Kun minä nyt niin kovasti.

Kulmankundimies

On se jotenkin niin liikuttavan söpöä tuo esrikoiset ry:n touhuaminen , se on vähä niinkuin se naapurinpojan sulonen pikkuveli , kovasti pitää isoveljeä (maallistunut kirkko) koittaa miellyttää ja olla mielinkielin että veli muistaa aina kehua ja vähän päätä silittää ,on tosiaan katto korkealla ja tie leveä.

60

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsonenääsipidemmälle

Tässä taas uusi VALHE kirjoitus. On se niin SÖPÖÄ valheita kirjoitella, Muista valhe on syntiä.

• teuta01

"KULMAN (KALMAN ),KUNDI MIES )
        -
        SINÄ RIKOT 8 :SATTA KÄSKYÄ. NOIN NIINKUIN VAPAASTI.
        -
        SINÄ ET TEHNYT MITÄÄN SILLOIN KUN OLI SEN AIKA ET
        AUTTANUT KETÄÄN PAPPIA , ET AUTTANUT KIRKKOA ET
        KIRKON VIRANHALTIOITA , VAAN HAUKUT HEITÄ JA VIEL-
        ÄKIN HAUKUT KUKA ON SEN OPETTANUT SINULLE ...
        -
        JOIS lv:t ON SE HEIDÄN VIKA , J AHE VASTAA SIITÄ JOSKUS
        KUINKA SINUN PITÄÄ HEITÄ MATKIA , HERRAMME ON SA-
        NONUT OLKAA RAITTIIN , JA SE EI JOKA KERTA TARKOITA
        ETTÄ OLISI KYSE JUOMISESTA .VAAN SE TARKOITTAA HEN-
        GELLISTÄ RAITTIUTTA , VIELÄPÄ YHTÄ ENEMMÄN. KUIN
        MAALLISTA. . .
        -
        SIIS SANA , OLKAA AINA RAITTIIT : ON HENGEN TOTUUS.
        -
        --

• sori-sitä
        teuta01 kirjoitti:

-
        -
        -
        MAALLISTA. . .
        -
        -
        --

SINÄ se olet paraskin sanomaan toisten hengellisestä raittiudesta yhtään mitään.
        Luettelet puhujien nimikirjaimia vähän väliä kuin jotain syntilistaa. Onko se sitä hengellistä raittiutta? Jos tässä taas kerran itse erehdyn, niin pyydän sitä anteeksi. En pysty kaikkea ymmärtämään,

• sitäSaaMitäTilaaTeu
        teuta01 kirjoitti:

-
        -
        -
        MAALLISTA. . .
        -
        -
        --

Teu herää jo mitä sitä kuolluta puolustaa luulis siunkin se tietävän itse haukut ja mollaat kaiket päivät elävää seurakuntaa ja aen vanhimpia koskas auttanut tai puolustanut. SINÄ ET TEHNYT MITÄÄN SILLOIN KUN OLI SEN AIKA ET
        AUTTANUT KETÄÄN VANHINTA , ET AUTTANUT SEURAKUNTAA ET
        SEURAKUNNAN VIRANHALTIOITA , VAAN HAUKUT HEITÄ JA VIEL-

• TEUTAO1
        sori-sitä kirjoitti:

SINÄ se olet paraskin sanomaan toisten hengellisestä raittiudesta yhtään mitään.
        Luettelet puhujien nimikirjaimia vähän väliä kuin jotain syntilistaa. Onko se sitä hengellistä raittiutta? Jos tässä taas kerran itse erehdyn, niin pyydän sitä anteeksi. En pysty kaikkea ymmärtämään,

