186 päivää ilman viinaa.

Hauka.ihmiskokeessa

Ihmiskoe on edistynyt. 186 päivää on kestänyt ja hyvin on pärjätty ilman alkoholia. Ajatteli myös tänään olla ottamatta viinaa.

Kihtioireet ovat kadonneet, unirytmi on normaali ja nukahdan hyvin.Keskittyminen on hakusessa päätään nostavan adhd vuoksi, mutta siitäkin selvitään. Paino ei ole laskenut minnekkään vaikka tuhansia kaloreita jää saamatta. Se vanatallinn on käytännössä sokerilientä ja sitä tuli vedettyä kaksin käsin.

Haukaa viikonloppua ja nautitaan näistä loskakeleistä :-)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhöhöh

      Raittiiden päivien laskeminen aiheuttaa sen, että viina on aina ajatuksissa ja kerätään paineita.
      Kun pakonomainen raitistelu päättyy, ensin juodaan ne juomatta jääneet viinat, ja sitten seuraavia.

      • Hauka.viestit.poistui

        Juu saattaa olla näinkin, mutta tänään en ota ja se riittää toistaiseksi. Päivät laskin päivälaskurilla. Puoli vuotta on ihan kahvin ja viinerin paikka. Lyhyt aika, mutta riittävän pitkä, että voi todeta haluavansa jatkaa parempaa elämää vielä pari päivää.


    • Tuossa ajassa olisi paino laskenut jos kaikki on ok. Taidat vain läskinä käydä ahkeraan mäkkärin luukulla tilaamassa halal nugetteja viinan tuskissaan. Taitaa selkä ja polvetkin vähän reistailla kun sinähän konttaat paljon lattian rajassa ja sitä läskiäkin on kertynyt kuitenkin jo jonkun verran

      • Hauka.pötsit.suoriksi

        Jonkun verran???? Sitä ihraa on ihan sikana. En käytä halal lihaa ja en käy mäkkärissä, kuin korkeintaan kahvin. Selkä on kunnossa, mutta polvi vähän vittuilee.

        Ehkä en ole terve.


      • Haukan.pötsi
        Hauka.pötsit.suoriksi kirjoitti:

        Jonkun verran???? Sitä ihraa on ihan sikana. En käytä halal lihaa ja en käy mäkkärissä, kuin korkeintaan kahvin. Selkä on kunnossa, mutta polvi vähän vittuilee.

        Ehkä en ole terve.

        Ottaisin kuvan pötsistäni, mutta joutuisin menemään ulos, koska kamera pitää saada naapurin tontille, jotta valtava pötsi mahtuu kuvaan. En vielä omista kunnon laajakuva/fisua.

        Punnitseminen pitää tehdä kaatopaikan punnitusvaa'alla.


    • oiva.neuvo

      Kannattaa lopettaa tuollainen tekopyhä perseily samoin tein.
      Osta kunnon lasti terävää viinaa ja kaljaa ja kippaa kitusiin sekaisin molempia runsain mitoin.
      Sitten paskannat ja kuset housuihisi, röntyilet pöytien kulmiin pärstäsi verille ja kylkiluita poikki, hajotat huonekaluja kaatuilemalla, tyhjennät tilisi ja saat kämppäsi muistuttamaan kaatopaikkaa.
      Siitä kun heräilet ja alat räpyttelemään umpeen muurautuneita silmiäsi, niin koet todella eläväsi ja muistat sen pitkään.

      • Hauka.ihmiskokeessa

        Olet harvinaisen syvällisesti ajatteleva viisas ihminen.
        Alan tänään juopottelemaan kunnolla että kurjaan elämääni tulee jotain sisältöä.
        Kiitos neuvostasi.


      • Hauka.kännissä

        Hei... olen särkenyt itseäni kännissä, olen rikkonut omaa ja toisen omaisuutta kännissä. Olen sammunut pitkin kyliä kännissä. Olen nussinut vierasta naista ollessani parisuhteessa kännissä. Olen ollut putkassa kännissä.
        Olen särkenyt baarin omaisuutta kännissä. Olen rikkonut julkisen paikan omaisuutta kännissä. Olen ollut kolme kertaa katkolla kännissä. Olen ollut tiukassa paikassa velanperijän kanssa kännissä. Olen ollut mukana eräässä ryöstötapauksessa kännissä.

        En oiken hotsita tuo elämä enään.


    • hauka.ihmiskokeessa

      Vitun kateellista porukkaa. Yksikään teistä paskamahoista ei pystyisi samaan. Santtukin olevinaan kovakin juoppo saatanan tissiposki se on.

      • Haukade

        En usko, että tällä palstalla on yhtään tissiposkea. Santtuhan on fyysisesti timmissä kunnossa ainakin kuvista ja videoista päätellen.

        Kylmista en ole vähään aikaan nähnyt onko missä kunnossa, mutta taatusti jää hopealle mun pötsiin ja valtavaan ahteriin verrattuna.


      • Hauka.alf.fani

      • Enhän minä mitään semmoista ole väittänyt että haluaisin olla edes kova juoppo. Tykkään vain juopotella välillä enemmän välillä vähemmän


      • Hauka.heipsusheip
        sauna_timppa kirjoitti:

        Enhän minä mitään semmoista ole väittänyt että haluaisin olla edes kova juoppo. Tykkään vain juopotella välillä enemmän välillä vähemmän

        Noniin sitä minäkin. Oletko jo korkannut pullon ja kylmiksen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe