Jeesus pelastaa

apostoli

On olemassa kaksi tietä,elämän tie ja kuoleman tie.Jos sinä hyvä lukija tahdot pelastua ja päästä elämän tielle,niin sinun täytyy ottaa Jeesus vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajanasi.Taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Jokaisen on valittava haluaako seurata Jeesusta vai paholaista.Jeesus on Jumalan Poika,joka tarjoaa pelastusta kaikille halukkaille.Hyvät ihmiset rukoilkaa Jeesusta ja pyytäkää häneltä anteeksi syntejänne.

22

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paholaisen oikea käsi

      haluan helvettiim

      • suvi

        kukapa sinne tosissaan haluaisi. on se vaan nasta juttu kun sydän ei syytä ja rauha vallitsee. rakastakaa ja siunatkaa niitäkin jotka teitä vainoavat ja eivät ymmärrä Jeesuksen tärkeyttä. siis matkaan mieluummin kohti taivasta ku sitä pimeää paikkaa. rukoilen sitä samaa sinullekkin.


      • sippe

        valintahan sekin on ja vapaasti vielä valittu. mikäs siinä jos sinne hinkuu vapaaehtoisesti. minä kuitenkin tahdon iloisempaan paikkaan missä ei parkua ole eikä syyttävää sydäntä. siellä kansa on saanut levon teoistaan, jopa siivosyntinenkin ihminen on siellä vain Jeesuksen anteeksiannon kautta. kunnia Jumalalle!


    • joni

      Sinulla ei ole tarjota mitään, mikä takaisi sinun olevan oikeassa omassa viestissäsi. On monia muitakin. Mikä niistä on oikea? Ei ole olemassa keinoa erottaa väitteitä toisistaan.

    • P. Veli

      Eikö Ukkosenjumalan poika, Rutja, olekaan mitään? Olen tosi pettynyt.

      • Hese

        Juuh - niinhän se on ettei kukaan voi pakottaa sinua syömään tarjottua "ruokaa". Sinulle tarjotaan sitä rakkaudella valmistettua "ruokaa" taas huomenna, mutta kieltäydyt taas syömästä. Kyllä sinä voit päättää niin - päivä toisensa jälkeen, mutta kukaan ei voi estää sinua myöskään kuolemasta nälkään. Ja onko se sitten ruuan tarjoajan vika kun sinä kuolet nälkään.Eikä riitä sekään, että joku toinen lusikoi sinun puolesta, kyllä sinun täytyy itse syödä.
        Kaikilla valinnoilla elämässämme on seuraukset.
        Totuutta kannattaa etsiä ja jos sitä todella etsii niin kyllä sen myös löytää.


      • Hese kirjoitti:

        Juuh - niinhän se on ettei kukaan voi pakottaa sinua syömään tarjottua "ruokaa". Sinulle tarjotaan sitä rakkaudella valmistettua "ruokaa" taas huomenna, mutta kieltäydyt taas syömästä. Kyllä sinä voit päättää niin - päivä toisensa jälkeen, mutta kukaan ei voi estää sinua myöskään kuolemasta nälkään. Ja onko se sitten ruuan tarjoajan vika kun sinä kuolet nälkään.Eikä riitä sekään, että joku toinen lusikoi sinun puolesta, kyllä sinun täytyy itse syödä.
        Kaikilla valinnoilla elämässämme on seuraukset.
        Totuutta kannattaa etsiä ja jos sitä todella etsii niin kyllä sen myös löytää.

        Mitä tarkoitat? Kirjoitin uskomuksista, niin kirjoitat syömisestä.

        Jeesuksen, Rutjan, Buddhan, Allahin, Suuren Hengen ja mitä niitä onkaan, olemuksilla on jokaisella omat uskojansa. Silloin ei pidä kirjoittaa syömisestä.

        Jos joudut käyttämään vertauskuvia, olet mielestäni heikoilla. Oikeita todisteitä ei löydy.

        Leivästä voi puhua toisenlaisilla foorumeilla. Esimerkiksi ay:n ja työnantajien välisissä palkkasopimusneuvotteluissa. Sellaisessa tilanteessa kerrotaan erään palkansaaja-neuvottelijan lausuneen työnantajapuolen neuvottelijalle: "Eipäs puhuta paskaa, nyt on leivästä kyse".


      • Hese
        P.Veli kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Kirjoitin uskomuksista, niin kirjoitat syömisestä.

        Jeesuksen, Rutjan, Buddhan, Allahin, Suuren Hengen ja mitä niitä onkaan, olemuksilla on jokaisella omat uskojansa. Silloin ei pidä kirjoittaa syömisestä.