kUINK A SINÄ ,LUULET TIETÄVÄSI JOTAKIN , MINUN RAITTIUDESTA OPPIIIN , EMME OLE RTAVANNET KAHTEEN VUOTEEN NOKAKKAIN..
        -
        ENKÄ PIDÄ MITENKÄÄN TARPEELLISENAKAAN ETTÄ ME TAPAAMME .
        OLET SIITÄKIN HUOLIMATTA SANONUT ,SANOTTAVASI VOIMAKKAASTI
        IKÄÄN KUIN MINÄ OLISIN JOTENKIN SYNTISEMPI KUIN SINÄ ..
        -
        MINÄ OLEN HEREILLÄ , JA VOISIN KÄÄNTÄÄ TUON SANAN VASTAASI ,
        KUN PUOLUSTAN n. 8-9. VUOTTA SITTEN KUOLLEEN VELJEN MUISTOA,
        SINÄ VASTEN KASVOJA ISKET VIELÄ NYT , MIKSI ? MINÄ " HAUKUN "
        TAHI MUISTUTAN TEITÄ VÄÄRISTÄ SANOISTANNE , JA TEEN SEN MIE -
        LUUSTI KOSKA SE ANTAA VÄHÄN LOHTUA MINULLE..
        -
        MINÄ EN HAUKU KETÄ'ÄN JOS EI OLE ANTANUT SIIHEN AIHETTA,
        JA SIKSI OLEN VARSIN VALMIS KÄYMÄÄN ERI KESKUSTELUJA NYT...
        VAIKKA SANOT, ELÄVÄ SEURAKUNTA , MIKSET NYT SANO ELÄVÄ KRISTILLISYYS , JOTA EN YMMÄRRÄ. .
        -
        SIKSI OLEN SANONUT HEISTÄ lv:t saarnaajat. ETTÄ KÄYN SOTAA HEITÄ VASTAAN KUN EN OLE KUULLUT , ETTÄ HE OLISI TEHNEET PARANNUSTA
        KAIKESTA TEKEMISISTÄÄN,. (PAITSI EL. ) TEKI ,KUULUVAN SOVUN.,. , .
        -
        --

• sori-sitä
        TEUTAO1 kirjoitti:

kUINK A SINÄ ,LUULET TIETÄVÄSI JOTAKIN , MINUN RAITTIUDESTA OPPIIIN , EMME OLE RTAVANNET KAHTEEN VUOTEEN NOKAKKAIN..
        -
        ENKÄ PIDÄ MITENKÄÄN TARPEELLISENAKAAN ETTÄ ME TAPAAMME .
        OLET SIITÄKIN HUOLIMATTA SANONUT ,SANOTTAVASI VOIMAKKAASTI
        IKÄÄN KUIN MINÄ OLISIN JOTENKIN SYNTISEMPI KUIN SINÄ ..
        -
        MINÄ OLEN HEREILLÄ , JA VOISIN KÄÄNTÄÄ TUON SANAN VASTAASI ,
        KUN PUOLUSTAN n. 8-9. VUOTTA SITTEN KUOLLEEN VELJEN MUISTOA,
        SINÄ VASTEN KASVOJA ISKET VIELÄ NYT , MIKSI ? MINÄ " HAUKUN "
        TAHI MUISTUTAN TEITÄ VÄÄRISTÄ SANOISTANNE , JA TEEN SEN MIE -
        LUUSTI KOSKA SE ANTAA VÄHÄN LOHTUA MINULLE..
        -
        MINÄ EN HAUKU KETÄ'ÄN JOS EI OLE ANTANUT SIIHEN AIHETTA,
        JA SIKSI OLEN VARSIN VALMIS KÄYMÄÄN ERI KESKUSTELUJA NYT...
        VAIKKA SANOT, ELÄVÄ SEURAKUNTA , MIKSET NYT SANO ELÄVÄ KRISTILLISYYS , JOTA EN YMMÄRRÄ. .
        -
        SIKSI OLEN SANONUT HEISTÄ lv:t saarnaajat. ETTÄ KÄYN SOTAA HEITÄ VASTAAN KUN EN OLE KUULLUT , ETTÄ HE OLISI TEHNEET PARANNUSTA
        KAIKESTA TEKEMISISTÄÄN,. (PAITSI EL. ) TEKI ,KUULUVAN SOVUN.,. , .
        -
        --

siis sori-sitä

• TEUTA007
        sori-sitä kirjoitti:

NO EIKÄÖ HE OLE SITTEN SYNNIN TEKIJÖITÄ , NIIN KUIN HERRA SANOI, KAIKKI
        SYNTIÄ TEHNYT : SINÄ JA MINÄ, MUKAAN LUETTU ..

• usot-sie
        TEUTA007 kirjoitti:

NO EIKÄÖ HE OLE SITTEN SYNNIN TEKIJÖITÄ , NIIN KUIN HERRA SANOI, KAIKKI
        SYNTIÄ TEHNYT : SINÄ JA MINÄ, MUKAAN LUETTU ..

