MOI TAAS RAKKAAT :)

Ajattelin kysyä, kun eilen mietin tulevaa joulua ja siihen liittyvää lahjojenostoa, että nyt ei sitten mennäkkään Anttilaan ostoksille. Siellä kun meikäläinen usein kolasi tavaravalikoimaa.

Olettekos te kaikki rakkaat immeiset yhtään kaivanneet kyseistä liikettä vai unohtuiko sanantien? :)

Ja muutes...ottakaa nessua jotka sitä tarvitte.. ;))

169

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ituhippi79

      Monesti olen meinannut käydä siinä kun ei millään tahdo muistaa ettei siinä enään ole toimintaa.

      Tuosta ylemmästä häiriköstä on turha välittää olet rakas palstalainen meille kaikille muille vakio palstalaisille.

      • olet_poistetuin

        En kuule ole mikään häirikkö vaan sanon niinku asiat on tinttu-liinan hömpsy palsta poistettiin tänään se johtaa tällä hetkellä poistettujen palstojen toplistaa, et ei kannata häriköidä täällä tulee pian banni.


      • Voi ku oot ihana. Nuo sanat kyllä lämmitti mukavasti. :)

        Kyllä toi putiikki niin kauan oli täällä, ettei sitä tosiaankaan aina meinaa muistaa ettei sitä enää ole. :( Oletko löytänyt itelles korvikekaupan? :)


      • olet_poistetuin kirjoitti:

        En kuule ole mikään häirikkö vaan sanon niinku asiat on tinttu-liinan hömpsy palsta poistettiin tänään se johtaa tällä hetkellä poistettujen palstojen toplistaa, et ei kannata häriköidä täällä tulee pian banni.

        Itse täällä häiriköit, emme me.


      • olet_poistetuin kirjoitti:

        En kuule ole mikään häirikkö vaan sanon niinku asiat on tinttu-liinan hömpsy palsta poistettiin tänään se johtaa tällä hetkellä poistettujen palstojen toplistaa, et ei kannata häriköidä täällä tulee pian banni.

        Laitoin ylläpidolle viestiä että poistat hyväntahtoisia keskusteluita ilkeyttäsi.


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi ku oot ihana. Nuo sanat kyllä lämmitti mukavasti. :)

        Kyllä toi putiikki niin kauan oli täällä, ettei sitä tosiaankaan aina meinaa muistaa ettei sitä enää ole. :( Oletko löytänyt itelles korvikekaupan? :)

        No eipä juurikaan ole vastaavaa löytynyt. Prismassakin melko suppea valiokoima on.

        Joo olihan se täällä kauan, mutteipä tuo muisti muutenkaan tahdo aina oikein pelittää kunnolla.

        Mistäs itse sitten haet korvikkeet? :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        No eipä juurikaan ole vastaavaa löytynyt. Prismassakin melko suppea valiokoima on.

        Joo olihan se täällä kauan, mutteipä tuo muisti muutenkaan tahdo aina oikein pelittää kunnolla.

        Mistäs itse sitten haet korvikkeet? :)

        No mä olen vähän semmone joka putiikin koluaja..tai no tarpeen mukaan :)


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä olen vähän semmone joka putiikin koluaja..tai no tarpeen mukaan :)

        Jep, no kiva jos tykkää koluamisesta. :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Jep, no kiva jos tykkää koluamisesta. :)

        No ihan huvikseni en sentään kolua. Jos ihan pakko on ostaa, niin sitten koluan. (raskasta puuhaa) :)


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ihan huvikseni en sentään kolua. Jos ihan pakko on ostaa, niin sitten koluan. (raskasta puuhaa) :)

        Jep :)


    • Ituhippi79

      Mistä sitä nessua kannattais hakea. Sniif sniif. ;))

      • No ei Anttilasta ainakaan.. ;))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei Anttilasta ainakaan.. ;))

        Jos joku neitonen pudottais tahalteen nenäliinan mulle niin voisin lainata sitä ja sitte palauttaa niin kun herrasmiehet ennen teki? Vai mitenkä se meni vanhaanaikaan? ;D


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Jos joku neitonen pudottais tahalteen nenäliinan mulle niin voisin lainata sitä ja sitte palauttaa niin kun herrasmiehet ennen teki? Vai mitenkä se meni vanhaanaikaan? ;D

        Meinaakko että sä niistät siihen ja sitten palautat? ;))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaakko että sä niistät siihen ja sitten palautat? ;))

        No höh en kai mä sit. Mut voisin mä palauttaa sen ja sit saisin paperinessun palkkioks ;))


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        No höh en kai mä sit. Mut voisin mä palauttaa sen ja sit saisin paperinessun palkkioks ;))

        No jos puhtaana palautat..;))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        No jos puhtaana palautat..;))

        Joo ;))


    • Kaippa sen anttilan tilalle tulee muita kauppoja?

      • Mä en tiedä mitä siihen Anttilan tiloihin tulee. :) Kävitkö sä usein siellä, ku olit täälläpäin? :)


    • Kävin kyllä usein, siskoani harmittaa kun anttilasta ei enää saa ostettua leffoja..

      • Olipa kurja :( Siellä musa-ja leffapuolella tulikin aikoinaan usein käytyä. Muistan vieläkin, kun etsin yhtä osaa Saw-sarjaan :) Olikoha toi oikeen kirjotettu :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa kurja :( Siellä musa-ja leffapuolella tulikin aikoinaan usein käytyä. Muistan vieläkin, kun etsin yhtä osaa Saw-sarjaan :) Olikoha toi oikeen kirjotettu :P

        Ookko Kittie kattonu noita Saw-leffoja? Ne on TODELLA raakoja ja jänniä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ookko Kittie kattonu noita Saw-leffoja? Ne on TODELLA raakoja ja jänniä :)

        Olen kyllä nähnyt löytyy kaikki kotona dvd:nä.....:-)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt löytyy kaikki kotona dvd:nä.....:-)

        Noissa leffoissa oli kohtauksia joissa joutu jo välillä peittämään simmut :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noissa leffoissa oli kohtauksia joissa joutu jo välillä peittämään simmut :))

        No ehkä...😉


      • Ituhippi79

        Karmee leffa kun ite ainaki nähny elämässä ihan tarpeeksi raakuutta ja väkivaltaa ilman toutakin.

        Mieluummin vaikka jotain rentouttavan hauskoja piirrettyjä katsoo. :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Karmee leffa kun ite ainaki nähny elämässä ihan tarpeeksi raakuutta ja väkivaltaa ilman toutakin.

        Mieluummin vaikka jotain rentouttavan hauskoja piirrettyjä katsoo. :)

        Nuo Saw-leffat on kyllä erikoisen raakoja..ei vois raaempaa enää olla :) Mä muutes tykkään kans piirretyistä.;) Se asia ei muutu näköjää miksikään :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noissa leffoissa oli kohtauksia joissa joutu jo välillä peittämään simmut :))

        Miten hemmetis te tollasii viittitte kattoo? :O


      • artagnan kirjoitti:

        Miten hemmetis te tollasii viittitte kattoo? :O

        Ne on jänniä leffoja. Noissa Saw-leffoissa on paljon sellasia juttuja, että piti ihan uteliaisuuttaan kattoa. Esim. se että miltä näyttää ku kroppa menee muusiks :)))) Elä ny menetä yöunias Artsi..ne on vaa elokuvia ;))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nuo Saw-leffat on kyllä erikoisen raakoja..ei vois raaempaa enää olla :) Mä muutes tykkään kans piirretyistä.;) Se asia ei muutu näköjää miksikään :))

        Jep, onneks se on vaan fiktiivistä väkivaltaa.

        Piirretyt on parhaita varsinki huumoria sisältävät ja sit luontodokumentit kans on tosi rentouttavia mistä muuten ostin just tuon suomalaisen nimeltä järven tarina mikä oli saanu hyvät arvostelut. Katson sen heti kun stressi vaan vähäsen ensi hillittyy. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ne on jänniä leffoja. Noissa Saw-leffoissa on paljon sellasia juttuja, että piti ihan uteliaisuuttaan kattoa. Esim. se että miltä näyttää ku kroppa menee muusiks :)))) Elä ny menetä yöunias Artsi..ne on vaa elokuvia ;))

        No mä en kyl myönnä et olisin viittiny kattoo viittä minsaa kauempaa ;) Ariel ku sanoi et ei ikäin lähtis kahdestaan sellaisen sällin kaa minnekään joka tapittaa tollasii raakuuksii...