        Jos joudut käyttämään vertauskuvia, olet mielestäni heikoilla. Oikeita todisteitä ei löydy.

        Leivästä voi puhua toisenlaisilla foorumeilla. Esimerkiksi ay:n ja työnantajien välisissä palkkasopimusneuvotteluissa. Sellaisessa tilanteessa kerrotaan erään palkansaaja-neuvottelijan lausuneen työnantajapuolen neuvottelijalle: "Eipäs puhuta paskaa, nyt on leivästä kyse".

        Jokainen uskova kyllä ymmärtää tekstini.
        Jeesus on elämän leipä. En nyt ehdi enempää.


      • Hese
        P.Veli kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Kirjoitin uskomuksista, niin kirjoitat syömisestä.

        Jeesuksen, Rutjan, Buddhan, Allahin, Suuren Hengen ja mitä niitä onkaan, olemuksilla on jokaisella omat uskojansa. Silloin ei pidä kirjoittaa syömisestä.

        Jos joudut käyttämään vertauskuvia, olet mielestäni heikoilla. Oikeita todisteitä ei löydy.

        Leivästä voi puhua toisenlaisilla foorumeilla. Esimerkiksi ay:n ja työnantajien välisissä palkkasopimusneuvotteluissa. Sellaisessa tilanteessa kerrotaan erään palkansaaja-neuvottelijan lausuneen työnantajapuolen neuvottelijalle: "Eipäs puhuta paskaa, nyt on leivästä kyse".

        Tosiaankin, kysymys leivästä on erittäin tärkeä juttu - kuten on myös usko elävään Jumalaan.
        Joh.6:48 alkaen Jeesus vertaa itseään leipään.
        Jae 51: Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta.
        Tästä leivästä kerrotaan jakeeseen 58 asti.
        Lukaseppa ja kerro mitä olet mieltä.
        Eikö ole muuten hassu juttu, että maailman kuuluisin ateistifilosofi Antony Flew on kääntämässä kelkkaansa ja on nyt sitä mieltä, että jonkinlainen Jumala on olemassa. Hänen mukaansa maailmankaikkeudessa ilmenevä suunnitelmallisuus ja tarkoituksenmukaisuus on selitettävissä parhaiten siten, että kaiken takana on älykäs suunnittelija, joka on rakentanut maailmankaikkeuteen tarkoituksenmukaisen järjestyksen.
        Niinpä, ja ihmiselle hän on ilmaissut itsensä Raamatussa.


      • hmmm
        Hese kirjoitti:

        Tosiaankin, kysymys leivästä on erittäin tärkeä juttu - kuten on myös usko elävään Jumalaan.
        Joh.6:48 alkaen Jeesus vertaa itseään leipään.
        Jae 51: Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta.
        Tästä leivästä kerrotaan jakeeseen 58 asti.
        Lukaseppa ja kerro mitä olet mieltä.
        Eikö ole muuten hassu juttu, että maailman kuuluisin ateistifilosofi Antony Flew on kääntämässä kelkkaansa ja on nyt sitä mieltä, että jonkinlainen Jumala on olemassa. Hänen mukaansa maailmankaikkeudessa ilmenevä suunnitelmallisuus ja tarkoituksenmukaisuus on selitettävissä parhaiten siten, että kaiken takana on älykäs suunnittelija, joka on rakentanut maailmankaikkeuteen tarkoituksenmukaisen järjestyksen.
        Niinpä, ja ihmiselle hän on ilmaissut itsensä Raamatussa.

        Lieneeköhän Jeesus Vaasan ruispuikula?


      • Hese
        hmmm kirjoitti:

        Lieneeköhän Jeesus Vaasan ruispuikula?

        Jahah. No, siellä sanassa kyllä sanotaan vielä, että ihminen ei elä pelkästä leivästä vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee...
        (en nyt muista missä kohtaa Raamattua)
        Mutta syö nyt sitte vaikka sitä ruispuikulaa, mutta pane sitten oikeeta voita päälle eikä mitään haaleita transmarganriineja.
        Ja sekin on muuten Jumalan hyvyyttä, että sulla on sitä ruispuikulaa riittävästi - ettei tartte nälissään olla, niin.


    • ....

      Vitun tekopyhä huora

    • hiisi

      vitut sille elän tielle niitä teitä oo olemassakaan ja toiseksi tuo kristin usko o typeräää vittu tapetaaa ja sitte valehellaan

    • hiisi

      nii ja kyllä mä mielummin tän elämäni elän loppuun onnellisena mielumminku tuhlaisin sen johonki rukoiluun ja syntien välttämiseen teen sitä mitä haluan ja olen vapaaa te olette sen paskan renkejä teillä puuttu elämästä kaikki ilo naurattaaku kirkossa huuatte jeesusta ja luulette olevanne ilosia JEE JEE JEEEEEESUS PELASTAAA PRRR !

