olisikohan akupunktiosta apua hermoston ongelmissa? ongelmani on kädet. sormet alkaa puutumaan ja muutenkin kädet voimattomat. eli kyseessä on varmaan joku hermosto vika. onko kokemuksia? sattuuko? jne.
olisiko apua?
3
505
Vastaukset
- apu
Kyllä auttaa. Mitä tuoreempi vaiva, sitä paremmin auttaa. Jos hermot pelaa, niitä räsyttämällä niitä aktivoidaan pelamaan paremmin. Syyhän voi olla myös lihaksistossa eli jossakin on jumi joka estää hermon toiminnan. Siihen akupunktio auttaa tosi hyvin!
Ei satu kun on kokenut pistäjä. Voidaan aloittaa myös pienillä neuloilla, jos kovin pelottaa.- minä vain
onkohan se minkä hintaista? monestikko täytyy hoidossa käydä, että alkaa tulokset näkyä? kauanko hoito kestää ja mihin ne piikit pistetään tälläisessä käsi ongelmassa?
kiitos =D - vastaa
minä vain kirjoitti:
onkohan se minkä hintaista? monestikko täytyy hoidossa käydä, että alkaa tulokset näkyä? kauanko hoito kestää ja mihin ne piikit pistetään tälläisessä käsi ongelmassa?
kiitos =DItse kävin käsivammani takia neljä kertaa ja parani kyllä tosi hyvin, vaikka fysioterapiassa siihen ei saatu mitään helpotusta. Puutumista oli minullakin ja voimattomuutta. Ei kuitenkaan ollut mikään vuosikautinen ongelma, vaan oireet olivat alkaneet pari vuotta ennen akupunktiota. Aluksi hierontakin auttoi hetkellisesti. Akupunktiosta on nyt 7 kk eikä oire ole takaisin tullut.
Minulle laitettiin ensin sellainen yleispiikitys, jossa aukaistiin koko kropan energiavirtauksia ja parannettiin näin sisäelinten toimintaa. Hyvä olo tuli päästä varpaisiin. Seuraavalla kerroilla hoidettiin kätsiä, niskaa ja selkää. Piikkejä pistettiin hoitopaikasta riippuen 5-15 kpl.
Hinta oli tällä akuhoitajalla 40€/tunti, mutta tunnen halvemmankin 25€/tunti ja ehkä hieman pätevämmän, mutta hän asuu niin kaukana, matkat nostaisivat hintaa liikaa.
Kannattaa kokeilla! Kyllä sinä parista kerrasta jo tiedät, auttaako hoito sinua. Älä kuitenkaan jätä hoitoa liian vähäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882