Voi elämän kevät :(

Onpa ollut niitä päiviä, että kaikki menee pieleen. Aamulla ensimmäiseksi hajotin tavaraa ja siinä silmät ristissä sai sotkuja siivota. :( Eipä ne sotkut siihen jääny, kun keittiössä tuli sitten lisää...Mikään ei ole mennyt niinkuin on meinannut. :/

Toivottavasti teillä on mennyt paremmin..?

Sitten yksi erittäin tärkeä asia...Nyt on ollut ympäri maata näitä vanhusten rahanhuijausjuttuja. Nuo jutut saa kyllä samaan aikaan niin vihaiseksi ja surulliseksi. Miten ihmeessä tuollasta voidaan tehdä iäkkäille ihmisille???
Kaikilla joilla on yksin asuva iäkäs läheinen tai ystävä, niin kannattaa varoittaa ja ohjeistaa, ettei kukaan enää menisi antamaan huijareille rahaa tai pankkitietoja.

Rek. kamuille tää, että en viitsiny enää kenellekkään vastata tuohon vanhaan juttuun, ku se meni pilalle. :(

105

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät__kädet

Moi vaan. Minäkin sain yhden teemakulhon kahteen osaan ja en edes pudottanut sitä.

Valistus tekisi terää vähän samalla tyylillä, kun lapsia valistetaan olla luottamatta vieraisiin ihmisiin. Tarvittaessa muistilappu ulko-oveen.
      Pesäpallomailaterapiaa tuollaiset alhaiset varkaat tarvitsisivat.

• Moi Kylmät_kädet :) Mites tuo kulho sitten hajosi? Kolauttiko pöytään?

Sanotaan että ihminen on lapsi kaksi kertaa. Tuo on fiksu ratkaisu ohjeistaa vanhuksia ihan samoin kuin lapsia.

Tiedätkö, että kun lukee noita huijausjuttuja, niin mä voisin kyllä hutaista kans mailalla tollasia idiootteja. Miten paatunut ihminen voi olla, että kehtaa tehdä tuollasta vanhalle ihmiselle! :/

• Aina_Ykkönen
        tinttu-liina kirjoitti:

Moi Kylmät_kädet :) Mites tuo kulho sitten hajosi? Kolauttiko pöytään?

Sanotaan että ihminen on lapsi kaksi kertaa. Tuo on fiksu ratkaisu ohjeistaa vanhuksia ihan samoin kuin lapsia.

Tiedätkö, että kun lukee noita huijausjuttuja, niin mä voisin kyllä hutaista kans mailalla tollasia idiootteja. Miten paatunut ihminen voi olla, että kehtaa tehdä tuollasta vanhalle ihmiselle! :/

Saanko kysyä sinulta suoraan yhden asian eli montako sanaa uhrauduit kirjoittamaan tämän kadonneen vanhuksen puolesta (et ensimmäistäkään) ja mitä teit asian hyväksi (et mitään) vaan rupesit sadoin otetaanko hömpsyt viestein tiputtamaan vanhus parkaa luetuimpien top-listalta, ettei kukaan vahingossakaan löytäisi häntä. Se oli muutenvaimoni, joka poistatti alkoholi myönteisen palstasi hänelle riitti, että älä kuule esitä tekopyhää.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14566438/mies-katosi-kokkolassa-9-11-2016

• Aina_Ykkönen kirjoitti:

Saanko kysyä sinulta suoraan yhden asian eli montako sanaa uhrauduit kirjoittamaan tämän kadonneen vanhuksen puolesta (et ensimmäistäkään) ja mitä teit asian hyväksi (et mitään) vaan rupesit sadoin otetaanko hömpsyt viestein tiputtamaan vanhus parkaa luetuimpien top-listalta, ettei kukaan vahingossakaan löytäisi häntä. Se oli muutenvaimoni, joka poistatti alkoholi myönteisen palstasi hänelle riitti, että älä kuule esitä tekopyhää.

Sanon nyt yhden tärkeän asian tähän... Totuus on, että kirjoittanut tuohon aloitukseen, koska minulle tuo ketju toi henkilökohtaisesti ikäviä muistoja mieleen. Seurasin kyllä tuota aloitusta ja vanhus näemmä löydettiin eli ei hän jäänyt kadoksiin siksi, että minä en tuohon asiaan ottanut kantaa, tai että kirjoitin toisessa aloituksessa.

