Musiikki ja laulu ovat kultaa korville, jos omaa absoluuttisen sävelkorvan, sointuvan ja virheettömän suomenkielen sekä kuulakkaan raikkaan lauluäänen. Tällainen on jo lapsesta saakka musiikkia ja laulua harrastanut Tosirealisti. Kaikki "jazzarit, honottajat, kähisijät, huutajat sekä muut pyrkyrit" painukoot hevon kuuseen.
Sävelkorvan marssimurtuma
12
187
Vastaukset
- KannuksenKonkarinainen
Hyvä ressu. Olen kuullu sinun laulavan. Aivan mahtava ääni ja virheetön aksentti.
Itsekin laulua harrastava. - TosirealistiKokkolan
Nöyrä kiitos. Mitäs tykkäät noista homokirkujista ja honottajista, lespaajista ja loisista, jotka eivät osaa edes laulaa. Vain toisen persereikään tökkivät, hah!...
- Jdkdd
Kas kas, ottaako ripulisti perseenreikään tökkimisen jälkeen sen vielä suuhunsakin! Hyi helvetti... hah!
- Kfkfkfk
Tuosta "kannuksenKonkarinaisesta" syntyy mielikuva sellaisesta puliukkoporukoiden perseenjakajasta. Kielii vähän että ripulisti tämän nimimerkkinsä takana fantasioisi itse olevansa sellainen.
- TOSIbörje
Ripulisti vetää karaokea yhdessä Börjen kanssa!
- KannuksenKonkarinainen
Minä olen Reijon sisko ja olen ollut kuivilla jo kohta kaksi vuotta. Puliporukoissa en ole ollut enään sen jälkeen.
- Anonyymi00007
Kiitos Aija siskoni kirjoituksestasi huomasin sen vasta nyt.
MOT - Anonyymi00008
Periytyy siis suvussa tämä juominen.
Entäs sitten! Minulla on sukulaisia jotka soittivat bändissä ja esiintyvät julkisesti ...
.- Anonyymi00009
Kuunnelkaa nyt hyvät ihmiset tämän päivän muka laulajia; kähiseviä, sössöttäviä, lespaavia ja huutavia passkahousuja, honottavista ämmistä puhumattakaan: Esimerkiksi: Olavi Uusivirta, Jukka-Poika, Tommi Läntinen, ym, ja Nylon Beat, Bee, Nanna, Kaija Koo ym.
Aivan kamalaa kuultavaa. Mikä ihme suomalaisia vaivaa, kun "ihaillaan" tuollaisia surkimuksia, kakaroita, naurettavia kurapöksyjä, hah hah haaa!!!... MOT Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuunnelkaa nyt hyvät ihmiset tämän päivän muka laulajia; kähiseviä, sössöttäviä, lespaavia ja huutavia passkahousuja, honottavista ämmistä puhumattakaan: Esimerkiksi: Olavi Uusivirta, Jukka-Poika, Tommi Läntinen, ym, ja Nylon Beat, Bee, Nanna, Kaija Koo ym.
Aivan kamalaa kuultavaa. Mikä ihme suomalaisia vaivaa, kun "ihaillaan" tuollaisia surkimuksia, kakaroita, naurettavia kurapöksyjä, hah hah haaa!!!... MOTJa sinä kehut Euroviisuja??! Siellä vastata typerä musiikkia on.
- Anonyymi00010
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Ja sinä kehut Euroviisuja??! Siellä vastata typerä musiikkia on.
Siinäpä se. Samat passkiaset siellä mellastavat. Vain Takatukka olisi parasta, normaalia kansanmusiikkia, ilman teknoa ja tekniikkaa; valoja, räiskettä ja "polttouuneja"...
Toista oli Euroviisut alusta alkaen 1958 aina 1990 -luvulle saakka...
Musiikki alkoi rappeutua 1980- luvulla, ja muuttuu aina vain kamalammaksi. Ihmeellistä räppiä, huutoa, möykettä ja mölinää - honotusta, lespaamista; korinaa ja kärinää. MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739