Uskomatonta, homeopaattinen aine (Sepia) lopetti hikipuuskat! Olen 56-vuotias ja hikoilua on ollut monta vuotta kesiä lukuun ottamatta, nyt sain hikoilla kesälläkin. Loppukesästäkin olin nolosti otsa litimärkänä asiakastapaamisissa. Hankin leveämmän sängynkin, että voin vaihtaa yöllä kuivaan kohtaan. Olin kokeillut salviaa, hinta euro/pvä. Hukkaan meni, ei mitään vaikutusta. Kokeilin sitten homeopatiaa, koska en halunnut turvautua hormoneihin ja olen saanut aikaisemmin apua atooppiseen ihottumaani homeopatiasta. Viikossa kuumat aallot vähenivät ja loppuivat parissa-kolmessa viikossa kokonaan. Nyt olleet poissa jo pari kuukautta jopa yölläkin.
Mutta kappas vaan, eilen ilmestyivät menkat. En edes tunnistanut niiden tuloa oireista ennen kuin tajusin vessassa, mistä turvotus ja vuosien takaa tuttu niskasärky ja rintojen paisuminen johtuivat. Hassua, kesällä tehtiin hedelmällisyystutkimus - mikä se kirjainyhdistelmä olikaan - ja se arvo oli yli 100, kun jo 25 - 30 arvossa ehkäisyä pidetään tarpeettomana. Ans kattoo, mitä tuleman pitää, mutta olen erittäin tyytyväinen, kun se pirullinen kuumotus jäi, menkat ovat pieni riesa niiden rinnalla. En usko, että terveyteni on vaarassa, vaikka menkat ilmestyivät. Varmaan joku oikku, joka ei toistu. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan Sepiaa. Kustannus parin kympin luokkaa. Homeopaatit väittävät, että niistä pikkupillereistä ei ole koskaan haittaa: aine ei vaikuta, jos elimistö ei sitä tarvitse.
Olkoonpa homeopatia lumetta tai ei, olen saanut kauan sitten tavallaan uuden elämän, kun kasvojen piinallinen ihottuma loppui, ei tarvinnut herätä monta kertaa yössä voitelemaan ihoa ja aloin näyttää ikäiseltäni. Nyt pääsin kuumista aalloista. Ihan sama vaikka olisi lumetta, jos auttaa eikä kukaan ole päässyt rahastamaan kustannuksellani.
Jos sinulla on kokemuksia homeopatiasta vaihdevuosiin, olisi kiva, jos kirjoittaisit tänne.
KUUMAT AALLOT JÄI
Kuivaotsa
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028