Kävi syksyn aikana paikallisessa prismassa ja kas kummaa, kun kassaaa oli näpyttelemässä naama lävistyksiä täynnä oleva henkilö?
Kuuluvatko ne työasuun? Monen työpaikan asiakaspalvelussa on omat norminsa työasusta.
Asiahan ei minulle tietenkään kuulu, mutta lävistykset eivät siinä laajuudessaan asiakaspalvelijalle kuulu, erittäin epäsiistiä.
Työnantajalta lähtenyt mopo käsistä.
Metallia naamassa
20
307
Vastaukset
No voi jumalauta.... ei työnantajalla ole mitään sitä vastaan (kauppiaalla) jos työntekijällä on muutama lävistys. Luulen että kärjistät asiaa "naama täynnä" sanonnallasi. Mitä tekemistä kasvolävistyksillä on työasun kanssa? Sitten ymmärrä jos niitä lävistyksiä on tosiaan paljon mutta luulen että liioittelet koska silloin ei moni työnantaja ota palvelukseen. Tervetuloa nykypäivään! PS. Minuakin hoiti kerran sairaalassa lääkäri jolla oli molemmat kädet tatuoitu ja tatuointien kärjet nousivat kaulalle asti.... tekeekö se lääkäristä epäpätevän? Hyvin hommansa osasi.
- ihansiistiä
Jos myyjä on asiallinen ja hyväkäytöksinen, saa hän mielestäni olla minkä näköinen tahansa.
Kysymyksessi "kuuluvatko lävistyskorut työasuun" on lapsellinen ja osoitteleva. - VinkuuVinkuu
Keskustelu kuvaa hyvin lappeenrantalaisia jäytäviä suuria ongelmia.
...vähän samankaltaista ininää kuin tyyliin "...kun kaupan hyllyssä oli viittä eri merkkiä makaroneja, mutta juuri se minun käyttämäni makaronimerkki sieltä puuttui niin aion valittaa asiasta paitsi myymälän johdolle niin myös kuluttaja-asiamiehelle sekä mahdollisesti EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen."
Todellisuudessa teitä valittajia saa tosi suurissa asioissa kusettaa loputtomasti, teidän sitä edes huomaamatta.- Olio-
Hah! Ite oon huomannut että lappeenrantalaiset on kovia kyllä kyttäämään ja arvostelemaan selän takana..itselläni on lävistyksiä/ tatuointeja ja olen nainen ja vieläpä hoitaja 😃👍joten kyllä tuolla kylillä muutoma niskansa nurin taittaa, kun huomaavat jommat kummat.. myös erikoinen pukeutuminen tuntuu olevan joillekin silmien pyörittelyn paikka.. va vedäppäs strokin tyyliin torin asfalttiin, kunnon väki joukossa niin eipä silloin perkele kukaan "näe mitään" tai saatika auta!! Näin täällä 😁
- aaskap
Olen samaa mieltä. Asiakaspalvelijan kuuluu olla siisti.
Ja kai nyt jokainen ymmärtää, että van vajaat ottaa tatuoinnin tai lävistyksen naamaan, näkyville.. vaikka olis lääkäri. - maahinen123
Tiedän ketä tarkoitat, ja hän on kyllä itse mukavuus asiakaspalvelijana, hymyilevä ja tervehtivä. Mieluusti hänen kassalle menen asioimaan.
Ja kannattaako sinun yöuniasi menettää siitä, jos jollain on lävistyksiä ja tatuointeja. Vai haluaisitko kenties itsekin ottaa, mutta et uskalla? - Nimekäs
Suosittelen lämpimästi vierailemaan välillä muuallakin Suomessa, ottamaan pään perseestä ja katsomaan ympärille. Sen jälkeen voit laittaa pään takaisin sinne hanuriin ja pohtia omaa pienisieluisuutta ja kapeakatseisuutta. Ja kannattaa vielä pohtia sekin pointti että mikä tarve on arvostella ihmisten ulkonäköä, onko oma peilikuvasi jotenkin outo?
- Öynap
Lävistykset ovat epähygienisiä...hyi hitto..Eivät kuulu palvelualalla työskentelevien naamaan.
- hiiiiviö
Kiinnostaisi tietää aloittajan ikä, se kertoisi ehkä jo jotain. Nimittäin ku on huomattu, että joillekin seitsemänkymppisille saattaa olla jo pelkkä pieni nenäkorunappikin hirmuinen kauhistus.
- Harashooo
Pääasia ettei ole venäläinen. Kyllästyttää kun joka kaupassa istuu kassoilla hoono soomi puhuvia maatuskoita. Mistä hitosta niitä riittää ja töitä näyttää löytyvän toisin kuin kantasuomalaisille.