En kyllä ymmärrä tämmöistä syyllistämistä ollenkaan. :(

Ihmisiä syntyy, kuolee ja katoaa. Sinä et ketään löydä tällaisen palstan avulla, se on kylmä totuus. Mikäli tahdot auttaa vastaavassa tilanteessa, se tarkoittaa konkreettista jalkautumista pimeään yöhön.

Et voi tietää, kuinka moni meistä oli vapaaehtoisena etsimässä. Mietihän sitä seuraavalla kerralla kun syyllistät muita.

• Kk__
        Aina_Ykkönen kirjoitti:

En tiedä mitä oikein tarkoitat, mutta tämä on ensimmäinen tai toinen viesti, minkä kirjoitan palstalle tällä viikolla.

• Kylmät__kädet
        tinttu-liina kirjoitti:

Moi Kylmät_kädet :) Mites tuo kulho sitten hajosi? Kolauttiko pöytään?

Kyllä, kolautin juurikin altaan kulmaan ja en edes kovaa. Saattaa olla, että siinä on ollut hiushalkeama jo aikaisemmin.

Mikä tämä otetaas hömpsyt -juttu oikein on? Onko joku kirjoitellut tällä nimimerkillä jotain tuollaista?
        Olen pitkään harkinnut nimimerkin värinvaihtoa.

• RessuNro5
        Kylmät__kädet kirjoitti:

Kyllä, kolautin juurikin altaan kulmaan ja en edes kovaa. Saattaa olla, että siinä on ollut hiushalkeama jo aikaisemmin.

Mikä tämä otetaas hömpsyt -juttu oikein on? Onko joku kirjoitellut tällä nimimerkillä jotain tuollaista?

'Otetaas hömpsyt' oli mukava ja harmiton avaus, jossa keskustelimme alkoholinkäytön eri puolista. Ylläoleva nimimerkki (Aina_Ykkönen) katsoi sen hidastavan vanhuksen löytymistä. Logiikka joka ei millään avaudu normaalijärkiselle:)

• spee_do kirjoitti:

Ihmisiä syntyy, kuolee ja katoaa. Sinä et ketään löydä tällaisen palstan avulla, se on kylmä totuus. Mikäli tahdot auttaa vastaavassa tilanteessa, se tarkoittaa konkreettista jalkautumista pimeään yöhön.

Et voi tietää, kuinka moni meistä oli vapaaehtoisena etsimässä. Mietihän sitä seuraavalla kerralla kun syyllistät muita.

Speedo puhuu vähän mutta asiaa kuten aina:)

Tuo ajatus siitä että joku avaus vie huomion ja halveeraa toista avasuta on mielestäni vähintäänkin outo. Olettaako joku siis että kun jotain vakavampaa sattuu ja siitä tehdään tänne avaus niin kaikki kevyemmän aiheen avaukset tulisi välittömästi hiljentyä...?

• Näköjään ei tarvita enää muuta kuin tänne kirjoittelua ja päivittelyä, niin maailma pelastuu.

• tinttu-liina
        Kylmät__kädet kirjoitti:

Rekkaaminen on hyvä vaihtoehto silloin, jos joku alkaa käyttämää pitämääsi nimmaria. Siks me muutki aikoinaan rekattiin. Muista vain se, että ku olet sininen nimi, niin ihmiset ottaa maalitauluksi ja olettavat tietävänsä sinusta kaiken.

No täs kyl sattui inhimillinen väärinkäsitys ku mä ainaski luulin et hän on kadonnu jonneki ulkoilmaan. En mä tajunnu sit lainkaan et häntä pitääki etsii luetuimpien top-listalt... :(

• artagnan kirjoitti:

No täs kyl sattui inhimillinen väärinkäsitys ku mä ainaski luulin et hän on kadonnu jonneki ulkoilmaan. En mä tajunnu sit lainkaan et häntä pitääki etsii luetuimpien top-listalt... :(

Muista kuules tuo sitten ens kerralla..:)

• Minulla on mennyt ihan hyvin, mutta väsymys on kaamea..

No ainut mikä vaivaa mieltä vähäsen on urpot palstalla.. Ja typerät jutut..

