Ei ole Kainuun Sanomissa ollut Sepon tunkkaisia kirjoituksia viime aikoina.
Näin lehden taso on hypännyt ylöspäin.
Seppo Turunen saanut kenkää?
6
72
Vastaukset
- äpryktoo
Lomalla on, sinä taas lomautettu lopullisesti.
- Mustatulevaisuus
äpryktoo vaikuttaa vastauksessaan sen verran ylimieliseltä että on taatusti Kainarin porukkaa.Mikäpä siinä kukin tavallaan.Mutta kannattaa ymmärtää sekin että Kainarin öykkärit jotka luulevat olevansa oikeassa ja kertovat tyhmemmille kuinka pitää elää ovat lopulta itse väärässä ja lomautettuja lopullisesti.Lehti on karsittu Kainuun asioista minimiin ja jopa sen alle ja sitten muutama huru-ukko viisastelee kansalle miten sen pitäisi elää.Jos siellä norsunluutornissa luullaan että tämä on oikea strategia niin onnea vaan sinne kaikkitietävien joukkoon.Pudotus alas tulee olemaan hurja.
- kylddyyriä
Jos on jäänyt eläkkeelle?
- beigepopliini
Juopi viinaa beigen värinen popliinitakki heiluen.
- Ehkävieläjoskus
Hyvä tietää että lomalla ajattelin jo tilata lehden uudestaan mutta siirtyy eteenpäin
- punkkuaputkeen
Popliinitakkimies on nähty Citymarketin Alkossa tiheään tahtiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703