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Jep, onneks se on vaan fiktiivistä väkivaltaa.

        Piirretyt on parhaita varsinki huumoria sisältävät ja sit luontodokumentit kans on tosi rentouttavia mistä muuten ostin just tuon suomalaisen nimeltä järven tarina mikä oli saanu hyvät arvostelut. Katson sen heti kun stressi vaan vähäsen ensi hillittyy. :)

        Sulla on samanlainen maku ku mullakin. Just humoristiset piirretyt on parhaita ja noi luontojutut on aina semmosia mitkä uppoaa :)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä en kyl myönnä et olisin viittiny kattoo viittä minsaa kauempaa ;) Ariel ku sanoi et ei ikäin lähtis kahdestaan sellaisen sällin kaa minnekään joka tapittaa tollasii raakuuksii...

        Ai jaa :)) No sun pitää sit killittää vaan pikku kakkosta ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä en kyl myönnä et olisin viittiny kattoo viittä minsaa kauempaa ;) Ariel ku sanoi et ei ikäin lähtis kahdestaan sellaisen sällin kaa minnekään joka tapittaa tollasii raakuuksii...

        Speedon kun saisi jollakin ilveellä käräytettyä Saw-leffan ääreltä.. ;-D


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sulla on samanlainen maku ku mullakin. Just humoristiset piirretyt on parhaita ja noi luontojutut on aina semmosia mitkä uppoaa :)

        Joo, eläin aiheiset huumoria sisältävät piirretyt kuten karvinen on yks parhaita itel ja jotku söpöjä eläimiä sisältävät luonto dokumentit. :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Joo, eläin aiheiset huumoria sisältävät piirretyt kuten karvinen on yks parhaita itel ja jotku söpöjä eläimiä sisältävät luonto dokumentit. :)

        Timon ja Pumba oli hauska..nii ja Paavo Pesusienen jutuille sai nauraa. :)


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Timon ja Pumba oli hauska..nii ja Paavo Pesusienen jutuille sai nauraa. :)

        Joo nuo leijona kuninkaan sivuhahmot on tosi hauskoja varsinkin niiden omissa sarjoissa midsä ne on pääroolissa.

        Paavo pesusieni ei oo yhtä tuttu, mutta sitäki on tullu nähtyä jonkin verran ja hauskalta hepulta vaikuttaa. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Miten hemmetis te tollasii viittitte kattoo? :O

        Leffoja ne vaan on, leffa makuja on monenlaisia ja en ole sen takia tippaakaan väkivaltainen.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt löytyy kaikki kotona dvd:nä.....:-)

        Siis TÄH?!! Oikeasti...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis TÄH?!! Oikeasti...

        Monet katsovat kauhuleffoja, ei siinä ole mitään vikaa.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt löytyy kaikki kotona dvd:nä.....:-)

        Minä en ole katsonu noita elokuvia


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Minä en ole katsonu noita elokuvia

        Millaisia elokuvia katsot?


      • Huumoria elokuvia


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Huumoria elokuvia

        Nekin on kivoja.


    • No mä jäin funtsiin et mites sitte noi Anttilan alakerran liikkeet... Et mites vaikutti myyntiin ja asiakasmääriin ku toi yläkerta meni pimeeks. Mä ku noiden mimmein kaa siel käväisin ku he oli tääl käymäs nii oli kyl hyvin hiljaista.

      • Varmaankin se vaikuttaa myös alakertaan. Itse joskus tuli siinä samassa käytyä siinä pienessä ruokakaupassa. :) Toivottavasti siihen Anttilan tiloihin tulis joku mukava putiikki :)


      • Ituhippi79

        Eiks siinä joku saliki oo alakerras niin onkohan hyväki. Aatellu et pitäis ruveta kuntoilee. :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Eiks siinä joku saliki oo alakerras niin onkohan hyväki. Aatellu et pitäis ruveta kuntoilee. :)

        Ai onko? Mä en kyl oo huomannu ku vaan noi kledjuputiikit ja sit sen ruokakaupan... No ku punttiksel viittii vaan käydä nii on kroppa äkkii uudes kuosis. Sit ku sillai snadisti uintitreenii viel päälle nii se on siinä.


      • artagnan kirjoitti:

        Ai onko? Mä en kyl oo huomannu ku vaan noi kledjuputiikit ja sit sen ruokakaupan... No ku punttiksel viittii vaan käydä nii on kroppa äkkii uudes kuosis. Sit ku sillai snadisti uintitreenii viel päälle nii se on siinä.

        Sit pääseeki jo pullistelemaan ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sit pääseeki jo pullistelemaan ;)

        No kyl se sillai lämmittää ku mimmit huokailee... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl se sillai lämmittää ku mimmit huokailee... ;)

        :)))) Voi tsiisus..nyt kyllä repesin ;)) mut joo..ei riukukäpälät ole hienoja. Jos miehellä on riukutassut,niin on se kyllä nössön näköstä :)


      • Ituhippi79
        artagnan kirjoitti:

        Ai onko? Mä en kyl oo huomannu ku vaan noi kledjuputiikit ja sit sen ruokakaupan... No ku punttiksel viittii vaan käydä nii on kroppa äkkii uudes kuosis. Sit ku sillai snadisti uintitreenii viel päälle nii se on siinä.

        Ollu vaan stressii niin paljo ettei meinaa lihakset palautuu kun toi kortisoli kohoaa ja estää kasvuhormonia, mutta kylläpä se tästä varmaan pikkuhiljaa hellittää.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Voi tsiisus..nyt kyllä repesin ;)) mut joo..ei riukukäpälät ole hienoja. Jos miehellä on riukutassut,niin on se kyllä nössön näköstä :)

        No Artsilta valahti melkein paskat punttiin kuitenkin kun meitsin eka kertaa näki elikkä miehinen ego ei välttämättä bodarin lihaksia kaipaa.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No Artsilta valahti melkein paskat punttiin kuitenkin kun meitsin eka kertaa näki elikkä miehinen ego ei välttämättä bodarin lihaksia kaipaa.. ;-D

        :)) Butsin karisma on varmaan niin vetoavaa, että siinä jää muskelit toiseks..unohtamatta sun silloin tällöin esiintyvää karvakerrosta ;))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Butsin karisma on varmaan niin vetoavaa, että siinä jää muskelit toiseks..unohtamatta sun silloin tällöin esiintyvää karvakerrosta ;))

        Mikä tuon butsin karismassa muka nyt niin vetoaa noin karkealla kielen käytöllä? :/


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Mikä tuon butsin karismassa muka nyt niin vetoaa noin karkealla kielen käytöllä? :/

        Mitä sä tarkotat? :)


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä sä tarkotat? :)

        No tyyppi egoilee toisten pelottulusta et artsil ois valahtanu paskat punttii. Ei kai se nyt kovin miehekästä oo pelotella toisia turhan päiten.

        No eihän sitä nyt kukaan mitään bodarin pullistelevia lihaksia kaipaakkaan, mutta eipä tuollanen omalla egollakaan pullistelu mitään kovin kaivattua ole.

        Sopusuhtaisuus kropan ja käytöksen suhteen on omasta mielestä kaiken a ja o viehättävyydessä tai paitsi en tietenkään toki mistään miehistä viehäty vaan noin yleensä ottaen meinaan että on toisia puoleensa vetävä persoona. :/


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        No tyyppi egoilee toisten pelottulusta et artsil ois valahtanu paskat punttii. Ei kai se nyt kovin miehekästä oo pelotella toisia turhan päiten.

        No eihän sitä nyt kukaan mitään bodarin pullistelevia lihaksia kaipaakkaan, mutta eipä tuollanen omalla egollakaan pullistelu mitään kovin kaivattua ole.

