Olen itsekin nuori, ja minua hermostuttaa painoni.. Hermostuttaako sinuakin? Meille nuorille se on ihan tavallinen asia. Se tarkoittaa että välität itsestäsi. Meillä on kohta koulu-uintia.. Se pelottaa.. Pelottaako sinua? Olen tyttö, ja en ole laihimmasta päästä mutta en ole lihavakaan.. Meidän luokan pojat tuijottelee meitä tyttöjä aina.. Ärsyttää... Mut se kai kuuluu asiaan.. Mua pelottaa, ja olen monta kertaa itkenytkin kun en vain halua että samanikäiset pojat näkevät minut..
Sinne pojille tiedoksi: älkää katsoko tyttöjä liikaa! Ne häiriintyvät siitä.. Mutta pieni hymyily kohentaisi itsetuntoa.. Siis..
Tiedän että et pääse asioista yli vain tämän tekstin perusteella, mutta luota itseesi.. Käy ostamassa itsellesi vaikka uusi uimapuku, ja kun olet voittanut pelkosi, voit palkita itsesi.. -shoppailemalla, olemalla pitkään kaverin kanssa, kokeilemalla jotain uutta, kehuilla, tai mikä sinua miellyttää, herkkuja en suosittele jos edelleen haluat näyttää hyvältä-
Mutta muista. Sinua ei voi pakottaa.. Ei kukaan, mutta.. Mieti.. Mitä se sinua haittaa jos pojat näkevät sinut enemmän paljaana? Saattaa olla että olet jonkun mielestä täydellinen, ja jos vain hymyilet, ja katsot ylöspäin elämässäsi, niin joku söpö kundi saattaa tajuta miten hurmaava sä oot❤️
Voi olla että sulla on kaunis tulla, tai hyvä tyyli, kivat muodot, tai ihanat kasvot.. Sun äänes voi olla kaunis, tai sit sä oot vaa nii iloinen että joku tulee iloiseksi myös. Mieti hyviä asioista.. Tässä neuvo jos et pääse vieläkään yli:
Tee itsestäsi ajatuskartta.. Mikä sus on hyvää, ja mikä huonoa.. Mieti itsesi kannalta.. Ei sitä mitä muut sanovat.. Sitten mieti huonot puolet.. Mieti voitko tehdä niille jotain.. Oletko mielestäsi läski? Voi.. Minä uskon että et ole.. Syö terveellisesti, vähintään 4 kertaa päivässä, pieniä aterioita monta kertaa, jos et syö pitkään aikaan, niin seuraavalla kerralla ahmit liikaa.. Urheile, ja kysy vaikka joltain läheiseltä pojalta mistä hän pitää sinussa.. Jos haluat, niin syö kurkkua, ja papaijaa, ne ovat hyväksi ruoansulatukselle:) älä yritä laihduttaa.. Harva haluaa liian laihaa tyttöä, jolla ei ole lihaksia.. Siis liiku vielä enemmän🙃 Onnea.. Ja muista! Olet varmasti aivan hyvän painoinen
Oletko läski... Et
9
98
Vastaukset
Miksi elää terveellisesti, kun en siitä nauti? Mielummin nautin elämästä kunnes kuolen.
Turha ulkonäöstä välittää. Jos seksiä haluat, sitä saa rahalla.- yuks
Warning! AIDS on vaan 15 vuotta!!
- Nimimerk1
En tajua näitä ulkonäköpaineita, valtaosa tytöistä on kyllä syötävän näköisiä (ei kirjaimellisesti) lähialueilla. Ja jos on vähän painoo kertyny niin ottaa vaan itteensä niskasta kiinni ja tekee jotakin asialle
- yuka
Mitä?? AIDS on 15!! Oletko? Oletko 17? 19? 14? 53?
- AIDSINRAKASTAJA
Miksi ikinä tietäisit ikäni? 15 en ole. En nyt jaksa kirjautua.
- Relaameollaannuorii
Huom. Tuo oli vaan siihen että jotakin auttais.. Ei siihen että tullaan tänne dissaa ku oon käyttäny paljon aikaa yrittäen kohentaa tälläsesti ajattelevien itsetuntoa!😒
- Anonyymi
on ihan ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1124727Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1834469Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1141895- 4031691
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331462Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61179Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3671172- 731087
- 721039
- 92978