- manimanimani
Johtuiskohan ilmiö siitä, että hoonoo soomee puhuville maatuskoille riittää pienempi liksa, kun taas monet kantasuomalaiset meinaavat, että jos ottaa työtä vastaan, niin pitää tienata saman kuin johtajat.
- Palvelupelaa
Mina menen aina kyseisen kassan jonoon. On yhta hymya ja asiakaspalvelu paikallaan!!!
- voihPerklll
mulle on ihan sama vaikka mua rahastaisi karvainen apina, kunhan saan vain ostokset maksettua, voi sua pikkusieluista piiperoa....
- TaasSeminäminäminä
Minä itse en lävistyksiä ottaisi yhtäkään, mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan, jos joku ottaa tai on ottanut lävistyksiä. Minä olen oma yksilö ja toiset ovat omia yksilöitään. Jokaisella on ne omat jutut ym. jotka vaikuttavat elämässä tehtäviin päätöksiin. Kuka ottaa lävärin, kuka tatuoinnin, toiset seuraavat muotia, toiset eivät todellakaan seuraa muotia jne. esimerkkejä voisi luetella loputtomiin. Ihmisten pitäisi olla suvaitsevaisia ja ymmärtää sitä, ettei kaikki tee asioita niin kuin minä itse teen. Monilla on valitettavasti se vika, että ei sallita sitä, että joku tekee asiat toisin kuin mitä itse tekee, ja sitten ollaan vaatimassa, että toisten pitää muuttua. Yritetään takoa muita siihen omaan muottiinsa. Liikaa on kyttäämistä, arvostelua ja halua säännöstellä muiden elämää.
- kassasetä
Tuli syksyllä kassalle vi**umaisen näkönen haahka, joka katseli paria lävistystäni kauhistellen niinkuin olisi itse Saatanaa silmäillyt. Huuli väpisten maksoi ostoksensa ja mennessään toivotti Jeesuksen siunausta.
On se ihme ettei osaa kaupassa käyttäytyä, vastata tervehdykseen ja mutisematta isämeidän-rukousta noukkia niitä ostoksia hihnalta. Ja asiahan ei minulle kuulu, mutta trenssitakki, huopaknalli ja liukuesteet kengissä ovat epäsiistit, not cool. - eisiinämittää
en meinannut jaksaa kommentoida, mutta kait jotain "heitettävä" tähän keskusteluun, kun tämä on ihan arkipäiväinen asia. Itseäni ei haittaa ulkoiset tekijät asiakaspalvelijalla, riittää kunhan ihminen hoitaa työn asiallisesti ja hyvin eikä sen pitäisi antaa vaikuttaa toisillekkaan nuo ulkonäkö jutut. Tosin ymmärrän jos ikää vähän enemmän, että nykyajan kuviot poikkeavat täysin vanhemmista ajoista ja siinä voi olla joillekkin paljon "sulateltavaa" mutta kannattaa pitää mieli avoinna ja keskittyä mielummin siihen millainen persoona on kuin töllätä ulkonäöllisiä juttuja.
- epäsiistiäoli
Pari vuotta sitten menin prisman kassajonoon jossa oli kassana nuori mies, jolla oli käsivarret täynnä viiltely arpia. Ja lyhythihainen paita päällä. Eihän ne periaatteessa haittaa, mutta itse en haluaisi julkisella paikalla asiakaspalvelutyössä toitottaa kaikille psyykkisistä ongelmista. Vaikka olisivatkin menneessä aikamuodossa. Mutta nuorethan tuntuvat jopa kehuskelevan näillä viiltely arvillaan ja se on jonkunlaista meriittiä ilmeisesti cv:ssä. Ihmettelen s kaupan kriteerejä henkilökunta valinnoissa ja perehdytyksessä.
- Kamalaaa
Mites sitten vihreät tai siniset hiukset? Kamalaa.,
- pikkusieluja
Onhan se nyt hirveempää, että kaupan kassalla työskentelee henkilö, jolla niittejä naamassa ja tatskoja siel sun täällä kuin se että joku ryöstää ja hakkaa mummon matkalla kaupoilta kotiin. Se henkilö siellä kassalla kuitenkin hankkii työllään toimeentulonsa.
Ihan turha pällistellä ulkonäköasioita, kun kuitenkin tärkeämpää on se, että millainen ihminen muuten on. Ihmisen teot ratkaisee eikä ulkonäkö. - vakiasiakas
Kyseinen myyjä on parhaita kassoja: aina hymyilevä ja ystävällinen. Vaikka melko konservatiivi kaikessa yleisesti ottaen olenkin, ei tämä asia ole minua koskaan häirinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702