Usein täälläkin näkee apuakaipaavia pyytämässä neuvoja hankaliin tilanteisiin. Säästääkseni kaikkien aikaa, päätin kirjoittaa tänne nopeimman ja tehokkaimman tavan ratkaista KAIKKI elämässä vastaan tulevat ongelmat:
Itsemurha ratkaisee kaikki ongelmat, pienistä suuriin, vain sekunneissa.
Kynä tippui lattialle, etkä jaksa kurottautua nostamaan sitä? Tapa itsesi, niin ei kynälle enää ole tarvetta.
Huomenna koe, johon et ole lukenut? Tapa itsesi, niin ei koetta tarvitse tehdä.
Pelkäät kuolemaa? Tapa itsesi, niin varmasti pelkää enää.
Tappakaa itsenne.
Ratkaisu ongelmiinne.
3
<50
Vastaukset
Hyvin sanottu!
Muistaakaa lapset se, että enennen itsemurhaa on suositeltavaa vaikka murhata monta ihmistä. Miksi?
Koska itsemurhan tekijälle ei ole mitään menetettävää ja mailmassa on liikaa ihmisiä.
Eli kouluammunta tai vaikka pommi-isku Islamin tyyliin on hyvä tapa lähteä.Sekään ei ole samantekevää miten itsemurhan suorittaa. Esimerkiksi hirttäytyminen tai lääkkeiden yliannostukseen kuoleminen on tylsä tapa lähteä, sillä se ei aiheuta juurikaan draamaa. Itsemurha tulee suorittaa siten, että se aiheuttaa traumoja mahdollisimman monelle. Esimerkiksi korkean rakennuksen katolta hyppääminen keskelle vilkasta katua tai metron alle jääminen ovat hyviä tapoja. Ainii eihän teillä siellä landella oo ees metroja.. No haistakaa v*ttu sit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760