Ostin Caddyn-11. Volkkareissahan pitäisi olla hirmu hyvä ohjaus, mutta mä en meinaa tottua tuohon että ohjaus muuttuu ärsyttävän raskaaksi maantieajossa. Jyrkemmässä mutkassa tulee tunne kuin ohjausakselilla olisi vahva jousi joka kiristyy kun ohjausta kääntää ja otetta hellittäessä singauttaa ratin keskiasentoon. Rento sormenpäillä ohjailu ei enää onnistu kuten vanhoissa perinteisellä tehostimella olevissa autoissa.
Pitää kai opetella pitämään kaksi kättä ratissa kuten autokoulussa opetettiin. Vai voiko tuota säätää? Typerää kun kerran tehostin on, mutta ohjaus on raskaampi kuin ilman tehostinta olevan vanhan auton.
Servotronic ohjaustehostin?
3
1490
Vastaukset
- ZKODA
juuri näin. wv ei osaa tehdä mitään muuta kuin huijata se vaan osaa ja öljypoltin bisnes kukoistaa.
- uskomatonjuttu
Trolli meni ja osti volkkarin, ei tuota meinaa uskoa.
- Senioriohjastaja
Tuo lienee vahvasti maku-, koulukunta- ja tottumuskysymys. Itselläni oli vuosien ajan Golf Variant 2008 ja pidin sen jämäkästi keskittävästä ohjauksesta. Amerikkalais-aasialaisten mieltymysten mukaisesti ylikeveäksi tehostetut ohjaukset eivät ole minua koskaan puhutelleet.
Olen sitä ikäpolvea, että olen ajanut myös varsin monella autolla, josta ohjaustehostin puuttuu kokonaan. Autokoulunikin kävin lähes puoli vuosisataa sitten kuorma-autolla, jossa ei ollut ohjaustehostinta – ja ajelen edelleen silloin tällöin hupi- ja harrastusmielessä kimppakäytössä olevalla 3-akselisella 6 × 6 -vetoisella maastokuorma-autolla, jonka tehostin mallia ”Armstrong” ei ole lähtökohtaisesti hentokätisille ajateltu...
Nykyisen henkilönkuljetusautoni ohjaustuntuma on jälleen vähän Golfista poikkeava jo senkin takia, ettei ohjaavilla pyörillä ole vetoa lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628