Corsa on erittäin luotettavan auton maineessa oleva Japanissa valmistettu keskikokoinen premium-luokan auto, jonka merkittävin ominaisuus on rajattomat sisätilat. Rakenteiden ruostuessa Corsan helmat ja ovipellit ohenevat yleensä niin, että Corsan kyljet ovat lopulta ohuita kuin paperi.
Martikainen on kerrankin oikeassa. Paperiahan se on. Paitsi, että Corsan tuhoamiseen ei todellakaan tarvita mitään panssarivaunuja. Siihen riittää se, että potkaiset autoa kerran kunnolla kylkeen. Eikä tarvitse potkaista edes lujaa.
Corsa on toiminut vuosikymmeniä General Motorsin liikkuvana testilaboratoriona. Ensimmäinen termostaatiton auto-titteli kuuluu juuri Corsalle. Ensimmäinenkään Corsa ei ole vieläkään lämmennyt normaalilämpöön, kiitos ilman termostaattia käyvän moottorin.
Opel Corsa
Opel-tietäjä
1
1068
Vastaukset
- kusettavat
Tosi kiero autonvalmistaja on GM korporeissoni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939