    • PasiL

      "Ruoskin" tässä ensin itseäni sen verran että myönnän uskontojen vertailemisen olevan erittäin vaikeaa puuhaa, koska oikeudenmukaisuuden ja järjen mukana pitäminen on joskus haasteellista.

      Sen sanottuani kuitenkin itse pääasiaan. Tämä on *idän uskontojen* palsta, eikä jääräpäisillä saarnaajilla ole asiaa tänne ainakaan saarnaamaan jostain yksijumalisen uskonnon ahdasmielisestä näkökulmasta! Kristillisillä uskonnoilla on omat foorumit!!

      Huvittavaa on, että ihmiset, jotka yleensä idän uskonnoista (buddhalaisuus, hindulaisuus) asiallisesti (muita tuomitsematta) keskustelevat, tekevät sen rauhallisin mielin, terveestä uteliaisuudesta ja usein suurella antaumuksella. Tavoitteena on ymmärtää elämää. Nyt sitten näille foorumeille tulee kaltaisiasi, jotka vain luettelevat loputtomia ulkoa opeteltuja värssyjä.

      Tästä on vain kaksi harmia: a) se sotkee keskustelun, ja b) saarnamies haaskaa aikaansa koska ulkoa opetellut värssyt eivät varsinaisesti liity omilla aivoilla ajattelemiseen vaan nimenomaan ulkoa opettelemiseen.

      Tästä pääsen aasinsillalla yksi- ja monijumalisia uskontoja erottavaan tekijään. Idän uskonnoissa on tieto- ja harjoitustaso ja myös uskonnollinen puoli, mutta samalla myös viisaus joka asettuu "uskonto" -käsitteen yläpuolelle, eli kyse ei ole sinänsä uskomisesta vaan harjoittamisesta. Jos tällaisille ihmisille tulee tekemään aivopesua, on se lähinnä ajanhaaskausta mutta monen mielestä myös henkistä häirintää.

      Ei kävelemään oppineen pikkulapsen tarvitse enää opetella konttaamista uudestaan...

      • Antti

        Tuo oli hyvä kommentti! Tahtoisin vielä lisätä, että pidän ihmistä oikeana kristittynä vasta sitten kun hän rupeaa elämään Raamatun ohjeiden mukaan. Eli noudattaa ÄLÄ TAPA-käskyä ja lopettaa eläinten julman tappamisen, syömisen ja kohtelun. Ihan turha tulla väittämään ettei eläimillä ole sielua. Eräältä kristityltä papilta kysyttiin sitä ja hän sanoi, että muilla eläimillä ei ehkä ole sielua, mutta kyllä minun muppe-koirallani ainakin on. Eli vain niillä eläimillä on sielu, joiden kanssa ollaan ystäviä ja ei muilla. Tuo on tekopyhyyttä pahimmasta päästä! Kristityt saisivat opetella edes väkivallattomuuden perusteet. Muuten ei ole mitään järkeä tulla saarnaamaan muille, jotka jo elävät korkeampien moraaliperiaatteiden mukaan. Kuinka moni noista humpuuki-kristityistä noudattaa edes kymmentä käskyä? Ei kukaan, koska he ovat kaikki lihansyöjiä!


      • Hese
        Antti kirjoitti:

        Tuo oli hyvä kommentti! Tahtoisin vielä lisätä, että pidän ihmistä oikeana kristittynä vasta sitten kun hän rupeaa elämään Raamatun ohjeiden mukaan. Eli noudattaa ÄLÄ TAPA-käskyä ja lopettaa eläinten julman tappamisen, syömisen ja kohtelun. Ihan turha tulla väittämään ettei eläimillä ole sielua. Eräältä kristityltä papilta kysyttiin sitä ja hän sanoi, että muilla eläimillä ei ehkä ole sielua, mutta kyllä minun muppe-koirallani ainakin on. Eli vain niillä eläimillä on sielu, joiden kanssa ollaan ystäviä ja ei muilla. Tuo on tekopyhyyttä pahimmasta päästä! Kristityt saisivat opetella edes väkivallattomuuden perusteet. Muuten ei ole mitään järkeä tulla saarnaamaan muille, jotka jo elävät korkeampien moraaliperiaatteiden mukaan. Kuinka moni noista humpuuki-kristityistä noudattaa edes kymmentä käskyä? Ei kukaan, koska he ovat kaikki lihansyöjiä!