• No voi :( Oot varmaan jo testannu yhtä sun toista..? Ei sulla sit ole mitään semmosta vakiolääkettä mikä aiheuttaa noin kovaa väsymystä..Ei se hääviä ole, kun on väsy..eihän sitä jaksa mitään. Tästä palstasta sen verran, että aina vaan jaksaa hämmästyttää joidenkin ajatusmaailma.

• ne-hämmästyttää

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa.

• tinttu-liina kirjoitti:

No voi :( Oot varmaan jo testannu yhtä sun toista..? Ei sulla sit ole mitään semmosta vakiolääkettä mikä aiheuttaa noin kovaa väsymystä..Ei se hääviä ole, kun on väsy..eihän sitä jaksa mitään. Tästä palstasta sen verran, että aina vaan jaksaa hämmästyttää joidenkin ajatusmaailma.

No ei minun lääkkeet varmaan aiheuta enää väsymystä, kun olen niitä pitkään käyttänyt..

• KittieChi-81 kirjoitti:

No ei minun lääkkeet varmaan aiheuta enää väsymystä, kun olen niitä pitkään käyttänyt..

Mut täytyyhän tuo jostakin johtua, jos on pitkään tollasta väsymystä..Vai onko se sit vaan tää pimeä aika. Kyllähän sitä joskus tuntuu, että voisi jäädä petiin koko päiväksi..

Mut täytyyhän tuo jostakin johtua, jos on pitkään tollasta väsymystä..Vai onko se sit vaan tää pimeä aika. Kyllähän sitä joskus tuntuu, että voisi jäädä petiin koko päiväksi..

No se on varmaa n tämä vuoden aika, se on aikas väsyttävä meille masennusta kärsiville.

No se on varmaa n tämä vuoden aika, se on aikas väsyttävä meille masennusta kärsiville.

No varmaan se on useimmille meistä, ennenkuin tottuu taas tähänkin. :)

No varmaan se on useimmille meistä, ennenkuin tottuu taas tähänkin. :)

On toki monelle muullekin, itse en vaan ikinä totu tähän pimeyteen..

On toki monelle muullekin, itse en vaan ikinä totu tähän pimeyteen..

Lyöt verhot kiinni ja valoja kamalasti päälle.. :) Mulle on elokuussa alkava pimeys aina semmonen kurja juttu, mutta äkkiä siihen sit tottuu. Keväällä taas on häiritsevää ku alkaa olemaan valoisaa..:)))

Lyöt verhot kiinni ja valoja kamalasti päälle.. :) Mulle on elokuussa alkava pimeys aina semmonen kurja juttu, mutta äkkiä siihen sit tottuu. Keväällä taas on häiritsevää ku alkaa olemaan valoisaa..:)))

No miehelläni oli tänään kirkasvalolamppu olkkarissa päällä, muttaminua se sattui vaan silmiin.. Kyllä se aurinko vain olisi poikaa..😊

No miehelläni oli tänään kirkasvalolamppu olkkarissa päällä, muttaminua se sattui vaan silmiin.. Kyllä se aurinko vain olisi poikaa..😊

Kevätaurinko varsinkin..Silloin ku se alkaa jo pikkasen lämmittää ja tajuat että kohta on kesä <3 <3

Kevätaurinko varsinkin..Silloin ku se alkaa jo pikkasen lämmittää ja tajuat että kohta on kesä <3 <3

Oi joi, älä puhu enempää, odotan jo että päivät pitenee..😎

Oi joi, älä puhu enempää, odotan jo että päivät pitenee..😎

Niin minäkin :) Se on pakko viel sanoa, että se kesän alku on just parasta ja ku huomaa ekat voikukat..:))
        No ku päästään tuonne tammikuuhun, niin aletaan menemään kesää kohti. Jaksetaan siihen asti. :)

Niin minäkin :) Se on pakko viel sanoa, että se kesän alku on just parasta ja ku huomaa ekat voikukat..:))
        No ku päästään tuonne tammikuuhun, niin aletaan menemään kesää kohti. Jaksetaan siihen asti. :)

Minä voisin kesällä nauttia auringosta ja vihreästä luonnosta vaikka koko vuoden..😎 Jep, tsempataan vaan, joulun jälkeen päivät pitenee..😊

Minä voisin kesällä nauttia auringosta ja vihreästä luonnosta vaikka koko vuoden..😎 Jep, tsempataan vaan, joulun jälkeen päivät pitenee..😊