Kyllä kyllä, mutta voit pitää sitten kuonosi kiinni ja lopettaa niiden nimikirjainten kirjoittelun. En aio enään tästä asiasta sinua huomauttaa, vaan ryhdyn seuraavaksi raskaampiin toimenpiteisiin. Olen eläkkeellä oleva poliisi ja tiedän miten rosvot laitetaan kuriin. Loppu.

• 98u95y
        usot-sie kirjoitti:

Kyllä kyllä, mutta voit pitää sitten kuonosi kiinni ja lopettaa niiden nimikirjainten kirjoittelun. En aio enään tästä asiasta sinua huomauttaa, vaan ryhdyn seuraavaksi raskaampiin toimenpiteisiin. Olen eläkkeellä oleva poliisi ja tiedän miten rosvot laitetaan kuriin. Loppu.

Kerrohan sinä eläkkeellä oleva lättäjalka tarkemmin niistä raskaimmista toimenpiteistäsi Teutaa kohtaan? Eläkeläispoliisina ehkä tiedät mikä on laiton uhkaus joka esitetään mm. julkisessa mediassa?

• pojatollaanpa
        98u95y kirjoitti:

Kerrohan sinä eläkkeellä oleva lättäjalka tarkemmin niistä raskaimmista toimenpiteistäsi Teutaa kohtaan? Eläkeläispoliisina ehkä tiedät mikä on laiton uhkaus joka esitetään mm. julkisessa mediassa?

Ei saa nimitellä poliisia. Kai ne vääntää nenän niskaan ikäänkuin henkisesti.

• ReilustiValetuomari
        usot-sie kirjoitti:

Oikean poliisin pitäisi tietää eläkkeelläkin, miten tämä tuomiovalta toimii demokraattisessa tasavallassa. Poliisi ei virassa, eikä eläkkeellä uhkaile.
        Poliisi toteaa tilanteen, syyttäjä selvittää perusteet syytteeseen ja jos sellaisia on, niin maallinen tuomari päättää kurinpidollisista toimenpiteistä.

• hähhohhoo
        ReilustiValetuomari kirjoitti:

Oikean poliisin pitäisi tietää eläkkeelläkin, miten tämä tuomiovalta toimii demokraattisessa tasavallassa. Poliisi ei virassa, eikä eläkkeellä uhkaile.
        Poliisi toteaa tilanteen, syyttäjä selvittää perusteet syytteeseen ja jos sellaisia on, niin maallinen tuomari päättää kurinpidollisista toimenpiteistä.

Oletteko TOSIKKOJA 😂

• valehihhuli
        hähhohhoo kirjoitti:

Oletteko TOSIKKOJA 😂

Täällä on helppo pitää hauskaa, kun on niin kovin pöljää tämä seurakunta.

.....kurinpidollisista toimenpiteistä. heh heh... huomio huomio... täällä kieku, kuuleeko kaiku... kuuntelen....

• mailiisa2
        usot-sie kirjoitti:

Älä nyt Lempäälän hemmo uhoa siellä.

• Älävalehtele

Aloittaja: Valehtehtelet. Miksi?

• LEIFF01

Kaipa siksi että' hänet on opetettu , vain valheelle , kuten lv:t
        tekee ,, ja täällä' suomesa on vastaajia , siihen oppiin..
        -
        en tiedä parenpaa vastausta , mutta jos joku tietää , älä pidä
        tietoasi salassa . vaan anna se jakeluun . . . "

• Analyysi
        LEIFF01 kirjoitti:

-

Eikö väärän väärän todistuksen antaminen ole syntiä myös teuvoseni.

• koosteasiantuntijoilta
        LEIFF01 kirjoitti:

-

Minä tiedän. Me kaikki jotka olemme joskuskin olleet Esikoislestadiolaisia olemme olleet pakotettu väkivallalla
        Palvonnan vanhimpia
        Kumartamaan vanhimpia
        Kutsusumaan heitä paaveiksi
        Pitämään Heitä jumalina
        Nuolemaan heitä
        Pyhiinvaeltamaan Lappiin
        Pitämään syntilistaa
        Olla uskomatta lunastustyön
        Vaeltamaan pelossa
        Valehtelemaan
        Varastamaan
        Uskomaan vain me oppi
        Uskomaan lappioppiin
        Unohtamaan jeesus
        Vihaamaan
        Anteeksi pyytämään
        Sekoomaan
        Masentumaan

Mitä näitä Esikoisten muistissa olevia asioita vielä onkaan ,voitte vapaasti lisätä tähän listaan.