        Sopusuhtaisuus kropan ja käytöksen suhteen on omasta mielestä kaiken a ja o viehättävyydessä tai paitsi en tietenkään toki mistään miehistä viehäty vaan noin yleensä ottaen meinaan että on toisia puoleensa vetävä persoona. :/

        :)Tuo on ihan vaan Butsin läppää ja ei tarkota yhtään mitään :) Butsi on huumorimiehiä ja todella symppis ja herttanen tyyppi :))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)Tuo on ihan vaan Butsin läppää ja ei tarkota yhtään mitään :) Butsi on huumorimiehiä ja todella symppis ja herttanen tyyppi :))

        No mikäpä siinä jos sen karisma kerta sitte paikkaa niitä riukukäpäliä. :))
        Molempi kuitenkin lienee parempi eli et sopivasti sekä karismaa että muskelia?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)Tuo on ihan vaan Butsin läppää ja ei tarkota yhtään mitään :) Butsi on huumorimiehiä ja todella symppis ja herttanen tyyppi :))

        taitaapi toi butsi olla jäbälle ja artsille vähä niinku jo oma velipoika.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Voi tsiisus..nyt kyllä repesin ;)) mut joo..ei riukukäpälät ole hienoja. Jos miehellä on riukutassut,niin on se kyllä nössön näköstä :)

        Mä kyl tykkään et naisellaki näkyy sillai snadisti vatsalihaksii mut ei kuiteskaan tolleen fitness-tyyliin et naisellisuus tyystin katoo... :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Ollu vaan stressii niin paljo ettei meinaa lihakset palautuu kun toi kortisoli kohoaa ja estää kasvuhormonia, mutta kylläpä se tästä varmaan pikkuhiljaa hellittää.

        No sit ei kyl kandee hirveesti revittää ens alkuun...


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        No tyyppi egoilee toisten pelottulusta et artsil ois valahtanu paskat punttii. Ei kai se nyt kovin miehekästä oo pelotella toisia turhan päiten.

        No eihän sitä nyt kukaan mitään bodarin pullistelevia lihaksia kaipaakkaan, mutta eipä tuollanen omalla egollakaan pullistelu mitään kovin kaivattua ole.

        Sopusuhtaisuus kropan ja käytöksen suhteen on omasta mielestä kaiken a ja o viehättävyydessä tai paitsi en tietenkään toki mistään miehistä viehäty vaan noin yleensä ottaen meinaan että on toisia puoleensa vetävä persoona. :/

        No täytyy kyl ny oikoo et me ollaan Butchin kaa oikeen elämän kamui ja toi jutska jaksaa naurattaa nii kauan ku muisti pelaa... :)


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        No mikäpä siinä jos sen karisma kerta sitte paikkaa niitä riukukäpäliä. :))
        Molempi kuitenkin lienee parempi eli et sopivasti sekä karismaa että muskelia?

        No joo..ehkä tärkeintä kuiteski on se mitä tuolla yläpäässä liikkuu. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl tykkään et naisellaki näkyy sillai snadisti vatsalihaksii mut ei kuiteskaan tolleen fitness-tyyliin et naisellisuus tyystin katoo... :)

        Noo, jos sä olet tollanen salilla käyvä lihaskimppu, niin en kyllä uskoiskaa että sä vierees ottaisit jonku lihapullan :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)Tuo on ihan vaan Butsin läppää ja ei tarkota yhtään mitään :) Butsi on huumorimiehiä ja todella symppis ja herttanen tyyppi :))

        Meitsiä hotsittaisi muiskauttaa muisku punaposkillesi tuosta hyvästä rakkain Lumikolaseni.. :-X


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsiä hotsittaisi muiskauttaa muisku punaposkillesi tuosta hyvästä rakkain Lumikolaseni.. :-X

        No nyt ei kyllä löydy muuta ku kalpeeta poskea. :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No nyt ei kyllä löydy muuta ku kalpeeta poskea. :{

        Eikö ole tauti hellittänyt vieläkään? :-(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Eikö ole tauti hellittänyt vieläkään? :-(

        No ei ole kunnolla vielä mennyt. Roikkuu mussa sitkeesti kiinni. Kai täs henkiin jää, joten tuun olemaan täällä KAIKKIEN ilona vielä pitkään ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo, jos sä olet tollanen salilla käyvä lihaskimppu, niin en kyllä uskoiskaa että sä vierees ottaisit jonku lihapullan :)

        No en mäkään itteeni miksikään broileriks oo vetäny ;) Mä luulen seki saattaa olla eräänlainen turn-off...


      • artagnan kirjoitti:

        No en mäkään itteeni miksikään broileriks oo vetäny ;) Mä luulen seki saattaa olla eräänlainen turn-off...

        Broileriks??? Onko tuo jotaki salislangia vai mitä se tarkottaa? :))

        Ne semmoset tyypit jotka on aivan kaameen lihaksikkaita, nii on kyllä aika karmeita. Mä en ny muista mitä kilpailuja ne on, mut siinä ne seisoo semmosessa typerässä asennossa ja kääntyilee sillai ihan hullusti :P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Eikö ole tauti hellittänyt vieläkään? :-(

        Tiiä johtuko näistä kalpeusjutuista vai mistä, mut näin viime yönä kammottavaa unta. Siinä oli vanhempi nainen huivi päässä ja naisen kasvonpiirteet oli semmoset miesmäiset. Karmeinta oli että tän naisen kasvot oli ihan valkoiset melkeen...ihan niinku kuolleella :O Tuo nainen tuli ja halasi ja ku meinasin irrottautua siitä, niin se ei päästänykkää irti..mä heräsin sillai siitä että silmät oli apposellaan auki :{ Karmeeta..kävi tänään mielessä että kupsahdanko mä tähän tautiin ja tuo oli joku viikatemies...tai no nainen..:}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiä johtuko näistä kalpeusjutuista vai mistä, mut näin viime yönä kammottavaa unta. Siinä oli vanhempi nainen huivi päässä ja naisen kasvonpiirteet oli semmoset miesmäiset. Karmeinta oli että tän naisen kasvot oli ihan valkoiset melkeen...ihan niinku kuolleella :O Tuo nainen tuli ja halasi ja ku meinasin irrottautua siitä, niin se ei päästänykkää irti..mä heräsin sillai siitä että silmät oli apposellaan auki :{ Karmeeta..kävi tänään mielessä että kupsahdanko mä tähän tautiin ja tuo oli joku viikatemies...tai no nainen..:}

        Se oli varmaan butsi sitte sun unessa...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Se oli varmaan butsi sitte sun unessa...;)

        :))) Butsi huivi päässä:)) Mulla välähti tässä, että tuo nainen oli samannäköinen ku mun isoisoäiti..oon nähny kuvan hänestä...herrajee :O :{ Alkaa enempi ja enempi hirvittämään että tuliko nyt noutaja..:} Eihä flunssapöpöön voi kupsahtaa :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Broileriks??? Onko tuo jotaki salislangia vai mitä se tarkottaa? :))

        Ne semmoset tyypit jotka on aivan kaameen lihaksikkaita, nii on kyllä aika karmeita. Mä en ny muista mitä kilpailuja ne on, mut siinä ne seisoo semmosessa typerässä asennossa ja kääntyilee sillai ihan hullusti :P

        No eiks nää oo sit ku vartaas pyöritettyi broilereit... ;)

        http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/8/2014/04/mr-olympia.jpg


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Butsi huivi päässä:)) Mulla välähti tässä, että tuo nainen oli samannäköinen ku mun isoisoäiti..oon nähny kuvan hänestä...herrajee :O :{ Alkaa enempi ja enempi hirvittämään että tuliko nyt noutaja..:} Eihä flunssapöpöön voi kupsahtaa :]

        Sä näät ny tollasii ku illat kattelet moottorisahamurhaajii jne. muita mimmeille sopimattomii juttui ;) No mul on kyl sellainen teoria et toi flunssa vaikuttaa uniin... Mä ainaski nään silloin painajaisii herkemmin ku oon kipee.



      • artagnan kirjoitti:

        Sä näät ny tollasii ku illat kattelet moottorisahamurhaajii jne. muita mimmeille sopimattomii juttui ;) No mul on kyl sellainen teoria et toi flunssa vaikuttaa uniin... Mä ainaski nään silloin painajaisii herkemmin ku oon kipee.