Just niin..Ja tiiäkkö Kittie..tajusin just senkin, että kesä on siinä hyvää aikaa siinäkin mielessä, ku kaikenmaailman tontut ei hypi ihmisten ikkunoilla kurkkimassa kiltteyttä. ;)) Saadaan tehdä mitä halutaan...ja mehän tehdään ;))

Just niin..Ja tiiäkkö Kittie..tajusin just senkin, että kesä on siinä hyvää aikaa siinäkin mielessä, ku kaikenmaailman tontut ei hypi ihmisten ikkunoilla kurkkimassa kiltteyttä. ;)) Saadaan tehdä mitä halutaan...ja mehän tehdään ;))

En pelkää Tonttua, minun pikkukoira kyllä haukahtaa jos joku on ikkunan takana..😉

En pelkää Tonttua, minun pikkukoira kyllä haukahtaa jos joku on ikkunan takana..😉

No en minäkää pelkää..en yhtään..;)) Mullaki pitäis olla joku joka ilmoittaa..kisulit on nii laiskoja. :))

No en minäkää pelkää..en yhtään..;)) Mullaki pitäis olla joku joka ilmoittaa..kisulit on nii laiskoja. :))

Hanki myös koira vahdiksi?😉 Ajattele kuinka hyvä vahti se olisi, nappaisi Tontulta tonttulakin..😀

Hanki myös koira vahdiksi?😉 Ajattele kuinka hyvä vahti se olisi, nappaisi Tontulta tonttulakin..😀

Vielä parempi ku ottais housunpersauksista kiinni..;)) Hihhii..pelkkä mielikuva on huvittava, ku tonttu juoksis kiljuen pakoon ja pitelis pepustaan kiinni :D

Vielä parempi ku ottais housunpersauksista kiinni..;)) Hihhii..pelkkä mielikuva on huvittava, ku tonttu juoksis kiljuen pakoon ja pitelis pepustaan kiinni :D

Kohta Tonttu ei uskalla tulla ikkunoidemme alle..😉

Kohta Tonttu ei uskalla tulla ikkunoidemme alle..😉

Usko vaan, että se laittaa aputonttujen alempiarvosen alisuorittajatontun meidän ikkunoiden alle..;)) On se sen verran pupuhousutonttu :)))

Usko vaan, että se laittaa aputonttujen alempiarvosen alisuorittajatontun meidän ikkunoiden alle..;)) On se sen verran pupuhousutonttu :)))

Näinkö meinaat?😄

• Voi teitä ihmisressuja...:)))

Meillä tontuilla on ylimaallinen ote kotieläimiin kuten myös naisiin. Ei tarvitse muuta kuin sanoa kuiskaten "HYS" niin hiljaisuus tulee välittömästi ja vahtielukat menee nöyrästi selälleen. Joskus sitte vähä rapsutankin masulista jos kiireeltäni joudan;)

Näinkö meinaat?😄

Tuossahan tuo uhoilee, mut miten mä pikkasen lukisin rivien välistä että pikku itku puristais kurkkua..;))

• HerraToljanter kirjoitti:

Voi teitä ihmisressuja...:)))

Meillä tontuilla on ylimaallinen ote kotieläimiin kuten myös naisiin. Ei tarvitse muuta kuin sanoa kuiskaten "HYS" niin hiljaisuus tulee välittömästi ja vahtielukat menee nöyrästi selälleen. Joskus sitte vähä rapsutankin masulista jos kiireeltäni joudan;)

Ylimaallinen ote :)))))) No ollaan sitä taas niin isoa ;))

Ylimaallinen ote :)))))) No ollaan sitä taas niin isoa ;))

Heräs uteliaisuus, että miten ilmenee tämä ylimaallinen otteesi naisiin? Ei se ainakaan meihin ole tehonnut ;))

• HerraToljanter kirjoitti:

Voi teitä ihmisressuja...:)))

Meidän koira on aika äksy vieraita kohtaan, kunnes oppii tuntemaan heidät. Veikkaan Tonttu että sinulla on vaikea pala..😉

Meidän koira on aika äksy vieraita kohtaan, kunnes oppii tuntemaan heidät. Veikkaan Tonttu että sinulla on vaikea pala..😉

