Uskomatonta, homeopaattinen aine (Sepia) lopetti hikipuuskat! Olen 56-vuotias ja hikoilua on ollut monta vuotta kesiä lukuun ottamatta, nyt sain hikoilla kesälläkin. Loppukesästäkin olin nolosti otsa litimärkänä asiakastapaamisissa. Hankin leveämmän sängynkin, että voin vaihtaa yöllä kuivaan kohtaan. Olin kokeillut salviaa, hinta euro/pvä. Hukkaan meni, ei mitään vaikutusta. Kokeilin sitten homeopatiaa, koska en halunnut turvautua hormoneihin ja olen saanut aikaisemmin apua atooppiseen ihottumaani homeopatiasta. Viikossa kuumat aallot vähenivät ja loppuivat parissa-kolmessa viikossa kokonaan. Nyt olleet poissa jo pari kuukautta jopa yölläkin.
Mutta kappas vaan, eilen ilmestyivät menkat. En edes tunnistanut niiden tuloa oireista ennen kuin tajusin vessassa, mistä turvotus ja vuosien takaa tuttu niskasärky ja rintojen paisuminen johtuivat. Hassua, kesällä tehtiin hedelmällisyystutkimus - mikä se kirjainyhdistelmä olikaan - ja se arvo oli yli 100, kun jo 25 - 30 arvossa ehkäisyä pidetään tarpeettomana. Ans kattoo, mitä tuleman pitää, mutta olen erittäin tyytyväinen, kun se pirullinen kuumotus jäi, menkat ovat pieni riesa niiden rinnalla. En usko, että terveyteni on vaarassa, vaikka menkat ilmestyivät. Varmaan joku oikku, joka ei toistu. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan Sepiaa. Kustannus parin kympin luokkaa. Homeopaatit väittävät, että niistä pikkupillereistä ei ole koskaan haittaa: aine ei vaikuta, jos elimistö ei sitä tarvitse.
Olkoonpa homeopatia lumetta tai ei, olen saanut kauan sitten tavallaan uuden elämän, kun kasvojen piinallinen ihottuma loppui, ei tarvinnut herätä monta kertaa yössä voitelemaan ihoa ja aloin näyttää ikäiseltäni. Nyt pääsin kuumista aalloista. Ihan sama vaikka olisi lumetta, jos auttaa eikä kukaan ole päässyt rahastamaan kustannuksellani.
Jos sinulla on kokemuksia homeopatiasta vaihdevuosiin, olisi kiva, jos kirjoittaisit tänne.
KUUMAT AALLOT JÄI
Kuivaotsa
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846