        Voi se noinkin olla, että tää pöpö saa levottomaks :) Mut oli se kyl karmeeta..Pitäs varmaan valvoa ens yö, ettei se akka tuu takas :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Butsi huivi päässä:)) Mulla välähti tässä, että tuo nainen oli samannäköinen ku mun isoisoäiti..oon nähny kuvan hänestä...herrajee :O :{ Alkaa enempi ja enempi hirvittämään että tuliko nyt noutaja..:} Eihä flunssapöpöön voi kupsahtaa :]

        Meitsi on melko tummahipiäinen kylläkin elikkä olisiko siinä ollut Toltsu huivi päässä kuitenkin.. ;-D


      • Kyssäriä vielä elikkä raapiko unessa naamaasi halaajan parransänki? ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsi on melko tummahipiäinen kylläkin elikkä olisiko siinä ollut Toltsu huivi päässä kuitenkin.. ;-D

        No oliski ennemmin ollu punanuttu ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kyssäriä vielä elikkä raapiko unessa naamaasi halaajan parransänki? ;-)

        Tiiäkkö ku mä ihmettelin miten se näytti nii oudolta, niin tuosta tajusinki että sillä ei ollu ees kulmakarvoja..täysin sileä valkoinen naama..hyi..mä en halua ajatella tuota enää, ku se muutes kiusaa ens yönäki :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiäkkö ku mä ihmettelin miten se näytti nii oudolta, niin tuosta tajusinki että sillä ei ollu ees kulmakarvoja..täysin sileä valkoinen naama..hyi..mä en halua ajatella tuota enää, ku se muutes kiusaa ens yönäki :{

        Tsiljardisti YÖK!!! Näin muuten ihan vasta unen, jossa meidän ovikello soi keskellä yötä. Ja tietenkin olin aivan yksin kotona... Sitten kun menin avaamaan, ovella seisoi tyhjä hahmo, jolla oli pelkät ihmisen ääriviivat, K-A-R-M-E-A-A... Siis heräsin niin HETI :((


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Tsiljardisti YÖK!!! Näin muuten ihan vasta unen, jossa meidän ovikello soi keskellä yötä. Ja tietenkin olin aivan yksin kotona... Sitten kun menin avaamaan, ovella seisoi tyhjä hahmo, jolla oli pelkät ihmisen ääriviivat, K-A-R-M-E-A-A... Siis heräsin niin HETI :((

        Hyi kauheata :( Nyt musta tuntuu, että ku luin ton nii tuo sun unes hahmo tulee takuulla mun uneen kaveriks tuolle valkonaama-akalle :{


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No Artsilta valahti melkein paskat punttiin kuitenkin kun meitsin eka kertaa näki elikkä miehinen ego ei välttämättä bodarin lihaksia kaipaa.. ;-D

        kahtoppa butsi ku sivusilmällä artsin kans vaan kahteltiin et mikäs puskajussi siellä pensaikossa kuuhisteleepi.. ;)


    • Jepulista vaan :-) Meitsi muistelee lämmöllä kuinka Arieli osti 300 eurolla kuusenkoristeita sieltä viime jouluna ja siinä sivussa ihasteltiin muovikuusta joka soitti melodiaa samalla kun valot räppi ja ilmaan suihkusi tekolunta. Elikkä monipuolisesti sieltä löytyi kyllä lahjatavaraa.. :-)

      • Tais varmaan ostaa jokaikisen koristeen mitä siellä oli..meinaan ku tuota hintaa kahtoo ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tais varmaan ostaa jokaikisen koristeen mitä siellä oli..meinaan ku tuota hintaa kahtoo ;))

        Likipitäen kyllä.. :-D


      • Hoh hoijaa... Mulla oli kolme ISOA kuusta, eikä AINOATAKAAN koristetta valmiina :((


    • no taispa sitte jäbäki käväistä typykän kans kahtelemassa siellä noita kuusen koristeita viime joulun alla. tuli sitte vaan vieressä myhäiltyä et nättejä ovat ku on kimalletta ja sen sorttista :) muuten jäi kyllä käynnit aika lailla vähiin..

      • Kyllä noi koristeet vaan nättejä on, ku niistä tulee myös mieleen lapsuuden joulut. :)

        Pitäsköhän Temmi sun laittaa sinne sulosille kermakoneille muutama joulukoriste sinne navettaan, niin saatte porukalla siellä ihastella. ;))


      • Missäs muuten tää meidän jääprinsessa muutes on?? Ei kai ne luistimet saapunu ennakkolahjana ja tytteli "asuu" ny jäähallissa..? ;))


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Missäs muuten tää meidän jääprinsessa muutes on?? Ei kai ne luistimet saapunu ennakkolahjana ja tytteli "asuu" ny jäähallissa..? ;))

        Ketä tarkoitat? Nimimerkki tai nimi? Olis kiva tietää. :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Missäs muuten tää meidän jääprinsessa muutes on?? Ei kai ne luistimet saapunu ennakkolahjana ja tytteli "asuu" ny jäähallissa..? ;))

        Hitonmoinen kiire opintojen kanssa vaan elikkä yökaudet se niiden parissa kait valvoo ja taitoluistelu- ja telinevoimisteluharkat sen lisäksi vielä myöhään iltaisin. Käy sitä sääli toisinaan.. :-/


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Ketä tarkoitat? Nimimerkki tai nimi? Olis kiva tietää. :/

        Arielia tarkoitin.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hitonmoinen kiire opintojen kanssa vaan elikkä yökaudet se niiden parissa kait valvoo ja taitoluistelu- ja telinevoimisteluharkat sen lisäksi vielä myöhään iltaisin. Käy sitä sääli toisinaan.. :-/

        No voi :( Toivottavasti muistaa kuiteski huilia ettei rasitu liikaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No voi :( Toivottavasti muistaa kuiteski huilia ettei rasitu liikaa.

        No meitsi on koittanut tehdä sille ruokaostokset valmiiksi ettei sen niiden perässä tarvitsisi ainakaan juosta..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi on koittanut tehdä sille ruokaostokset valmiiksi ettei sen niiden perässä tarvitsisi ainakaan juosta..

        Ariel on onnekas nainen, ku sillä on elämässää noin ihana ihminen :)


      • jääprinsessa_
        Ituhippi79 kirjoitti:

        Ketä tarkoitat? Nimimerkki tai nimi? Olis kiva tietää. :/

        Turkoosista neitokaisesta on hyödytöntä haaveksia. Jätkää parveilee ympärillä kuin pipoa papparaisen hääriessä ylimpänä juomanlaskijana. Neitonen ei toisin sanoen vastaa uusille miespuolisille luvatta eikä papparainen omistushalussaan lupaa anna.


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Arielia tarkoitin.

        Ai sori en heti hoksannut :/


      • jääprinsessa_ kirjoitti:

        Turkoosista neitokaisesta on hyödytöntä haaveksia. Jätkää parveilee ympärillä kuin pipoa papparaisen hääriessä ylimpänä juomanlaskijana. Neitonen ei toisin sanoen vastaa uusille miespuolisille luvatta eikä papparainen omistushalussaan lupaa anna.

        Eiköhän hän vastaile ihan just niille keille haluaa. Sattuu olemaan ihminen joka omaa ihan oman pään. :/


      • Ituhippi79 kirjoitti:

        Ai sori en heti hoksannut :/

        No eipä mitään :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ariel on onnekas nainen, ku sillä on elämässää noin ihana ihminen :)

        No se on meitsin paras ystävä ja elämän suuri rakkaus..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä noi koristeet vaan nättejä on, ku niistä tulee myös mieleen lapsuuden joulut. :)

        Pitäsköhän Temmi sun laittaa sinne sulosille kermakoneille muutama joulukoriste sinne navettaan, niin saatte porukalla siellä ihastella. ;))

        taisipa sitte viime jouluna jo ollakki ku typykkä niitä sinne ripusteli. siinä pari jäbän virkaveljeäki vähä ympäriinsä kahteli ku joulun tietämillä pistäytyivät.. ;)


    • Mua sitten suunnattomasti ärsyttää joissain ihmisissä semmonen kapeakatseisuus :/ Yleensäkin se minä minä-ajatusmaailma.

      • Ituhippi79

        Joo epäitsekkyys ja välittäminen tuntuu olevan vaikeaa joillekkin. :/


      • Mulle tuli mieleen tämä asia tuosta susijutustakin...Joskus vaadittiin että karhut pitäis kaikki tappaa ja nyt sudet pitäisi hävittää. Sanotaan ettei niistä ole mitään hyötyä. :/ Jos ihmiset vaivautuis ottamaan selvää, niin kaikilla on tehtävänsä tuolla luonnossa. Olisihan se ihanteellista ku kukaan ei tappais tai söis ketään, mutta kun se ei vaan toimi niin. Luonto-ohjelmia kun katsoo, niin onhan se välillä julmaa touhua, mutta on ymmärrettävä että sen on vaan mentävä niin.