        ...Muppe-koirallani on sielu, mutta muilla ei...
        ... ei tuo asia nyt voi olla niin munkkilatinaa... huumorinkukkanen
        Tuosta tekopyhyydestä - jos uskaltaa peiliin katsoa - niin saa varmasti jokainen itsensä kiinni ennenpitkää, kuten myös tosikkomaisuudesta.
        Kymmenen käskyä ovat hyviä ohjeita heikolle ihmiselle pitää elämää edes jotenkin inhimillisenä. Ilman niitä ihminen menee pahuudessaan aina vain pidemmälle.
        Miksi muuten hindukulttuurissa tapetaan tyttövauvoja?


      • Antti
        Hese kirjoitti:

        ...Muppe-koirallani on sielu, mutta muilla ei...
        ... ei tuo asia nyt voi olla niin munkkilatinaa... huumorinkukkanen
        Tuosta tekopyhyydestä - jos uskaltaa peiliin katsoa - niin saa varmasti jokainen itsensä kiinni ennenpitkää, kuten myös tosikkomaisuudesta.
        Kymmenen käskyä ovat hyviä ohjeita heikolle ihmiselle pitää elämää edes jotenkin inhimillisenä. Ilman niitä ihminen menee pahuudessaan aina vain pidemmälle.
        Miksi muuten hindukulttuurissa tapetaan tyttövauvoja?

        Eivät hindujen pyhät kirjoitukset salli tyttövauvojen eikä muidenkaan ihmisten tappamista. Tuo tappaminen johtuu siis uskonnottomuudesta eikä uskonnosta. Samalla tavalla kuin kristittyjen uskonsodat johtuvat "älä tapa"-käskyn noudattamatta jättämisestä. Pahat asiat johtuvat siis uskonnottomuudesta, eivätkä uskonnosta.


      • akk.
        Antti kirjoitti:

        Tuo oli hyvä kommentti! Tahtoisin vielä lisätä, että pidän ihmistä oikeana kristittynä vasta sitten kun hän rupeaa elämään Raamatun ohjeiden mukaan. Eli noudattaa ÄLÄ TAPA-käskyä ja lopettaa eläinten julman tappamisen, syömisen ja kohtelun. Ihan turha tulla väittämään ettei eläimillä ole sielua. Eräältä kristityltä papilta kysyttiin sitä ja hän sanoi, että muilla eläimillä ei ehkä ole sielua, mutta kyllä minun muppe-koirallani ainakin on. Eli vain niillä eläimillä on sielu, joiden kanssa ollaan ystäviä ja ei muilla. Tuo on tekopyhyyttä pahimmasta päästä! Kristityt saisivat opetella edes väkivallattomuuden perusteet. Muuten ei ole mitään järkeä tulla saarnaamaan muille, jotka jo elävät korkeampien moraaliperiaatteiden mukaan. Kuinka moni noista humpuuki-kristityistä noudattaa edes kymmentä käskyä? Ei kukaan, koska he ovat kaikki lihansyöjiä!

        Jeesushan esim.käski valmistaa pääsiäislampaan.
        Ja Hän sanoi: Syökää kaikkea,mitä lihakaupassa myydään.

        Ja jeesus täytti vanhan testamentin lait,ja vanhassa testamentissa luetellaan eläimet,jotka ovat tarkoitettu ravinnoksi,ja myös ne eläimet,jotka eivät sovi ihmisen ruuaksi iljettävyytensä tai myrkyllisyytensä tähden.

        Joten älkää väittäkö kristinuskoa omien luulojenne siunaajaksi,vaan nöyryyttäkää omat luulonne kristuksen sanan mukaiseksi.

        Kärsimyksen aiheuttaminen on petomaisuutta ja kiellettyä,sen verran minäkin ihmissielullisuutta harrastan,että sitä vältän ja varmasti puutun semmoisen tekijän raiveliin,mutta jotkin eläimet ovat tarkoitettu syötäviksi,siitä ei mihinkään päästä.


      • vrndavana-bhakta

        hyvät kristityt, niitä teitä Jumalan luokse on monia. Jeesus on vain yksi niistä. :)


    • tao

      näiltä ääliöiltä, jotka tuputtavat lorujaan väärille palstoille.
      Tai sitten on ymmärrettävä että apostolin mielestä Jeesus-usko on itämaisia uskontoja.

      • Hese

        Mitä tarkoitat? Kristinuskohan on lähtöisin juutalaisuudesta, jonka kotipaikka on lähi-idässä. Kuinka itään pitää mennä?
        Mitä näihin idän uskontoihin mielestäsi kuuluu? Täällähän on jo ainakin hindulaisuudelle, islamille ja budhalaisille omat palstansa. Puuttuuko täältä sinun uskontosi?
        Sitäpaitsi, kannanotoista päätellen tämä aihe on herättänyt keskustelua. Tällä palstalla on muuten melko hiljaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe