Mikä dvd-soitin ongelmallisin?

enska

niin mihin merkkiin ja malliin ei kannata sijoittaa??
Olen saanut sellaisen käsityksen että philipsit eivät joskus toimi ja taas sony pelittää loistavasti ja polttaa mukisematta kaikki levyt.

7

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

Kun näitä viestejä lukee, niin huomaa, että eniten kehutaan Sonya ja JVC:tä, vähiten Panasonicia ja Plilipsiä, halpatuotteista puhumattakaan. Eniten taas haukutaan Plilipsiä ja halpiskamaa. Lue kaikki alan viestit läpi, niin huomaat kyllä.

• Lefa1

Paha tietysti sanoa mitään yleisesti, mutta ainakin minä olen oltut tyytyväinen JVC DR-m10 -tallentimeen, joka on joka suhteessa ollut mielestäni hintansa (NetAnttilassa 399 €) väärtti.

• Jonkun alan mies

Philips ja JVC on paskoja.

Sony ja Panasonic on hyviä.

Tietysti on olemassa myös yksilöllisiä eroja eri mallien suhteen, mutta tämä on ihan hyvä perussääntö muistettavaksi, jos saa nyt lähteä hieman yleistämään.

• ihailija
        Jonkun alan mies kirjoitti:

Philips ja JVC on paskoja.

Sony ja Panasonic on hyviä.

Tietysti on olemassa myös yksilöllisiä eroja eri mallien suhteen, mutta tämä on ihan hyvä perussääntö muistettavaksi, jos saa nyt lähteä hieman yleistämään.

On aina ilo lukea todellisen asiantuntijan lausuntoja.Voisitko vaikka kirjoittaa mietelausekirjan?

• petekki
    • Jesse James

Hyvin se ittellä toimii firmware päivityksen jälkeen. Sitä ennen oli paljon vikoja. Way to go! :-)

Joka mallissa on omat vikansa, mutta muistakaa: "Let's Make Things Better"

• Philipsiä en suosittele kenellekään.Yksi hajosi omia aikojaan hyllyssä!Maahantuoja vain naureskeli takuun menneen umpeen!Unlucky!Kauppiaat sanoivat että mitäs ostit Philipsin,jota tähän saakka pidin kohtuulaatumerkkinä.Kuulemma hyllyt täynnä levinneitä..
      Ja nyt sitten hajosi Tangent dvr-500 joka tuli lähinnä sen kopiointiominaisuuksien ansiosta ostettua!*prkle*.Laitteen käyttäminen muutenkin pitkäpinnaisen hommaa!Huomenna takuuhuoltoon vienti edessä.
      Eihän noita dvd-soittimia käytännössä korjata jos jotain vikaa..Uutta odotellessa..
      Kyllä itse ainakin Sonyn ostaisin.Niiden tuotteista ei ole moitittavaa ja käyttäminen helppoa kuten Sonylla kaikissa tuotteissa.Paitsi Sonyn tietokoneen littunäyttö oli luokaton.
      Neuvon ostamaan Mustasta Pörssistä tai jostain mistä annetaan laitteelle kunnon takuu.Vuoden takuu ei dvd-soittimelle ole riittävä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5686
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3771
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2658
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2192
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2137
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163