Muistaako kukaan kun täällä oli eläinlääkäriasema nimeltään Veter? Käytin siellä kissaani ja olimme molemmat tyytyväisiä Veterin palveluhin. Sittemmin Veteristä tuli osa Animagi-ketjua ja nyt se taitaa olla osa Evidensiaa.
Veterissä kissalleni määrättiin kerran antibioottihoito ja lääke oli sellaista jonka kissa otti mielellään, suorastaan himoiten! Kun otin lääkepaketin käteeni kissa tuli juosten ja mouruten vaikka keskeltä unien innoissaan hakemaan herkkupalaa :) Ei todellakaan ollut vaikeuksia antaa eläimelle lääkettä!!!! En muista yhtään lääkkeen nimeä. Kissani on pari kertaa sen jälkeen tarvinnut antibioottikuurin mutta "herkkulääkettä" ei tunnu kukaan eläinlääkäriasemilla tietävän, vain tavallisia joita kissani ei suostu ottamaan.
Nyt joudun kokeilemaan joskus useitakin lääkkeitä eikä silti löydy sopivaa joka menisi alas ilman tappelua. Olen ihmetellyt miksi. Ehkä siksi että ei ole eläinlääketehtailijoiden eikä myöskää eläinlääkäriasemien intresseissä enää pitää lääkettä joka on helppo ottaa ja ota kaikki kissat rakastavat. On parempi kun saadaan kissanomistaja ostamaan useita, ehkä kalliimpia eri merkkejä joista yksikään ei kuitenkaan ole sen kummempi kuin toinenkaan.
Veterissä eläimestä välitettiin ja se ja sen hyvinvointi oli keskipiste. Näissä animaageissa ym evidentsioissa raha on se joka ratkaisee. Joka kerta kun olen kissani kanssa jommassa kummassa käynyt tunne rahastuksen kohteena olemisesta on hyvin vahva.
Muistaisiko kukaan täällä ko antibiootin nimeä ja sitä vieläkö se on markkinoilla?? Joku entinen Veterin työntekijä???
Antibiootti kissalle!!!
2
194
Vastaukset
- samajuttu
Olen ihmetellyt, kaivannut ja etsinyt myös sitä antibioottia! Täällä Savonlinnassakin oli kerran eläinl. joka määräsi niitä, ja kissa otti sen kädeltä! Miksi ihmeessä ei näitä enää löydy? Matolääkkeetkin saisi kehitellä helpommin otettavaksi! Jos tiedätte, mistä saa, ja minkä nimisiä ovat, laittakaa ihmeessä tänne tietoa!
- jussinmamma
Ihan varmaa faktaa tämä ei ole. mutta veikkaisin mimeksi KEFAVET. Silloin kun mulla oli kissa ja se sai märkivän haavan, se sai tuon nimisiä vaalenapunaisia pillereitä ja söi mielellään.
Toinen antibiootti, jota kissan nykyinen omistaja on käyttänyt ja ilmoitti, että syö ihan mielellään, on synulox
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305577
- 1862169
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81938Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681382Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321364Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171134