsitien jalkakäytävillä saa pysäköidä? Jalankulkijan pitää kävellä tiellä kun jalkakäytävät on täynnä autoja. Eikä mitään seisahtelua vaan päivästä toiseen pysäköintiä. Välillä niin isot pakettiautotkin, ettei sovi jalkakäytävälle poikittain, vaan peräpää on ajotiellä. Kvartsitiellä pysäköidään myös väärinpäin. Ajosuuntaan nähden vasemmalla vaikka tie on kaksisuuntainen.
Eipä taida kiinnostaa poliiseja, tuosta saisi jo hyvät sakot valtion kirstuun. Autoja on pysäköity myös tien reunaan, mutta ihan oikeinhan se on kun ei ole mitään kieltomerkkiä. Voi aura-auto parkoja, on siinä ihmettelemistä mistä oikein auraisi kun joka paikka täynnä autoja.
Söderkullan autot
jalkakäytäväkäyttöön
2
129
Vastaukset
- jalkakäytäväkäyttöön
Kukaan ei ole edes vastannut. Taidanpa ottaa kuvat autoista rekisterinumeroineen ja toimittaa poliisille. Tulisikohan sitten vähän vipinää?!
- 778899
Olen samaa mieltä pysäköinti on tuolla täysin holtitonta autot hujahaja ympäriinsä pitää ottaa poliisiin ja kuntaan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984