VIHAPUHEISTA!

puheetkuriin

Vihakirjeiden kirjoittelijoille Johanna Korhoselta

Sattumalta googlasin tuonne sivulle ja sieltäpä löytyi tällainen juttu. Luulen että tällä palstalla saattaa olla näitä vihakirjoittelijoita?

http://www.idealista.fi/mita-tapahtui-kun-johanna-korhonen-kohtasi-nettivihaajansa/

tiivistyslinkistä!

----------------

Saatanan lesbohuora, ruma ämmä, julkisyntinen, hurrien hyysääjä, vitun feministiläskiperse. Hei, sehän on toimittaja Johanna Korhonen! Hän saa runsaasti vihapostia ja päätti selvittää, mikä nettivihaajia riivaa.

Joku kiltti ihminen työpaikaltani Yleisradiosta on lähettänyt minulle tulleita kuulijapalautteita kotiini isossa kirjekuoressa. Kukkakortissa on kiitoksia. Lääkäri Itä-Suomesta toivoo lisää barokkimusiikkia. Kirjailija sanoo nauttivansa Valkoista valoa -radio-ohjelmani huumorista.

Osa kirjeistä on normaalia uskonnollista vihapostia, johon olen jo tottunut. Olen muutaman viime vuoden aikana saanut postitse, sähköpostitse ja tekstiviestitse satoja vihaviestejä. Jotkut eivät sulata perhettä, jonka olen perustanut naisen kanssa. Vielä useammat eivät sulata minua.

Kaikkien mielestä en ole käyttäytynyt ollenkaan niin kuin naisen kuuluu. Mikä oikein luulen olevani? He kertovat minulle, mitä oikeasti olen: vitun lesbo, häpeä Suomelle, kristinuskon vihollinen, saatanan kätyri, kireä ämmä, valeälykkö, ruma lehmä. Mätän viestejä rutiiniluonteisesti paperinkeräykseen. Sinne päätyvät myös pyytämättä ja yllätyksenä tulleet hartauskirjat ja eheytymisesitteet.

Maaliskuun alussa huolestunut ystävä lähetti tekstiviestin: Katso mitä sinusta sanotaan Seurakuntalainen.fi-sivustolla.

En yleensä seuraa nettikeskusteluja. Joskus järkyttyneet sukulaiset kertovat, mitä minusta puhutaan Hommaforumilla tai Suomi24:ssa, mutta oikeastaan en haluaisi tietää.

Nyt vastassa oli uskonnollisesti verhoiltu törkytihentymä.

Olen evankelis-luterilaisen kirkon kirkolliskokousedustaja ja Vantaan kirkkovaltuutettu uudistusmielisen Tulkaa kaikki -liikkeen listoilta. Maaliskuun alussa kommentoin radiohaastattelussa kirkon johtamista, ja haastattelusta ilmestyi uutinen vanhoillisen, niin sanotun viidennen herätysliikkeen sivustolla.

Uutisesta puhkesi vilkas keskustelu. Siinä kommentoitiin muun muassa ”Korhosen henkilökohtaista lesbous-ongelmaa”, jota kaikki haastatteluni ja esiintymiseni aiheesta riippumatta näiden kirjoittajien mielestä käsittelevät.

Toinen teema oli kristillisen vakaumukseni halventaminen ja mitätöinti.

Olen kertakaikkisen syntinen nainen näiden tosikristittyjen silmissä. Ja mikä pahinta, katumaton: en halua mennä eheytyskursseille enkä erota perheestäni.

Päätin pyytää apua Jumalan lisäksi poliisilta. Tein rikosilmoituksen.

Se auttoi heti. Pääsiäisviikolla minulle tuli vain kolme uhkailua homoille kuuluvista helvettirangaistuksista.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        14
        1392
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1265
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1182
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1062
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1016
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1005
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        993
      8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        979
      10. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        971
      Aihe