      • Ituhippi79
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mulle tuli mieleen tämä asia tuosta susijutustakin...Joskus vaadittiin että karhut pitäis kaikki tappaa ja nyt sudet pitäisi hävittää. Sanotaan ettei niistä ole mitään hyötyä. :/ Jos ihmiset vaivautuis ottamaan selvää, niin kaikilla on tehtävänsä tuolla luonnossa. Olisihan se ihanteellista ku kukaan ei tappais tai söis ketään, mutta kun se ei vaan toimi niin. Luonto-ohjelmia kun katsoo, niin onhan se välillä julmaa touhua, mutta on ymmärrettävä että sen on vaan mentävä niin.

        Joo ekosysteemi perustuu luonnon kiertokulkuun. :/


    • Joulu kun ens kuussa jo pukkaa päälle, niin mikä on ollu teillä se kaikkein mieluisin joululahja? Mulla se menee kyllä ihan muksuaikaa eli punahiuksiseen nukkeen. Ehkä se kumminkin vaan niin on, että lapsena se joulu oli joulu (sori tonttu ;) ) :)

      • Ituhippi79

        Joulurauha läheisten ja ihmisten yhdessä olo. Sais vielä sen oman rakkaan kainaloon niin se olis parasta mitä tietäis.


      • Juu..kyllä rakkaat ihmiset ohittaa kaikki lahjahommat ym. :)


      • No erityisesti on jäänyt mieleen eräät Viivi ja Wagner -kalsongit jotka meitsi sai ollessaan intissä joulun. Ne lämmitti.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No erityisesti on jäänyt mieleen eräät Viivi ja Wagner -kalsongit jotka meitsi sai ollessaan intissä joulun. Ne lämmitti.. :-)

        Antajan nimen tieto tais lämmittää enempi ku pökät ;))


      • No kai se oli sit se meikkipää :D Mä kattelin huuli väpättäin ku systeri avas paketistaan kauko-ohjattavaa autoo itkuu tuhertaen ku mä olin saanut parii sekkaa aiemmin esiin ton meikkipään... Päätettiin sit sulas sovus tehdä vaihtarit ku oli kuulemma sattunu pienoinen kämmy tuol Korvatunturin suunnas ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kai se oli sit se meikkipää :D Mä kattelin huuli väpättäin ku systeri avas paketistaan kauko-ohjattavaa autoo itkuu tuhertaen ku mä olin saanut parii sekkaa aiemmin esiin ton meikkipään... Päätettiin sit sulas sovus tehdä vaihtarit ku oli kuulemma sattunu pienoinen kämmy tuol Korvatunturin suunnas ;)

        :)))) Tuo oli oikeesti hauska juttu :)) Voin kuvitella sun ilmeen, ku sait tollasen lahjan ;)
        Mitenkäs muuten korvatunturilla tollanen moka sattui...:P Tontun syytä se oli ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Tuo oli oikeesti hauska juttu :)) Voin kuvitella sun ilmeen, ku sait tollasen lahjan ;)
        Mitenkäs muuten korvatunturilla tollanen moka sattui...:P Tontun syytä se oli ;))

        Noita sattui ku oli neljä alle 10-vuotiasta skidii... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Noita sattui ku oli neljä alle 10-vuotiasta skidii... ;)

        No siinä oliki sit vipinää :) Voi sentäs..kyllä lapsuuden joulut oliki vaan jännää aikaa. :)


      • artagnan kirjoitti:

        No kai se oli sit se meikkipää :D Mä kattelin huuli väpättäin ku systeri avas paketistaan kauko-ohjattavaa autoo itkuu tuhertaen ku mä olin saanut parii sekkaa aiemmin esiin ton meikkipään... Päätettiin sit sulas sovus tehdä vaihtarit ku oli kuulemma sattunu pienoinen kämmy tuol Korvatunturin suunnas ;)

        Artsi sutimassa meikkipäätä.. :-D Ei helskutarallaa :-DDD


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Artsi sutimassa meikkipäätä.. :-D Ei helskutarallaa :-DDD

        :))))Tiiäkkö..muaki nii nauratti toi mielikuva :)) Sit ku käyt Artsilla kylässä niin vilkaseppa sen kaappiin..Ehkä Artsi saikin aikoinaan sen lahjan mitä toivoi, mut ei kehtaa vaan myöntää ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Tuo oli oikeesti hauska juttu :)) Voin kuvitella sun ilmeen, ku sait tollasen lahjan ;)
        Mitenkäs muuten korvatunturilla tollanen moka sattui...:P Tontun syytä se oli ;))

        Kyseisen aputontun muuten alensin aputonttujen apulaiseksi kyseisen virheen takia. Sen jälkeen hän on toiminut moitteettomasti ja virkanimike on nykyään muistaakseni aputonttujen apulaisten toiminnasta vastaava apulainen;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kyseisen aputontun muuten alensin aputonttujen apulaiseksi kyseisen virheen takia. Sen jälkeen hän on toiminut moitteettomasti ja virkanimike on nykyään muistaakseni aputonttujen apulaisten toiminnasta vastaava apulainen;)

        No hitsi :))) Olis kyllä ollu makea juttu, ku se oliski oikeesti ollu Artsin paketti ;)) Me ois saatu koko loppuvuosi nauraa räkättää ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hitsi :))) Olis kyllä ollu makea juttu, ku se oliski oikeesti ollu Artsin paketti ;)) Me ois saatu koko loppuvuosi nauraa räkättää ;)))

        No lahjoista vastaavana keksin kyllä jotain ylläriä Artsille. Ekana tuli mieleen pinkit käsiraudat. Ehkä mummut ja papat ja taaperot saattaisi heittää pari kysymystä kyseisten esineiden käyttötarkoituksesta...;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hitsi :))) Olis kyllä ollu makea juttu, ku se oliski oikeesti ollu Artsin paketti ;)) Me ois saatu koko loppuvuosi nauraa räkättää ;)))

        Artsi ja meikkipaletti.. Buuahhahhahhaa :-DDDDD Meikä toivoo Artsille lahjaksi meikkipussia tarvittavilla tykötarpeilla :-D


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No lahjoista vastaavana keksin kyllä jotain ylläriä Artsille. Ekana tuli mieleen pinkit käsiraudat. Ehkä mummut ja papat ja taaperot saattaisi heittää pari kysymystä kyseisten esineiden käyttötarkoituksesta...;)

        Hihhhiii..Sä oot kyllä maailman paras tonttu ;)))) Jes..vaaleenpunaset tupsulliset käsiraudat..uuh ku tulee Artsillekki kuumat paikat ;)))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Artsi ja meikkipaletti.. Buuahhahhahhaa :-DDDDD Meikä toivoo Artsille lahjaksi meikkipussia tarvittavilla tykötarpeilla :-D

        Hieno idea Butsi..Artsi arvostaa varmasti, ku varmaanki on meikit jo loppu ;))


      • Kysyn nyt ihan viran puolesta teiltä ihkuilta naisilta elikkäs Ariel, Tinttu ja Kittie seuraavaa: Meillä on täällä korvatunturilla aivan kamala vuori noita eri väreillä vuorattuja aika hennon näköisiä käsirautoja. Paketoinko teille ja jos paketoin niin mikä väri olisi kiva? Jos tuotteet ei mene kaupaksi niin käytän niitä itse, en kyllä tiedä mihin tarkoitukseen:(


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kysyn nyt ihan viran puolesta teiltä ihkuilta naisilta elikkäs Ariel, Tinttu ja Kittie seuraavaa: Meillä on täällä korvatunturilla aivan kamala vuori noita eri väreillä vuorattuja aika hennon näköisiä käsirautoja. Paketoinko teille ja jos paketoin niin mikä väri olisi kiva? Jos tuotteet ei mene kaupaksi niin käytän niitä itse, en kyllä tiedä mihin tarkoitukseen:(

        Hennon näkösiä??? :P Mitäs semmosilla pilipaleilla tekee..ne pitää olla mieh..siis mieluusti kestävät..;))


      • Ehkä mun ihanan supersöpö miau on ollut mun kaikkien aikojen ikimuistoisin joululahja :)) Niin ja sitten mulla on tooooooooooodella etäinen muistikuva mun neljänneltä Joululta... Mun kummisetä toi mulle aivan uskomattoman superpöyhkeän tyllimekon sekä punaiset ballerinakengät, joissa oli niin upeat rusetit, että multa oli mennä oikeasti taju :)) Hmmm... Se asu ja kengät oli muuten nukkuessakin mun yllä, hahaha :))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kysyn nyt ihan viran puolesta teiltä ihkuilta naisilta elikkäs Ariel, Tinttu ja Kittie seuraavaa: Meillä on täällä korvatunturilla aivan kamala vuori noita eri väreillä vuorattuja aika hennon näköisiä käsirautoja. Paketoinko teille ja jos paketoin niin mikä väri olisi kiva? Jos tuotteet ei mene kaupaksi niin käytän niitä itse, en kyllä tiedä mihin tarkoitukseen:(