Ajatelkaa seurakunnassa on viihdytty siltikin vuosikymmeniä ,oltu jopa saarnaajia vaikka on hyvin tiedetty mitä pakkoja meillä on ollut.

HYVÄ ME

Pakko näiden on totta olla kun niin moni asiantuntija näin tänne kirjoittelee.

• annamunkaikkikestää

Noin tunteneet ovatkin jo lähteneet jatkamaan tätä samaa perinteistä Esikoislestadiolaisuutta. Koska se on ollutkin riittävän hyvää ja juuri oikeaa autuaaksi tekevää.

On vaan vaikea pysyä kärryillä.

• Jelliksen-virsirja

Aloitus on lapsellinen ja kertoo vain tuon porukan tietämättömyydestä.

• NauruPidentääIkkää

Olipas hyvä aloitus hauska ja ajankohtainen pitkästä aikaa kirkkikset eivät kyllä tykkää

• Ei_tietämätön_tiedä

Mistä avaaja voi mitään tietää, karttavat uskovia veljiään kuin ruttoa, puhuvat valheita ja vihapuheita perinteitä jatkavista esikoislestadiolaisista?

Tule seuroihin, liity jäseneksi ja tule mukaan toimintaan, sitä kautta tämä toiminta sinulle selviää.

• perinneperinne

Perinneyhdistys😁

• Ceekasetti

Lestadiushan oli muuten kirkkis. Onkohan sekin aloittajan mielestä söpöä?

• ÄläYritäKirkkis
        Ceekasetti kirjoitti:

Työnpuoleata muuten ei olis edes pyllistänyt sinne kirkonsuuntaan senvertaa kuolleenuskon pappeja haukkui rotiksi ja hiiriksi

• Ceekasetti
        ÄläYritäKirkkis kirjoitti:

Työnpuoleata muuten ei olis edes pyllistänyt sinne kirkonsuuntaan senvertaa kuolleenuskon pappeja haukkui rotiksi ja hiiriksi

Jeesus sanoi kovat sanat fariseuksille, jotka jaksoivat paheksua vapahtajan oleilua syntisten kanssa. Hedelmistä puu tunnetaan. Oletko sinä mieluiten " pyhien" seurassa?

• EläVeäIestä
        Ceekasetti kirjoitti:

Jeesus sanoi kovat sanat fariseuksille, jotka jaksoivat paheksua vapahtajan oleilua syntisten kanssa. Hedelmistä puu tunnetaan. Oletko sinä mieluiten " pyhien" seurassa?

Juu se sano elä veä iestä epäiskoisenkanssa

• 86678

Mykät koirat h.. sanoo lestadius

• TEUTA007

" Ei tietämätön -tiedä. "
        -
        Kuuntelin ep saarnan isänpäivälle , oli muuten hyvä.!

• EläVeäIeställe
        EläVeäIestä kirjoitti:

Juu se sano elä veä iestä epäiskoisenkanssa

Jaha, vai niin sanoi. Missähän kohtaa raamatussa on Jeesus näin sanonut?

• teuta0113

LUTHER: TEKI SITÄ EI LLL: n MUISTATKO LUKENEESI. JA MISTÄ .

• Antaisittejumalanhallita

Ei ole totta tuo väite

• tekipesäeroa
        Ceekasetti kirjoitti:

Niin oli ,kunnes otti kaiken muun paitsi sakramentit ja lähti pitämään seuroja Perttelin pienempiin.
        Tästä kirkon ja LLL.n välit kiristyvät. ...

• pirttiseurat
        tekipesäeroa kirjoitti:

Niin oli ,kunnes otti kaiken muun paitsi sakramentit ja lähti pitämään seuroja Perttelin pienempiin.
        Tästä kirkon ja LLL.n välit kiristyvät. ...

Pirtteihin....

