onko muita miehiä joilla toinen kives "herkempi" tuntemaan kipua esim jos tippuu vaikka kaukosäädin kasseille ?
Herkkä kives
14
4153
Vastaukset
- vasenherkempi
Vasen kives on mulla isompi, sijaitsee alempana ja paljon oikeaa kipuherkempi. En tiedä, että johtuuko kipuherkkyys isosta koosta ja sijainnista. Ainakin näiden takia vasen vastaanottaa kaikki mahdollisesti iskut ja tällit ensimmäisenä vastaan.
- södlfkgh
Nää on niin yksilöllisiä juttuja, eikä näille useimmiten mitään voi.
- doctorman
onko se aina ollut herkempi vai onko selkeästi tullut muutosta, että herkemmin kipuilee.
- solmunen
Oikea kivekseni on hieman kipuherkempi kuin vasen.
Ilmenee silloin kun vaimoni taluttaa minua kivesnyöristä makuuhuoneeseen käsieni ollessa sidottuina selän taakse.
Sama kives on myös herkempi napsuille. - Kivesmies1
Ei ole muutoksia mutta nykyään olen vain tosi luulotautinen muitakin mielenterveysongelmia on milloin pelkään mitäkin syöpää yms.. Terkuin ap
itselläni on ollu ns. RIIPPUKIVEKSET nyt ne ovat nousseet ylemmä aivan kuin kivespussiin olis työnnetty ilmaa "suurentuneet pehmeämmät kivekset tuntuvat,löytyvät aivan paikoillaan(hieman aristavat)
kiihottavat ns.riippukisekset miten kivasti ne määräävät tahdin naiselle kun takamusta vasten läpsyttelevät"entäs ku nainen"nyhtää"niistä kiihottaa.........
- GreippiPalli
Itsellä iski teini-iässä sikotaudin jälkitauti toiseen kivekseen, turposi greipin kokoiseksi ja oli stanan kipeä. Tuo kives jäi kipuherkäksi. Spermaa on tullut aina niukanlaisesti, voi olla että vain yksi tuottaa sitä? Lapsia olen onnistunut siittämään!
- turpokives
Mullakin toinen kives (vasen) turposi teini-iässä, mutta ei sikotaudin vaan iskun takia. Jäi kipuherkäksi. Toimii varmaan vajaana, kun siihen on tullut myös isot kohjut. Välillä siihen koskee koko ajan. Kun menen makaamaan kipu häviää ja kun nousen ylös sitä alkaa jomottamaan.
- Saakeli.ku.kävi
Mulla sattui onnettomuus, ja nivunen ja toinen kivespussi mustelmalla, vähän vertakin. Vieläkin kipeä vaikka tapaturmasta on monta päivää. Vedin varmuuden vuoksi käteen jä sperma oli normaalia, eikä sattunut... Yleensä en vedä kun mulla on tyttökaveri, mutta tuosta.
- johannakorhonen1
Mulla ei enään toisten kivekset kivestä.
. siihen auttoi kaksi tiiliskiveä. Pitää vain varoa ettei rakennekynnet jää väliin kun piispan palleja hoitelin askolan ryyppyköörissä. - Anonyymi
Mulla on kyllä molemmat tosi iskuherkät, jos kaukosäädin putoo kasseille niin hetki menee itkua pidellen sikiöasennossa
- Anonyymi
Itselläni oli vasen kives kosketusherkkä noin vuoden ajan. Kaikki itsehoito-ohjeet tuli käytettyä ja tunnustelemalla pattien etsiminen tuli myös tutuksi.
Lopulta päätin mennä lääkäriin. Yleislääkäri tutki tunnustelamalla ja sanoi että mitään ei löydy, mutta hän voi laittaa lähetteen ultraääneen jos haluat.
Otin lähetteen, mutta odottelin noin kuukauden ennen kuin tilasin ajan tutkimuksiin, koska yleislääkäri sanoi että kiveskivut ovat melko tavallisia ja odottele muutama viikko ja ota kipulääkettä aina kun kipu alkaa ja katsotaan sitten uudestaan jos ei sillä helpota.
Ultraäänessä ei sitten löytynyt mitään patteja eikä merkkejä tulehduksista. Joten tässäkin tapauksessa vuoden ajan päässä pyörineet pahimmat ajatukset olivat aivan turhia. Tutkimuksiin olisi kannattanut mennä aikaisemmin, sillä stressitaso tuon vuoden aikana oli aika korkea kun asiaa tuli ajateltua monta kertaa päivässä.
Näitä tutkimuksia ei kannata pelätä. Yleislääkäri teki tunnustelun todella nopeasti ja ilman mitään ylimääräisiä toimia. Röntgenlääkäri joka teki ultraäänitutkimuksen tuijotti vain hämärässä huoneessa näyttöruutua ja ei edes katsonut potilaaseen päin. Vain toinen käsi ohjaili isoa kynämäistä ultraäänilaitteen anturia ja hoita istui toisella puolella huonetta kirjoittaen ylös lääkärin sanelemia asioita. Molemmat tutkimukse kestivät noin 5min ja koko lääkäritapaaminen alle 15min.
Nopea tutkimustulos antaa mielenrauhan ja säästää pitkältä stressiltä.
- Anonyymi
Vasen puoli sattuu kun ottaa osumaa polveen. Tuo ongelma vain löysissä boxereissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740