        Ja mua ei TAASKAAN mainittu, vaikka olen tyttö ja MULLAKIN ON TUNTEET...
        (ಥ﹏ಥ❀)
        。゜゜。゜゜。。゜゜。゜゜。


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä mun ihanan supersöpö miau on ollut mun kaikkien aikojen ikimuistoisin joululahja :)) Niin ja sitten mulla on tooooooooooodella etäinen muistikuva mun neljänneltä Joululta... Mun kummisetä toi mulle aivan uskomattoman superpöyhkeän tyllimekon sekä punaiset ballerinakengät, joissa oli niin upeat rusetit, että multa oli mennä oikeasti taju :)) Hmmm... Se asu ja kengät oli muuten nukkuessakin mun yllä, hahaha :))

        Toi kisuli olikin varmaan ihana lahja :) Onko sulla sitä mekkoa enää tallessa? Mulla on 2 mekkoa mitä pidin lapsena :)


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Ja mua ei TAASKAAN mainittu, vaikka olen tyttö ja MULLAKIN ON TUNTEET...
        (ಥ﹏ಥ❀)
        。゜゜。゜゜。。゜゜。゜゜。

        Voi anteeksi hupsu puklu:(

        Tiedätkö että mun mielessä sinä ja Ariel menette aina ihan sekaisin, aivan kuin olisitte yksi ja sama nainen. Ole kiltti ja kerro käsirautojen värit mitkä haluat, lupaan sulle KAHDET kun näin loukkasin...


      • olisko se sitte ollu toi junarata taikka polkutraktori ja peräkärry ku ne näin äkkiseltään muistu jäbällä mieleen. kyllä ne semmoset riemun kiljahdukset sai alle koulu ikäisessä naskalissa aikaan.. :)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kysyn nyt ihan viran puolesta teiltä ihkuilta naisilta elikkäs Ariel, Tinttu ja Kittie seuraavaa: Meillä on täällä korvatunturilla aivan kamala vuori noita eri väreillä vuorattuja aika hennon näköisiä käsirautoja. Paketoinko teille ja jos paketoin niin mikä väri olisi kiva? Jos tuotteet ei mene kaupaksi niin käytän niitä itse, en kyllä tiedä mihin tarkoitukseen:(

        olisko toi semmonen unissa kävelijän toivelahja et vaikkapa sen timantti sormuksen sijasta pakettiin kahetkymmenet käsiraudat ;) laitappa sitte typykälle vaikka niitä liilan värisiä ku jäbä on kuullu viimeisen vuoden aikana toisenki kerran et liila ei oo sama ku vaalean punainen. vähä ku on tullu yhen miehekkään kollin rusetin väriä ihmeteltyä.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hieno idea Butsi..Artsi arvostaa varmasti, ku varmaanki on meikit jo loppu ;))

        Älkääs ny viittikö ku mä syvästi allergisoiduin lapsuudessain tuollaiseen ku faija pakotti mut mukaan systerein leikkiin et 'sä Artsi pelaat tota missikisaa heidän kaa ku muutoin huutoo ei kestä erkkikään'... Mä kyl sit uskallan väittää et mul on ollu paksuimmin huulipunaa täs sakis ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi kisuli olikin varmaan ihana lahja :) Onko sulla sitä mekkoa enää tallessa? Mulla on 2 mekkoa mitä pidin lapsena :)

        Mulla on ainoastaan muutama kuva jäljellä siitä Joulusta... Ja se harmittaa mua :(( Vaikka toisaalta mulle on säilynyt joitakin koruja, joilla ehkä on kuitenkin paljon enemmän tunnearvoa :))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Voi anteeksi hupsu puklu:(

        Tiedätkö että mun mielessä sinä ja Ariel menette aina ihan sekaisin, aivan kuin olisitte yksi ja sama nainen. Ole kiltti ja kerro käsirautojen värit mitkä haluat, lupaan sulle KAHDET kun näin loukkasin...

        Niin mutta mihin niitä käytetään??? Siis pitääkö mun alkaa jahdata rosvoja, että niistä on mulle jotain iloa??? Koska mulla ei todellakaan ole poliisin valtuuksia... Ei mutta hei!!! Hahaa... Nyt mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superloistava idea :)) Voisit tulla kurkkimaan mua tänä iltana, kun olen yksin kotona... Ja TA-DAA!!! Samalla sun olisi mahdollista näyttää mulle, että m-i-t-ä k-a-i-k-k-e-a j-ä-n-n-i-t-t-ä-v-ä-ä n-i-i-d-e-n k-a-n-s-s-a v-o-i t-e-h-d-ä (✪‿✪ ✿)☆*。★゚*♪ヾ☆ゝ Siis, että näkyisikö mun silmissä tähtiä sen jälkeen, hahaha ;))


      • minä_ensin-vai

        Selvemmin ei voisi nainen tarjota itseään. Nyt jätkät jonoon!


      • vuoronumeroautomaatti
        minä_ensin-vai kirjoitti:

        Selvemmin ei voisi nainen tarjota itseään. Nyt jätkät jonoon!

        Nuoremmat kundit ei kelpaa kun papparainen kokeneena vetelee naruista.


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Niin mutta mihin niitä käytetään??? Siis pitääkö mun alkaa jahdata rosvoja, että niistä on mulle jotain iloa??? Koska mulla ei todellakaan ole poliisin valtuuksia... Ei mutta hei!!! Hahaa... Nyt mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superloistava idea :)) Voisit tulla kurkkimaan mua tänä iltana, kun olen yksin kotona... Ja TA-DAA!!! Samalla sun olisi mahdollista näyttää mulle, että m-i-t-ä k-a-i-k-k-e-a j-ä-n-n-i-t-t-ä-v-ä-ä n-i-i-d-e-n k-a-n-s-s-a v-o-i t-e-h-d-ä (✪‿✪ ✿)☆*。★゚*♪ヾ☆ゝ Siis, että näkyisikö mun silmissä tähtiä sen jälkeen, hahaha ;))

        Näköjään astronomia on alkanut sittenkin kiinnostaa. Olisikohan siitä allekirjoittaneen sinnikkyyttä kiittäminen? ;)


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Niin mutta mihin niitä käytetään??? Siis pitääkö mun alkaa jahdata rosvoja, että niistä on mulle jotain iloa??? Koska mulla ei todellakaan ole poliisin valtuuksia... Ei mutta hei!!! Hahaa... Nyt mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superloistava idea :)) Voisit tulla kurkkimaan mua tänä iltana, kun olen yksin kotona... Ja TA-DAA!!! Samalla sun olisi mahdollista näyttää mulle, että m-i-t-ä k-a-i-k-k-e-a j-ä-n-n-i-t-t-ä-v-ä-ä n-i-i-d-e-n k-a-n-s-s-a v-o-i t-e-h-d-ä (✪‿✪ ✿)☆*。★゚*♪ヾ☆ゝ Siis, että näkyisikö mun silmissä tähtiä sen jälkeen, hahaha ;))

        Tähtiä ei valitettavasti taida näkyä jos tulisin kurkkimaan kun tuo keli on mitä on:(

        Koitin muuten katsoa niiden käsirautojen käyttöohjeita ja myös selvitystä että minkä takia niitä käytetään mutta ei niissä pakkauksissa ollut mitään tietoa aiheesta. Palautan raudat välittömästi tuolle hotlipsille, mikä lie palaneiden huulien hoitopaikka:(


      • no_ei_voi
        minä_ensin-vai kirjoitti:

        Selvemmin ei voisi nainen tarjota itseään. Nyt jätkät jonoon!

        Papparainen ei vähästä lämpene ja pikkupimatsulla menee kiikun kaakun jo itsensä nolaamisen puolelle.


      • no_ei_voi kirjoitti:

        Papparainen ei vähästä lämpene ja pikkupimatsulla menee kiikun kaakun jo itsensä nolaamisen puolelle.

        Huumorintaju on näköjään synnyinlahja, jota sinulla ei ole tippaakaan. Toivohan sitä joulupukilta, kun siihen on nyt oiva tilaisuus.


      • minä_ensin-vai kirjoitti:

        Selvemmin ei voisi nainen tarjota itseään. Nyt jätkät jonoon!