Tais olla sun sessuli niin hurja kaveri, että tonttuki vaikeni ;))

Tais olla sun sessuli niin hurja kaveri, että tonttuki vaikeni ;))

Huomasin..😉

• Väsyttääkö elikkä nukuttaako vai onko uupumusta? Meitsillä juolahti mieleen että voisiko olla raudan puutetta kun siitäkin naiset saattavat kärsiä.. :-/

• butch-cassidy kirjoitti:

Väsyttääkö elikkä nukuttaako vai onko uupumusta? Meitsillä juolahti mieleen että voisiko olla raudan puutetta kun siitäkin naiset saattavat kärsiä.. :-/

No, väsyttää ja iltapäivisin nukuttaa.. Ja väsyn helposti, kun touhuan jotain.. Kai se vain liittyy sairauteeni, veriarvot minulla on aina olleet hyvät.

Väsyttääkö elikkä nukuttaako vai onko uupumusta? Meitsillä juolahti mieleen että voisiko olla raudan puutetta kun siitäkin naiset saattavat kärsiä.. :-/

Meillähän on oikeen tohtori täällä ;))

Hyvähän se vaan on huolehtia toisista.😊 Mutta olisi se kiva kun olisi vähemmän väsymystä.

No, väsyttää ja iltapäivisin nukuttaa.. Ja väsyn helposti, kun touhuan jotain.. Kai se vain liittyy sairauteeni, veriarvot minulla on aina olleet hyvät.

No johtuisiko se sitten vaan lisääntyneestä pimeydestä ja sitä kautta kasvaneesta melatoniinin määrästä elimistössä.. :-)

No meitsiä on kiinnostanut aina ihmiskehon salaisuudet. Naisten erityisesti.. ;-D

No johtuisiko se sitten vaan lisääntyneestä pimeydestä ja sitä kautta kasvaneesta melatoniinin määrästä elimistössä.. :-)

No kyllä tuo pimeys vaikuttaa mielialaani ja väsymykseen..😴

Hyvähän se vaan on huolehtia toisista.😊 Mutta olisi se kiva kun olisi vähemmän väsymystä.

No juu..kyllähän se vaikuttaa moneen asiaan ku on väsyny. Sitä kärttyileeki herkemmin...:{

No meitsiä on kiinnostanut aina ihmiskehon salaisuudet. Naisten erityisesti.. ;-D

Jaa..mitähän semmosia salaisuuksia sitä löytyy naisesta mitä ei ole miehessä..Ku mä kyllä luulen että säkin olet ratkonu ne salajutut jo aikoja sitten..;))

• ???????

• Mitä ??? Mistä moiset kysymysmerkit? :)

• Piti vastata tuohon hämmästyttää kummastuttaa juttuun..

• Eikös se ole lastenlaulussa, että maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.. :))

Eikös se ole lastenlaulussa, että maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.. :))

Juu.. En vain tajunnut miten se liittyi kommenttiini..?

Juu.. En vain tajunnut miten se liittyi kommenttiini..?

Oisko tuo liittymyt tuohon, ku kirjoitin palstalaisten ajatusmaailmasta..?? Täällä kun törmää aika outoihinki kommentteihin..

Oisko tuo liittymyt tuohon, ku kirjoitin palstalaisten ajatusmaailmasta..?? Täällä kun törmää aika outoihinki kommentteihin..

No outoja täällä kyllä välillä piisaa..😊

• Piti tarkistaa, ettei kukaan ole kadoksissa tai maailmalla tapahtunu mitään mullistavaa. Eihän sitä vois silloin kirjoittaa ollenkaan.. ;))

• En ole kadoksissa.. Ja mullistavaa oli tekemäni makaroonilaatikko..😀

En ole kadoksissa.. Ja mullistavaa oli tekemäni makaroonilaatikko..😀

No onneks et ole hukassa, ku sun löytymises olis musta kiinni...Mä häiritsisin sun löytymistäs tällä kirjoittelullani ;))

Mitäs mullistavaa sun makaroonilaatikossa oli? Oliko niin hyvää, että vei kielen mennessään? :)

No onneks et ole hukassa, ku sun löytymises olis musta kiinni...Mä häiritsisin sun löytymistäs tällä kirjoittelullani ;))

Mitäs mullistavaa sun makaroonilaatikossa oli? Oliko niin hyvää, että vei kielen mennessään? :)

