Guinea Bissau

Hespdfg

Onko kukan tehnyt gambiasta retkeä guinea Bissauhun? Mitä kustantaa? Kuka järjestää?

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duidunnnveliiiiI

Olen tehnyt ja moni muukin vuokraamalla kuskin ja auton , kuski haluaa yleensä kaverinsa apumieheksi mikä saattaa sinänsä olla järkevää. Naiset joilla on musta seuralainen , pidempiaikainen kunnollinen sellainen , ei mikään eilisen illan baari pummi, voisivat ehdottaa häntä apumieheksi.

OTTAKAA KUNNON AUTO, korkeasta näkisi jotain ja ilmastointikaan ei haittaa, kuumempi kuin G ssä. Eu kansalaisten verorahoja haaskattu komeisiin sissejä kestäviin siltoihin , eli eksoottiset rämälautta lossit on pää reitillä ehkä jo poistuneet.
      VARATKAA YHDEN DOLLARIN RAHAA REILUSTI MUKAAN.
      Tammikuussako siellä on karnevaalit , Porttugalin perintöä, rummutus raikkaa ja menoa on.
      Mitään ongelmia ei ollut vaikka olin Bissaun pressan vaalien aikaan, matkan varrella
      pitää antaa vähän poliiseille , ei kaikille eikä aina.Ottivat milellään huikan väkevää mitä G mn puiolella eivät tee.
      Bissaussa on hyviä yökerhoja vähän alkeellista mutta hyvä meno ja ennen kaikkea hyvää musiikkia joka puolella.
      Halvalla hyviä Porttugalilaisia puna viinejä , olin ihan tyytyväinen .

SOPIKAA KUSKIN KANSSA MITÄ MAKSAA JA MITÄ KUULUU PAPERILLA NIIN KIVEMPI.
      MAKSAKAA KOLMAS OSA VASTA KUN OLETTE TAKAISIN.

Mitä maksaa , valkoinen maksaa aina valkoisen hinnan , jotain satasen päivä kuskille ja
      apulaiselle autokuluineen. Mustat maksaa itse kaikki kulunsa ja ruokansa ja poliisi rahat kannattaa sisällyttää kiinteään hintaan, Kuski joka on ollut siellä ennenkin
      niin on paras ratkaisu , voit ajaa vaikka itsekin mutta et voi ryypiskellä ja jos ei tottunut niin tressaavaakin ja vakuutukset vaikeita asioita.

Hyvää reissua ja eksoottisempaa Afrikkaa.

• kukaanlähdössä

Niin, onkohan kukaan kiinnostunut lähtemään käymään Bissaussa ?
      -varmaan kannattaisi yöpyä Senegalin puolella. mennessä eka yö.

• TimppaHelsinki

Koska lähdössä Bissauhun??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22