        Jono syntyy kun sut piestään.


      • sait_jälleen_pakit
        p--u--k--l--u kirjoitti:

        Niin mutta mihin niitä käytetään??? Siis pitääkö mun alkaa jahdata rosvoja, että niistä on mulle jotain iloa??? Koska mulla ei todellakaan ole poliisin valtuuksia... Ei mutta hei!!! Hahaa... Nyt mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superloistava idea :)) Voisit tulla kurkkimaan mua tänä iltana, kun olen yksin kotona... Ja TA-DAA!!! Samalla sun olisi mahdollista näyttää mulle, että m-i-t-ä k-a-i-k-k-e-a j-ä-n-n-i-t-t-ä-v-ä-ä n-i-i-d-e-n k-a-n-s-s-a v-o-i t-e-h-d-ä (✪‿✪ ✿)☆*。★゚*♪ヾ☆ゝ Siis, että näkyisikö mun silmissä tähtiä sen jälkeen, hahaha ;))

        Löytyypä vielä miehiä jotka eivät hevillä haksahda taitoluisteluprinsessojen temppuihin.


      • miesten_mieleen
        sait_jälleen_pakit kirjoitti:

        Löytyypä vielä miehiä jotka eivät hevillä haksahda taitoluisteluprinsessojen temppuihin.

        On vähemmän tyrkky.


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Niin mutta mihin niitä käytetään??? Siis pitääkö mun alkaa jahdata rosvoja, että niistä on mulle jotain iloa??? Koska mulla ei todellakaan ole poliisin valtuuksia... Ei mutta hei!!! Hahaa... Nyt mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superloistava idea :)) Voisit tulla kurkkimaan mua tänä iltana, kun olen yksin kotona... Ja TA-DAA!!! Samalla sun olisi mahdollista näyttää mulle, että m-i-t-ä k-a-i-k-k-e-a j-ä-n-n-i-t-t-ä-v-ä-ä n-i-i-d-e-n k-a-n-s-s-a v-o-i t-e-h-d-ä (✪‿✪ ✿)☆*。★゚*♪ヾ☆ゝ Siis, että näkyisikö mun silmissä tähtiä sen jälkeen, hahaha ;))

        Jos valta ja voima minulla ois,
        puheet pahat heti pyyhkisin pois.
        Uskollisin ritarisi mä olisin sun,
        olethan sinäkin kaunein haaveeni mun.
        Mä näyttäisin sulle kuun, planeetat ja tähdet,
        jos sä kanssani taivaankantta katsomaan vain lähdet;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Jos valta ja voima minulla ois,
        puheet pahat heti pyyhkisin pois.
        Uskollisin ritarisi mä olisin sun,
        olethan sinäkin kaunein haaveeni mun.
        Mä näyttäisin sulle kuun, planeetat ja tähdet,
        jos sä kanssani taivaankantta katsomaan vain lähdet;)

        Kuule..jos vielä kerrankin nostat tän aloituksen ylös, nii mä tuun ja laitan sut näkemään niitä tähtiäs!! Samperi vieköön :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuule..jos vielä kerrankin nostat tän aloituksen ylös, nii mä tuun ja laitan sut näkemään niitä tähtiäs!! Samperi vieköön :/

        Sori, ei ollut tarkoitus loukata. Koitin ajatella hänen tunteitaan.


      • lue_rivien_välistä
        p--u--k--l--u kirjoitti:

        Niin mutta mihin niitä käytetään??? Siis pitääkö mun alkaa jahdata rosvoja, että niistä on mulle jotain iloa??? Koska mulla ei todellakaan ole poliisin valtuuksia... Ei mutta hei!!! Hahaa... Nyt mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superloistava idea :)) Voisit tulla kurkkimaan mua tänä iltana, kun olen yksin kotona... Ja TA-DAA!!! Samalla sun olisi mahdollista näyttää mulle, että m-i-t-ä k-a-i-k-k-e-a j-ä-n-n-i-t-t-ä-v-ä-ä n-i-i-d-e-n k-a-n-s-s-a v-o-i t-e-h-d-ä (✪‿✪ ✿)☆*。★゚*♪ヾ☆ゝ Siis, että näkyisikö mun silmissä tähtiä sen jälkeen, hahaha ;))

        Tajua jo poloinen että nolaat vaan ittes.. Käyt täysillä kimppuun vaikka toista ei kiinnosta.


      • vihdoin_jakeluun
        miesten_mieleen kirjoitti:

        On vähemmän tyrkky.

        On se sille sanonut, mutta se vaan roikkuu kiinni.


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Ja mua ei TAASKAAN mainittu, vaikka olen tyttö ja MULLAKIN ON TUNTEET...
        (ಥ﹏ಥ❀)
        。゜゜。゜゜。。゜゜。゜゜。

        Ei minuakaan... Ei haittaa


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kysyn nyt ihan viran puolesta teiltä ihkuilta naisilta elikkäs Ariel, Tinttu ja Kittie seuraavaa: Meillä on täällä korvatunturilla aivan kamala vuori noita eri väreillä vuorattuja aika hennon näköisiä käsirautoja. Paketoinko teille ja jos paketoin niin mikä väri olisi kiva? Jos tuotteet ei mene kaupaksi niin käytän niitä itse, en kyllä tiedä mihin tarkoitukseen:(

        Kiitos Herra toljanter ettet minulle lähetä tollaista lahjaa.. Hih taidat olla oikea tonttu. Lähetä minulle mieluummin hyvää joulun odotusta ja hyvää mieltä. Kiitän. Hyvää joulun odotusta lähetän ja oli pakko kommentoida kun hui Lupaa herra toljanter etten saa jouluna tai ikinä tuollaista lahjaa sillä minä en ole luova. Anteeksi kun pyydän näin isoa palvelusta tontulta mutta kerro myös joulupukille etten tarvi lahjoja mitkä minua pelottaa!


      • sait_jälleen_pakit kirjoitti:

        Löytyypä vielä miehiä jotka eivät hevillä haksahda taitoluisteluprinsessojen temppuihin.

        taitaapi vaivata semmonen kovemman sorttinen kateus..


      • lue_rivien_välistä kirjoitti:

        Tajua jo poloinen että nolaat vaan ittes.. Käyt täysillä kimppuun vaikka toista ei kiinnosta.

        Hmmm... Oletko muuten IKINÄ kuullut tätä englanninkielistä sanontaa? If my actions don't concern you, don't concern yourself with my actions... Mun roikkumisen tai roikkumattomuuden takia ei siis todellakaan kannata valvoa puoli kahdeltatoista yöllä :)) Usko mua, jooko?


      • sen_kyllä_huomaa
        p--u--k--l--u kirjoitti:

        Hmmm... Oletko muuten IKINÄ kuullut tätä englanninkielistä sanontaa? If my actions don't concern you, don't concern yourself with my actions... Mun roikkumisen tai roikkumattomuuden takia ei siis todellakaan kannata valvoa puoli kahdeltatoista yöllä :)) Usko mua, jooko?

        Vituttaako???????????????????????????


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Hmmm... Oletko muuten IKINÄ kuullut tätä englanninkielistä sanontaa? If my actions don't concern you, don't concern yourself with my actions... Mun roikkumisen tai roikkumattomuuden takia ei siis todellakaan kannata valvoa puoli kahdeltatoista yöllä :)) Usko mua, jooko?

        Älä pahastu, mutta toi heppu jättää sut näissä tilanteissa kuin nallin kalliolle. Toi vastaus tarkoittaa, että se pesee kätensä susta. Muistelepa miten se julisti feikkiyttäsi kaikille. Tiedän, että tää voi satuttaa, mutta en viitti enää olla hiljaa:(


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Älä pahastu, mutta toi heppu jättää sut näissä tilanteissa kuin nallin kalliolle. Toi vastaus tarkoittaa, että se pesee kätensä susta. Muistelepa miten se julisti feikkiyttäsi kaikille. Tiedän, että tää voi satuttaa, mutta en viitti enää olla hiljaa:(

        Siis nyt mä en käsitä..Täällä on porukka ihan hupimielessä kirjoittelemassa ja sinä yrität tehdä jotain paria kahdesta ihmisestä omassa oudossa mielikuvituksessas?!

