" Hiihtotähti Nogthugin mukaan kisavisiitti Suomeen on erityislaatuinen, koska täältä on kuulunut niin skeptisiä näkemyksiä Norjan dopingsotkuihin liittyen. Hän kuvailee odottamaansa vastaanottoa Kuusamossa varsin lennokkaaseen tyyliin.
-Minulla pitää olla sama asenne kuin aina kilpaillessani. Valmistaudun sotaan kun menen Suomeen. Niin ajattelen asian, Northug räväyttää Adresseavisenille."
( IL / 16.11.2016 )
haistappa Northyg PITKÄ PASKA !!!
Norjalaiset on tähän asti saaneet leikitellä jäämättä kiinni. Nyt romuttuu se saatanallisen naurettava " norjassa hiihto on vahvin kansanperinne ". Northyg, koko Suomi nauraa sulle , yrität puhua doping veljiesi ja sisariesi puolesta mutta pahennat vaan Norjan rajua syöksyä dopingmonttuun. Ihanaa että olette kärähtäneet, koko maailma hymyileee teidän doping-käryistä. Jess Jess Jees !!!!
paskamainen northyg
5
<50
Vastaukset
- T1J
Treenaavat vaan kovemmin ja laadukkaammin kuin suomalaiset. Olosuhteet harjoitteluun ovat paremmat. Ominaista heille on liikkua sukset jalassa, kun taasen suomalaiset ovat enemmän joukkuelajien harrastajia. Dopingista valittaminen ilman näyttöä, se on vain kateellisten suomalaisten vinkumista. Pari lääkinnässä sattunutta marginaalitapausta, ne eivät edes ole dopingia.
- hiuhjpoiojkj
Siinäpä oli täyttä asiaa, täällä kateelliset vinkuu kun Norskit pärjää.
- vvv7vvv
se on suloista jo joku vielä ajattelee noin,
- luusniem6xx
kyllä northyg on dopingin hiihtävä keulakuva !!!!!!!!
jokainen, joka hiihdosta jotakin ymmärtää, on sen tiennyt jo hyvän aikaa, monta vuotta - fslkghjsfg
Saakohan jostakin ostaa Trofoderm-huuliravan mainospaitoja. Iso kuva tuubista ja ladunvarteen kannustamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929