• opettekaapitämäänminunk
        Ceekasetti kirjoitti:

Ei tule istua pilkkaajien kanssa,ei Jeesuskaan istunut.... hän opetti heitä eikä pilkkaajat Jeesusta.

• traiauttiko

Teutalla ne on kummat näkimet, teutana näkee vain ISOILLA kirjaimilla huudella, mutta leiffinä riittää pikkuisetkin.

• LEIFF01

MOILLOIN MITENKIN , LEIFF VASTAA YLEENSÖÄ LYENTÄEN.

• Komisarioonylempi

Nimimerkki usot-sie on todennäköisesti se kirjekurssin käynyt poliisi, joka laitettiin ennenaikaiselle eläkkeelle.

• 6988347

Ei se mikään poliisi ole! Räkänokkainen lestafinnimaama joka kuluttaa aikaansa netissä lapinprofeettojen ja heidän suomalisnuolijoidensa kiellosta huolimatta.

• 399874

Mikä lie; taivaanrannan maalari!!

• voivoivaa
        6988347 kirjoitti:

Ei se mikään poliisi ole! Räkänokkainen lestafinnimaama joka kuluttaa aikaansa netissä lapinprofeettojen ja heidän suomalisnuolijoidensa kiellosta huolimatta.

Nimittelyä.

• valepoliisi
        6988347 kirjoitti:

Ite siellä lapin porttoja nuolet, kielloista huolimatta.

• pölijäpolliisi

Onpa meriittiä kerrakseen, eläkkeellä oleva poliisi!

• pölijärosmo

No kyllä juu, itse luin sen huumoriksi, vaikka...

• OnpaNäinkin

On se jotenkin niin liikuttavan söpöä tuo esikoislestadiolaiset ry:n touhuaminen , se on vähä niinkuin se naapurinpojan sulonen pikkuveli , kovasti pitää isoveljeä (lapin vanhimmat) koittaa miellyttää ja olla mielinkielin että veli muistaa aina kehua ja vähän päätä silittää ,on tosiaan katto matalalla ja tie kapea.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pysy vaan siellä irja-tädin helmoissa siunaillen sateenkaari väkeä ota pur (t)si mukaan

• Persereiät

Minä tuun ameriikasta ja vetelen teitä kaikkia korville..

• 3ws22wq

Joulu tulee. Orgasmi tulee. Poistakaa tuo rivo mainos!

• Anusangus

Huh, olipa mieltä... lukea tuo edelläkäynyt mielipiteidenvaihto?
      Lyhyesti: Tapasin aivan ihanan tytön, jonka kanssa sain vaihtaa älykkäitä ajatuksia & silmiinkatsomisia. Kerroimme molemmat tavastamme kokea elämää; hän oli/on lestadiolainen (mikä minulle ei ole ongelma, kunnioitan kunkin vakaumusta).
      Pitkään puhuttuamme päädyimme käsittelemään myös seksiä, hyvin avoimesti.
      Kerroin hänelle, että nautin ainoastaan anaalipenetraatiosta. Hän pyysi kertomaan siitä tarkemmin, kun ei asiaa ymmärtänyt.
      Jonkin ajan kuluttua hän alkoi väristä, huohottaa, ja lähes menetti tajuntansa/transsinomainen olotila.

Nyt kysyn:

Tekikö hän syntiä (vaikka vain kuunteli, keskusteli)?
      Teinkö minä syntiä (vaikka en koskenutkaan)?

Jos syntiä:

Mitä syntiä tehtiin?
      Kuka määrittelee synninteon?
      Millä valtuuksilla voi joku tällaisen määritellä?
      Onko määrittelijän johdattelema yhteisö yksimielinen/tukensa antava, että oli syntiä?

Nyt, muutama vuosi em. tapahtumien jälkeen hän on vaimoni, irtaantunut kahlitsevasta yhteisöstään, mutta silti kärsii vakavista traumoista heijastuen usein jopa uniin.

Nyt vielä kysyn:

Löytyykö tästä "hengellisestä" liikkeestä vastuunkantajaa, mitä henkisen kidutuksen uhrille (=vaimoni) on tehty? Olen täysin varma, ettei löydy.