Et häirinnyt, ja juu, ruoka oli hyvää..😋

• no kyllä jäbä vähä semmosesta otti ihteensä ku eilis illasta asti on noi sivuleikkurit ollu hukassa et eikö ees siks aikaa vois täällä meininki rauhottua ku jäbä niitä kahteleepi.. ;)

• Tietääpä sit ketä syyttää ku ens kerran on toi mikrokupu kadoksis... ;)

• temmirauta kirjoitti:

no kyllä jäbä vähä semmosesta otti ihteensä ku eilis illasta asti on noi sivuleikkurit ollu hukassa et eikö ees siks aikaa vois täällä meininki rauhottua ku jäbä niitä kahteleepi.. ;)

Voi anteeks Temmi ;)) Tuleppa seuraavalla kerralla ilmoittamaan tänne isosti ku etsit jotain, nii me keskeytetään siks aikaa ;))

• artagnan kirjoitti:

Tietääpä sit ketä syyttää ku ens kerran on toi mikrokupu kadoksis... ;)

Nii ja varsinki jos sitä ei enää löydy ;)

• Meitsiltäkin hukkui sukka pesussa elikkä missähän se on.. :-O

Meitsiltäkin hukkui sukka pesussa elikkä missähän se on.. :-O

No voih..:8 Ihan koko sukkako? :P Mun syntilista on jo aika pitkä..ei taida tulla lahjoja tänä jouluna :}

• TosirealistiKokkolan

Hah hah haa. Aamulla kello 14.14. Olet sinä saatanan hullu ämmä, hah hah haaa!!!...
      Ime vittuasi lesbo ämmä, hah hah haa!!!...

• Ime sinä munaas....Ai niin..Börjehän hoitaa sen sun puolesta ;))

Ime sinä munaas....Ai niin..Börjehän hoitaa sen sun puolesta ;))

tMitä tuo ukonkäppänä sekoilee?

tMitä tuo ukonkäppänä sekoilee?

Ressu ei ymmärtäny..siks se kärttyilee..:))

Ressu ei ymmärtäny..siks se kärttyilee..:))

Pöljä mikä pöljä..😉

Pöljä mikä pöljä..😉

No semmonen ei-uskottava tyyppi. Ei voi ottaa tuota tosissaan :))

No semmonen ei-uskottava tyyppi. Ei voi ottaa tuota tosissaan :))

No ei todellakaan, onneksi on oikeasti fiksuja ja kunnollisia miehiä olemassa, esim. Mieheni ja iskä.😊

No ei todellakaan, onneksi on oikeasti fiksuja ja kunnollisia miehiä olemassa, esim. Mieheni ja iskä.😊

Nii ja monia muita..:))

Nii ja monia muita..:))

No muutama joo..😊

no entäpä jäbä sitte..? ;)

• temmirauta kirjoitti:

Mun on pakko vastata tähän, että Jäbä kuulostaa kyllä erittäin fiksulta ja kunnolliselta tyypiltä :))

• temmirauta kirjoitti:

Joo, laskn sinut joukkoon.😊

• Oon tullu siihen tulokseen, että ei olisi pahitteeksi jos nettiyhteyden saamiseen vaadittaisiin henkisen terveyden terveystodistus...

• Heh!😊 Se olisi aikas hyvä!😉

Heh!😊 Se olisi aikas hyvä!😉

No olis..Kyllä sitä saa aina uudestaan ja uudestaan ihmetellä mitä kaikkea sairasta jotku ihmiset suoltaa ulos..:[

No olis..Kyllä sitä saa aina uudestaan ja uudestaan ihmetellä mitä kaikkea sairasta jotku ihmiset suoltaa ulos..:[

Niinpä..😛

Niinpä..😛

Mä oon iloinen Kittie, että sä osaat nyt ohittaa tollaset jutut mitä tuolla oli. Ne pitääki jättää omaan arvoonsa.

Mä oon iloinen Kittie, että sä osaat nyt ohittaa tollaset jutut mitä tuolla oli. Ne pitääki jättää omaan arvoonsa.

Kiitti! Kai täällä kirjoitellessa karaistuu, sekä ottaa kamujen neuvosta vaarin..?😉 Ja noi törppöjen herjat ei edes osu ja ovat todella typeriä.