        Tonttu on järkevä ja fiksu tyyppi ja en ymmärrä mitenkään miksi sä yrität koko ajan mustamaalata häntä?! Tonttu jos kuka osaa käyttäytyä täällä, joten sun on turha yrittää mollata. :/

        Mitäpä jos nyt ottaisit ja häipyisit lopullisesti. Etkö todellakaan ole vielä ymmärtänyt, ettei Ariel halua olla sinun kanssasi tekemisisissä?! Mihin yleensä pyrit noilla kirjoituksillasi? Teet itsesi vain naurunalaiseksi, kun kuvittelet olemattomia juttuja, ja tuut tänne sitten kuin pelastavana ritarina pelastamaan pulassa olevan neidon vai?? :/

        Lue tämä nyt tarkkaan: TÄÄLLÄ KAIKKI OLLAAN VAIN NETISSÄ KOHDANNEITA KIRJOITTELUKAMUJA JA MEISTÄ JOKAINEN ELÄÄ ELÄMÄNSÄ MUUALLA. TULIKO SELVÄKSI?? :/


      • Se vielä..että mä nii yritin että tää aloitus olis tippunu..siks tein ton uuden aloituksenkin..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis nyt mä en käsitä..Täällä on porukka ihan hupimielessä kirjoittelemassa ja sinä yrität tehdä jotain paria kahdesta ihmisestä omassa oudossa mielikuvituksessas?!

        Tonttu on järkevä ja fiksu tyyppi ja en ymmärrä mitenkään miksi sä yrität koko ajan mustamaalata häntä?! Tonttu jos kuka osaa käyttäytyä täällä, joten sun on turha yrittää mollata. :/

        Mitäpä jos nyt ottaisit ja häipyisit lopullisesti. Etkö todellakaan ole vielä ymmärtänyt, ettei Ariel halua olla sinun kanssasi tekemisisissä?! Mihin yleensä pyrit noilla kirjoituksillasi? Teet itsesi vain naurunalaiseksi, kun kuvittelet olemattomia juttuja, ja tuut tänne sitten kuin pelastavana ritarina pelastamaan pulassa olevan neidon vai?? :/

        Lue tämä nyt tarkkaan: TÄÄLLÄ KAIKKI OLLAAN VAIN NETISSÄ KOHDANNEITA KIRJOITTELUKAMUJA JA MEISTÄ JOKAINEN ELÄÄ ELÄMÄNSÄ MUUALLA. TULIKO SELVÄKSI?? :/

        Huoh.. Joillekin ei vaan mene asiat perille..

        Mutta olisi kai Arielkin alun perin voinut olla Uimaripojulle vastaamatta, niin ei olisi tullut koko sotkua..? En riitaa halua aiheuttaa, mutta ei kannata ihastuneelle antaa aihetta turhaan.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Huoh.. Joillekin ei vaan mene asiat perille..

        Mutta olisi kai Arielkin alun perin voinut olla Uimaripojulle vastaamatta, niin ei olisi tullut koko sotkua..? En riitaa halua aiheuttaa, mutta ei kannata ihastuneelle antaa aihetta turhaan.

        Järkevä ja fiksu ihminen tajuaa, että täällä kirjoitellaan vain ajankuluksi ja kukaan ei ole iskemässä ketään. Tuo uimamulkku ei vaan saa tätä asiaa päähänsä... Jos ois älliä päässä, niin ei enää hokis täällä tuota samaa paskaa. :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Järkevä ja fiksu ihminen tajuaa, että täällä kirjoitellaan vain ajankuluksi ja kukaan ei ole iskemässä ketään. Tuo uimamulkku ei vaan saa tätä asiaa päähänsä... Jos ois älliä päässä, niin ei enää hokis täällä tuota samaa paskaa. :/

        Jepulista vaan :-) Meitsi on jaellut kielareita, muiskuja, haleja jne. varsin avokätisesti teille kummallekkin ilman minkäänlaista haloota. Sitten kun Arieli heittää läppää Toltsulle tai toistepäin paikalla on jokainen kynnelle kykenevä sälli/muija joko vittuilemassa tai heittämässä analyysia jokaisesta pilkunpaikastakin. Meitsissä se herättää lievää ihmetystä mutta onko se sitten niin vaan että yritetään jonkun toisen paikalle..?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan :-) Meitsi on jaellut kielareita, muiskuja, haleja jne. varsin avokätisesti teille kummallekkin ilman minkäänlaista haloota. Sitten kun Arieli heittää läppää Toltsulle tai toistepäin paikalla on jokainen kynnelle kykenevä sälli/muija joko vittuilemassa tai heittämässä analyysia jokaisesta pilkunpaikastakin. Meitsissä se herättää lievää ihmetystä mutta onko se sitten niin vaan että yritetään jonkun toisen paikalle..?

        No minä kans ihmettelen..Ja tuo että tonttu saa syyttä suotta jonku kimppuunsa..vaan siks ku on hyväkäytöksinen ja kohtelias kaikkia kohtaan.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan :-) Meitsi on jaellut kielareita, muiskuja, haleja jne. varsin avokätisesti teille kummallekkin ilman minkäänlaista haloota. Sitten kun Arieli heittää läppää Toltsulle tai toistepäin paikalla on jokainen kynnelle kykenevä sälli/muija joko vittuilemassa tai heittämässä analyysia jokaisesta pilkunpaikastakin. Meitsissä se herättää lievää ihmetystä mutta onko se sitten niin vaan että yritetään jonkun toisen paikalle..?

        Okei, ymmärrän pointtisi. ehkä minä ja jotkut muut ymmärtää jutut joskus väärin, kun en esim. itse puhu noin mieskavereille?

        Mutta, totta, Uimaripoika tekee nyt väärin Arielia ja Tonttua kohtaan.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Okei, ymmärrän pointtisi. ehkä minä ja jotkut muut ymmärtää jutut joskus väärin, kun en esim. itse puhu noin mieskavereille?

        Mutta, totta, Uimaripoika tekee nyt väärin Arielia ja Tonttua kohtaan.

        No Arieli on luonteeltaan sitä mitä on elikkä ei se siitä miksikään muutu kuten eivät muutkaan perusluonteeltaan. Tiikeri ei pääse raidoistaan eikä leijona harjastaan.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No Arieli on luonteeltaan sitä mitä on elikkä ei se siitä miksikään muutu kuten eivät muutkaan perusluonteeltaan. Tiikeri ei pääse raidoistaan eikä leijona harjastaan.. :-)

        Ei hänen tarvikkaan.😊


      • analyytikko
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siis nyt mä en käsitä..Täällä on porukka ihan hupimielessä kirjoittelemassa ja sinä yrität tehdä jotain paria kahdesta ihmisestä omassa oudossa mielikuvituksessas?!

        Tonttu on järkevä ja fiksu tyyppi ja en ymmärrä mitenkään miksi sä yrität koko ajan mustamaalata häntä?! Tonttu jos kuka osaa käyttäytyä täällä, joten sun on turha yrittää mollata. :/

        Mitäpä jos nyt ottaisit ja häipyisit lopullisesti. Etkö todellakaan ole vielä ymmärtänyt, ettei Ariel halua olla sinun kanssasi tekemisisissä?! Mihin yleensä pyrit noilla kirjoituksillasi? Teet itsesi vain naurunalaiseksi, kun kuvittelet olemattomia juttuja, ja tuut tänne sitten kuin pelastavana ritarina pelastamaan pulassa olevan neidon vai?? :/

        Lue tämä nyt tarkkaan: TÄÄLLÄ KAIKKI OLLAAN VAIN NETISSÄ KOHDANNEITA KIRJOITTELUKAMUJA JA MEISTÄ JOKAINEN ELÄÄ ELÄMÄNSÄ MUUALLA. TULIKO SELVÄKSI?? :/

        Ongelma on nähtävästi nettimaailman ja oikean elämän nivoutuminen. Moni tuntee tuon kauniin neitokaisen että kuka on kyseessä. Niinpä häntä pyritään täällä lähestymään. Monia ärsyttää seurata keimailua Toljanterille minkä tähden joillakin palaa hermo ja paskaa sataa niskaan.


      • analyytikko kirjoitti:

        Ongelma on nähtävästi nettimaailman ja oikean elämän nivoutuminen. Moni tuntee tuon kauniin neitokaisen että kuka on kyseessä. Niinpä häntä pyritään täällä lähestymään. Monia ärsyttää seurata keimailua Toljanterille minkä tähden joillakin palaa hermo ja paskaa sataa niskaan.

        No outoa heittää sitä paskaa syyttömän ihmisen niskaan.


    • ardde

      Usein sitä unohtaa ostaa itselleen lahjoja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe