Facebook sivuilla vieraillu?kuka näkee?

Facessa

Kun käyn tuntemattoman facebook sivuilla,näkeekö kukaan että oon vieraillu hänen facebook sivuilla?
Meillä ei ole yhteisiä kavereita.
Kiitos.

18

1900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfhfukfuk

Ei pelkästään näe vaan nauraa partaansa.

• kaikkifacekäyttäjät

kaikki

• vakoilukirja

Facebook, NSA, CIA, Mossad, jne näkee.

• myös____

Microsoft ja kolmannet osapuolet.

• luultavasti-ei-tiedä

Jos sinulla ei ole facebook-tiliä, tai jos onkin, mutta et ole kirjautunut omalle facebook-tilillesi, etkä niin ollen voi kirjoitella mitään tervehdyksiä tms. sinne, niin mistäpä hän tietäisi?

• Hoplaaaaa

Olen kirjautunu facebookkiin ja vierailen hänen sivuilla ni tarkoitin näkeekö hän että olen käynyt hänen sivulla?
      Tuleeko esim. Hänelle kaveriehdotus?
      Meillä ei ole yhteisiä kavereita.

• stalktalk

Hyvin todennäköisesti hänelle tulee kaveriehdotus ja siitä hän voi päätellä sinun vierailleen. Eli kiinni jäit.

• paskaa-hommaa
        stalktalk kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti hänelle tulee kaveriehdotus ja siitä hän voi päätellä sinun vierailleen. Eli kiinni jäit.

Aivan sivullisena kysyisin, että onko Facebookissa mahdollista estää sellaiset kaveriehdotukset.
        Sillä eihän se välttämättä mitään tarkoita jos vaan käy katsomassa sivua joka on vapaasti FB:ssä kirjautuneen tarkasteltavana.
        Ainakin pitäisi vaatia jotain aktiivista yhteydenottoa sivullakävijältä sivun omistajalle että sivun omistaja saisi tietää siitä mitään.

Tuo kaveriehdotushomma tuli itselle aivan yllättävänä tietona. Onpas hyvä ettei itsellä ole FB-tiliä...

• wwwwwyyyyyy

Ei näe

• taltimulentti

Kaveriehdotuksissa se tulee... Tuolla joku kirjoittaa että on käynyt toisen FB sivulla, mutta ei ole kirjautunut FB:n käyttäjätunnuksilla - ei pitäs toimia....

Mutta toisaalta, jos joku saa jonkun kaveriehdotuksen, niin ei se kerro yhtää mitään. Homma on sellainen, että Suomen kokoisessa maassa kun tuntee vaikka 5-10 ihmistä, niin ihmiset tietää jo kaikki toiset... eli kun minulla on kaveri naapurissa ja toinen vaikka iituntiitussa, niin meillä kolmella on sama kaverinkaveri ja saamme kaveriehdotuksen jossa kerrotaan että tällä ehdotuksella on minun kanssani kaksi tai kolme yhteistä kaveria, eli minun pitäisi periaatteessa tuntea tämä kahden toisistaan tuntemattomien ihmisten yhteinen kaveri.

Mutta sitten on tälläinen kikka vitonen jota voi kokeilla. Tee itsellesi toinen facebook profiili sellaisella nimellä jolla ei mitää tekemistä sinun kanssasi. Käytä sitä kavereiden vakoiluun... kun pekka peeeppposen toinen profiili on virpi viiippola, niin se matti kaukolansinen ei tiedä kuka se yksi on.

• vielä.paskempaa

Valeprofiileja. Leikki-ihmisiä. Yksi argumentti lisää FB:tä vastaan.

• Halooo

En tiedä mut itelle tullu los angles kaveriehdotus ja ikinä käyny siellä.

• taltimulentti

Kaveriehdotuksia tulee myös kavereitten kavereista ja jopa niiden kavereista.... se voi tulla myös pelkästä kuukle hausta.... itselle on jokus tullut jopa kaveripyyntökin jonkun sellaisen kohdalta joka on vain jossain samassa ryhmässä... itsellä on sellaisiakin kavereita joita en sillee edes tunne, mutta olen kuitenkin hyväksynyt, mutta niitä en ota joita en tunne millään tapaa

• kiitos.tiedoista

Voi voi voi. Olen äärimmäisen kiitollinen etten koskaan ole liittynyt FB:hen.

• Ehdotuksias

Tokiha voit tehdä vale profiilin ja menet omia sivuja katsomaan,ja katsoa tuleeko omille sivuille kaveriehdotus vale profiilista.

Mut en tiedä onko paikkaansa pitävä testi.Ihmetelly itekki mite face valikoi kaveriehdotukset.

• Eionnaa

Et saa tietää valeprofiililla.
      Tein joskus valeprofiilin puhelimella,ja antoi n.s oikean profiilin kavereita kaveriehdotuksia.
      Kun tekee face profiilin joutuu laittaa puh numeron varmaa sillä tunnistaa,vaikka tekee eri selaimella.
      Eli pitäs olla 2 puh numeroa.
      Kokeilin numeroksi 0000000000
      Mut ei hyväksy.

• Eiuskois

Olette kummallista väkeä kerta kaikkiaan lapsia.

• saisko-lisätietoja

Kerro tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      66
      2265
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2162
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1468
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1232
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      113
      1120
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      885
    Aihe