Kiitti! Kai täällä kirjoitellessa karaistuu, sekä ottaa kamujen neuvosta vaarin..?😉 Ja noi törppöjen herjat ei edes osu ja ovat todella typeriä.

Kyllä sitä karaistuu, mutta onneksi ei kovetu kokonaan. Ei se pahastuminenkaan väärin ole silloin kun aikeet ovat olleet vilpittömät...Meinaan kun otin tässä aloituksessa vanhukset esiin ja se katsottiin tekopyhyydeksi. Sitä vaan ehtii elämässä näkemään niin monia asioita ja yksi on myös tuo vanhuksen huijaus. Mut mehän mennään kuiteski etiäpäin kaikesta huolimatta :)

Kyllä sitä karaistuu, mutta onneksi ei kovetu kokonaan. Ei se pahastuminenkaan väärin ole silloin kun aikeet ovat olleet vilpittömät...Meinaan kun otin tässä aloituksessa vanhukset esiin ja se katsottiin tekopyhyydeksi. Sitä vaan ehtii elämässä näkemään niin monia asioita ja yksi on myös tuo vanhuksen huijaus. Mut mehän mennään kuiteski etiäpäin kaikesta huolimatta :)

Jep, kyllä karaistuu.😉 Minulla on ollut aikas hyvä päivä, valmistelin näyttelyä, myin piirrustuksen ja sain konvehtitilauksia!😊

Älä murehdi kyllähän me tiedämme että sinä välität.. Sinä olet kiva ihminen.

Hyvä kittie.. Olen iloinen että et murehdi joidenkin ihmisen mielipiteitä..

Lainaten sinun fiksuja sanoja joita olet minulle täällä sanonut ettei kannata välittää.. Vaikeeta se on mutta kyllä sinä siihen pystyt, sillä jos minä siihen pystyn ni pystyt sinäkin.

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Lainaten sinun fiksuja sanoja joita olet minulle täällä sanonut ettei kannata välittää.. Vaikeeta se on mutta kyllä sinä siihen pystyt, sillä jos minä siihen pystyn ni pystyt sinäkin.

Tsemppiä! Olet kiva tyyppi.😊

Tsemppiä! Olet kiva tyyppi.😊

Kiitos...

Jep, kyllä karaistuu.😉 Minulla on ollut aikas hyvä päivä, valmistelin näyttelyä, myin piirrustuksen ja sain konvehtitilauksia!😊

Tiedätkö..ku teet noita konvehteja, niin onko sulla joku muottijuttu? :)

• Ilmannimi2 kirjoitti:

No minä olen jo päässy tuosta..hetken se vaan kirpas. :)

Tiedätkö..ku teet noita konvehteja, niin onko sulla joku muottijuttu? :)

On kyllä.😊

On kyllä.😊

Miten sä olet oppinu tekemään niitä? Löysikkö netistä ohjeita vai onko noi ihan sun omia juttuja? Täytyy kysellä, ku aina ku luen sanan konvehti, niin mun alkaa tekemään hirveesti mieli suklaata. :P

Miten sä olet oppinu tekemään niitä? Löysikkö netistä ohjeita vai onko noi ihan sun omia juttuja? Täytyy kysellä, ku aina ku luen sanan konvehti, niin mun alkaa tekemään hirveesti mieli suklaata. :P

Kondiittoriksi opiskellessa opin niitä tekemään, ja kotona keksin ihan omat reseptit. Pari kaveria tilasi minulta konvehteja maksua vastaan.😊

Kondiittoriksi opiskellessa opin niitä tekemään, ja kotona keksin ihan omat reseptit. Pari kaveria tilasi minulta konvehteja maksua vastaan.😊

Mä oon joskus udellu sulta noita juttuja ja sä oot aika salainen ;))

Kiva, ku saat myytyä niitä. On varmasti herkullisia nameja.. :P

Mä oon joskus udellu sulta noita juttuja ja sä oot aika salainen ;))

Kiva, ku saat myytyä niitä. On varmasti herkullisia nameja.. :P

No en halua paljastaa omia reseptejä..😉 Juu, kyllä kaverit ovat tykänneet konvehdeista.