Tämä ulostulo seksuaalisesta mieltymyksestäni, vaikkakin rehellinen, oli tarkoitettu provokaatioksi niille "johtajille", joiden ulostuloa/rehellisyyttä näin vahvasti epäilen.

Ei tuo mainos rivo ole, se rivous löytyy näkijän päästä/mielestä, kaikilla se ei tule edes mieleen. HYI!!!

• siehäsällioot

"No siehä sälli oot", sanottiin Tuntemattomassa Sotilaassakin. Ei tule menemään "läpi" vaikka onkin jaoteltu kaikkien oppien mukaan, nuo lauseet.

• On se jotenkin niin liikuttavan söpöä tuo Esikoislestadiolaiset ry:n touhuaminen, kovasti pitää isoveljeä (Lapin vanhimmat) koettaa miellyttää:
      - Suhtaudumme Teihin kuin katoliset Paaviin
      - Me toteutamme kaikki teidän antamat pienetkin neuvot viipymättä, kuulostivatpa ne kuinka typeriltä tahansa, sillä olettehan saaneet ne suoraan Pyhältä Hengeltä ilman välikäsiä
      - Sillä vain oikeaoppiset neuvot ovat omiaan hajottamaan herätysliikkeitä (hedelmistään puu tunnetaan)
      - Suhtaudumme niihin kuin käskyihin ja määräyksiin
      - Me miehet lupaamme pitää aina paidan ylänapin kiinni
      - Me naiset pidämme säkin omaista hametta, jossa kaikki helmat ovat samanmuotoisia ja –pituisia, sekä kengissä niin matalia korkoja, että hiiret eivät mahdu juoksemaan niiden etuosaan jäävästä aukosta missään olosuhteissa
      - Suhtaudumme kasteeseen vähättelevästi
      - Luemme saarnan aiheeksi raamatustakin vain tuttuja paikkoja joita vanhat saarnaajat ovat usein selittäneet (kun emme muusta ymmärrä). Onneksi kirja aukeaa aina samoista kohdista
      - Luemme Lutherin kirjoituksia harvoin ja vain tarkasti valikoiden.

• ykskysymys

Hei tunnistin sinut ,olet Teuvalla se HP tai sitten SS.
        Miksi muuten tuollaista opetitte meille?

• Tässä vielä hieman jatkoa edelliseen:
      - Emme valmistele saarnojamme, emme ainakaan kirjoita muistiin, ehkä hieman vilkuilemme
      - Tunnemme olevamme köyhiä ja vähäpätöisiä sananpalvelijoita vaikka toisaalta olemmehan sentään ainoa seurakunta jossa saarnataan elävää Jumalansanaa
      - Emme lue paljoakaan raamattua ettei vaan usko menisi pääkalloon, niin kuin eräille on päässyt tapahtumaan
      - Olette toimenpiteillänne saaneet Eurooppaan suunnatun ulkomaan lähetystyön päättymään monelta osin
      - Tulkaa taas pian Suomeen lähetysmatkalle, niin survomme taskunne täyteen seteleitä

• Terotonni

Sakari kaksitonni on kuunnellut tarkasti.

• Kristuksenseurakunnassa

Miksi teette itsenne naurettavaksi puolin ja toisin täällä riitelemällä julkisesti. Jos ihminen on valintansa tehnyt millä puolella haluaa olla, niin sen ei pitäisi kuulua muille.
      Mistä tämä mieliharmi pois lähtijöijöiden perään oikein johtuu, se kun on täällä aiheena aloitus toisensa jälkeen ??
      Antaisitte jo olla.

• yritäsVieläKerran

Minun kohdallani nämä kirjoittelut ovat tehneet mielen kovin surullisesksi. Ei edes nimimerkki teuta01:sen hauskuutteluyritykset ole toistaiseksi kertaakaan naurattaneet, ei kertaakaan.

• Kinaaminenonnytloppu

Maksan jäsenmaksun ensitilassa Esikoiset ry: n tilille.
      Rauha maassa ja kaikilla hyvä mieli.

• satavarmaan

Älä maksa,menee palkkasaarnaajien taskuun!

• sitärahaa

Elokuvan tekoon kannattas harkita

• kaitafilmi

Kannatetaan,elokuva nimeltään ERIKOISET POTILAAT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3071
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2669
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1746
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1071
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      947
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe