ps3 ohjain sekoilee

karenin

Mistä johtuu se että pleikka 3 ohjain toimii itsekseen. Kun yrittää siirtyä oikeelle tai vasemmalle, menee itsestään alkuun tai loppuun eikä pysähdy ollenkaan. Ei pysty valitsemaan mitään. Sama koskee myös kaukosäädintä

7

3269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exodiy

Älä nyt vaan sitä kaukosäädintä pyllyysi työnnä.

• Azi07

Pennut pois linjoilta...mee viellä imee äitis tissiä keskenkasvunen räkänokka?

• Azi07

Moi! Mulla tattiohjain jää välillä jumiin oikealle ja vasemmalle,niin saattaa toimii omineen,mut sen kyllä näkee kun ei tatti palaudu...paljon käyttöä ja vanhuuttaan reistailee.Ehkä uusi ohjain ratkaisee ongelman?

• werkku1

Perus tattivaiva, kun jompikumpi tai kumpikin on tönkömpi, että jää tiettyyn suuntaan.
      Mikä myös vaikuttaa, niin tattien alle ja niiden pallukoiden sivuille menee myös likaa sun muuta, että kannattaa jollain lailla puhdistaa pois minkä saa.

• Anonyymi

No entä jos ohjaimet (2kpl) on alle vuoden vanhoja ja hyvin vähällä käytöllä? Kumpikin näyttää uusilta ja tatit pomppaa nätisti keskelle, mutta siltikin vasen tatti tekee omia liikkeitä ylös/alas suunnassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No entä jos ohjaimet (2kpl) on alle vuoden vanhoja ja hyvin vähällä käytöllä? Kumpikin näyttää uusilta ja tatit pomppaa nätisti keskelle, mutta siltikin vasen tatti tekee omia liikkeitä ylös/alas suunnassa

Taitaa olla tarvikeohjaimia, koska käsittääkseni uusia PS3 ohjaimia ei ole saanut enää moneen vuoteen, kun konsolin valmistuskin on lopetettu jo vuosia sitten.
        Saattaa auttaa jos purkaa ohjaimen ja ne ohjainsauvojen potentiometrit ja puhdistaa niiden kontaktit elektroniikan puhdistusaineella.
        Sitten se tietysti pitäisi osata vielä kasatakin niin että toimii.

• Anonyymi

Onpa outoa, kyllä minulla toimii ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1869
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      281
      987
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      644
    Aihe