KUUMAT AALLOT JÄI

Kuivaotsa

Uskomatonta, homeopaattinen aine (Sepia) lopetti hikipuuskat! Olen 56-vuotias ja hikoilua on ollut monta vuotta kesiä lukuun ottamatta, nyt sain hikoilla kesälläkin. Loppukesästäkin olin nolosti otsa litimärkänä asiakastapaamisissa. Hankin leveämmän sängynkin, että voin vaihtaa yöllä kuivaan kohtaan. Olin kokeillut salviaa, hinta euro/pvä. Hukkaan meni, ei mitään vaikutusta. Kokeilin sitten homeopatiaa, koska en halunnut turvautua hormoneihin ja olen saanut aikaisemmin apua atooppiseen ihottumaani homeopatiasta. Viikossa kuumat aallot vähenivät ja loppuivat parissa-kolmessa viikossa kokonaan. Nyt olleet poissa jo pari kuukautta jopa yölläkin.

Mutta kappas vaan, eilen ilmestyivät menkat. En edes tunnistanut niiden tuloa oireista ennen kuin tajusin vessassa, mistä turvotus ja vuosien takaa tuttu niskasärky ja rintojen paisuminen johtuivat. Hassua, kesällä tehtiin hedelmällisyystutkimus - mikä se kirjainyhdistelmä olikaan - ja se arvo oli yli 100, kun jo 25 - 30 arvossa ehkäisyä pidetään tarpeettomana. Ans kattoo, mitä tuleman pitää, mutta olen erittäin tyytyväinen, kun se pirullinen kuumotus jäi, menkat ovat pieni riesa niiden rinnalla. En usko, että terveyteni on vaarassa, vaikka menkat ilmestyivät. Varmaan joku oikku, joka ei toistu. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan Sepiaa. Kustannus parin kympin luokkaa. Homeopaatit väittävät, että niistä pikkupillereistä ei ole koskaan haittaa: aine ei vaikuta, jos elimistö ei sitä tarvitse.

Olkoonpa homeopatia lumetta tai ei, olen saanut kauan sitten tavallaan uuden elämän, kun kasvojen piinallinen ihottuma loppui, ei tarvinnut herätä monta kertaa yössä voitelemaan ihoa ja aloin näyttää ikäiseltäni. Nyt pääsin kuumista aalloista. Ihan sama vaikka olisi lumetta, jos auttaa eikä kukaan ole päässyt rahastamaan kustannuksellani.

Jos sinulla on kokemuksia homeopatiasta vaihdevuosiin, olisi kiva, jos kirjoittaisit tänne.

0

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        514
        3755
      2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        467
        3444
      3. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        143
        3040
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        164
        2332
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        8
        2200
      6. 223
        1638
      7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        23
        1407
      8. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        99
        1300
      9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        94
        1291
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        89
        1100
      Aihe