pakko päästä dokaa joka viikon loppu ..
onks muita ketä dokaa jk vkl.
Dokaa joka viikon loppu
23
756
Vastaukset
- Penismestari22
Aina ku on rahaa ja pystyy ostaa vaikka olis keskel viikkoa
- pyydämamiltarahaa
sanot penismestariksi itseäsi muttei ole rahaa ryypätä keskellä viikkoa?
just just?
taitaa olla alle 30 kakara siellä?
- eimulmitäähärää
ryyppääminen on parasta. päihteet on ehkä vaarallisii mut tää on vaa elämää en mä muutenkaa eläis satavuotiaaks joten otetaa kaikki ilo irti elämästä
- kannatetaansitä
ai tää "on vaa elämää" ?
mistäs sä tiedät minnekä asti elät?onko sulla vikaa päässä?
tuollaisia pikku pilejä pitäisi nostella riveleistä pitkin seiniä. - ottakaabanaania
nykyään syntyy pelkkiä apinoita suomeen näistä nettielämänkouluäideistä.
se siitä. - nettipettiruleesvai
ja nettielämänkouluäitien perseestä syntyy lisää
- dOkAus_SWAG
Dokaa viinaa , kaljaa
Joka Vitun ViikonLoppu .. - JanottaaTaas
Vedän aina kun voin...
- dokaaapolttaaaaa
Gini Lemonii , dokaa
toises kädes pullo gini lemonii ja toises bongi ja toises tsointti !
Dokaa dokaa ja polttaaaaaaa! Myötähäpeä kun päihteidenkäytöllä ylpeillään. Eihän siinä mitään, mutta kun sillä ylpeillään netissä. Suosittelen itsemurhaa.
- en_ole_juoppo
Dokaan melkeen joka viikonloppu. Joskus kun olin ulkomailla dokasin yli kuukauden verran 5 kertaa viikossa, tyttö 17 v
- HB-fani.83
Tällä tyypillä on aikoja sekoja mutta myös mielenkiintosia viideoita. Puhua polottaa kovaa vauhtia mutta ihme kyllä siitä saa selvän: https://youtu.be/ABFqq2xNTHw?t=1
- ginilemoni
Gini Lemonii taas dokataa !
ja röökii poltos !- ginlemonguy
ginlemoni just parast! 5/5! minkä ikäne oot? ite jätkä 15v
No huomaa että olet vielä aika nuori. Kyllä sä löydät elämälle jotain sisältäö sit ku vähän vanhenet
Ai onx se doka joku huume hä???
Elämästä voi ottaa ilon irti muutenkin kuin juomalla XDDD
- Wonders
Pilven poltto on muutenkin etanolin nauttimista turvallisempaa. ;)
Wonders kirjoitti:
Pilven poltto on muutenkin etanolin nauttimista turvallisempaa. ;)
En kyllä ihan sitä meinannu mutta käyhän se noinkin ;)
- Bongi__RöÖkI
Tuomarimies kirjoitti:
En kyllä ihan sitä meinannu mutta käyhän se noinkin ;)
Subuu , piri pärisee vittu
Vittu mut dokaa pakko vetää tänää taas pari pultsii gini lemonii kouras ja toises rÖÖki ja toises bongi !! - eräs.seksitauti
Bongi__RöÖkI kirjoitti:
Subuu , piri pärisee vittu
Vittu mut dokaa pakko vetää tänää taas pari pultsii gini lemonii kouras ja toises rÖÖki ja toises bongi !!Sinunkaltaiset ihmiset pilaavat päihteiden maineen. Olet liian tyhmä häpeämään omaa käytöstäsi.
- Bissebile
Bongii ja vitusti rööökiii
Subuu , gini lemonii , bissee , birtelööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192325- 951559
- 421175
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1671072Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771027Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28927Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61907Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu24865Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38830Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56780