• Ihmetyttää että miten joku ihminen luulee että jos ei kommentoinut siihen ketjuun missä vanhus on kadonnut ni ettei välittäisi asiasta ollenkaan. Minä näin sen ketjun ja luin sitä mutta koska en ollut nähnyt sitä vanhusta enkä tunne häntä ni aattelin ni etten laita viestiä jotta he jotka tietävät asiasta jotain jaksavat lukea sitä ketjua.. Hyvä että hän vanhus löytyi. Mutta yhden tyhmän kysymyksen teen miten ihmeessä tämän kautta voi löytää kun tänne ei saa laittaa kuvia eikä aivan tarkkoja tietoja... Taidan olla tyhmä kun en tajua tota logiikkaa.. Muutenkin ihmetyttää että miten joku voi pelkästään suomi 24 perusteella päättää millainen toinen ihminen on. Eikö me voida antaa kaikkien jutella ihan rauhassa oli sitten sininen tai musta nimimerkki. Minusta on kammottavaa että oli se sitten lapsi, nuori, teini, aikuinen tai vanhus jota huijataan tai varastetaan rahat tai kaupitellaan ihme tauluja tai muita esineitä koti ovella koska minusta on todella törkeetä tulla pimpottamaan vieraan ihmisen ovikelloa koska eihän se pimpottaja voi tietää vaikka kotona joku nukkuisi. Minusta on hyvin itsekästä häiritä toisia ihmisiä ilman lupaa... Mihin on unohtunut se että kunnioitetaan toisten kotirauhan. Minua ärsyttää myös kaikenlaiset kerjäläiset olivat he sitten ketä tahansa tai missä tahansa. Minua ärsyttää myös kaikenlainen puhelimyynti. Saisi kieltää ihan lailla. En tilaa puhelimitse mitään. Minua ärsyttää myös kaikenlaiset gallupit tai henkilökohtaisia asioiden puhelin kyselijät jotka soittavat.. Ei heistä voi ikinä tietää ovatko aitoja vain huijareita.

• Ilmannimi kirjoitti kyllä niin monta fiksua asiaa. :) Ehkei kukaan kuvittelekkaa löytävänsä ketään palstojen kautta, mutta ehkä siitä löytyi vain syy naputtaa. Niinkuin tuolla kirjoitin, niin rekattu on vähän sillai silmätikkuna.

Se on oikeasti kammottavaa, kun ihmisiä huijataan. Ja sit vielä, kun on kyseessä hyvin vanha ihminen, niin se tuntuu kyllä äärettömän pahalta. :(

Mä muutes ennen tilasin lehtiä, ku puhelinmyyjä soitti. Lopetin sen, ku niitä on vaikea peruuttaa.

Ilmannimi kirjoitti kyllä niin monta fiksua asiaa. :) Ehkei kukaan kuvittelekkaa löytävänsä ketään palstojen kautta, mutta ehkä siitä löytyi vain syy naputtaa. Niinkuin tuolla kirjoitin, niin rekattu on vähän sillai silmätikkuna.

Se on oikeasti kammottavaa, kun ihmisiä huijataan. Ja sit vielä, kun on kyseessä hyvin vanha ihminen, niin se tuntuu kyllä äärettömän pahalta. :(

Mä muutes ennen tilasin lehtiä, ku puhelinmyyjä soitti. Lopetin sen, ku niitä on vaikea peruuttaa.

toi on kyllä semmonen petollisen sorttinen taktiikka et kysellään lapsenlapsista sun muista henkilökohtaisuuksista. sitte ku vanhempi ihminen alkaa pehmetä myydään härskisti melkeimpä mitä vaan. jäbä on tota tummuaki ohjeistanu et puhelun saapi katkaista milloinka vaan jos ei muuten irti pääse. olipa sitte kuinka kivan olonen tyttö tai poika luurin toisessa päässä..

Ilmannimi kirjoitti kyllä niin monta fiksua asiaa. :) Ehkei kukaan kuvittelekkaa löytävänsä ketään palstojen kautta, mutta ehkä siitä löytyi vain syy naputtaa. Niinkuin tuolla kirjoitin, niin rekattu on vähän sillai silmätikkuna.

Voi... Oletko huomannu että vaikka haluaa vain hyvää mieltä tänne ni joitakin harmittaa sekin.

• sitkeääjumitusta

Kattokaapa taas vapaamuurareita
      suomi 24 poliisi"-palstalla otsikolla:
      matti ahteen looshi 2.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe