En tiedä mitä teidän unelmanne ovat, eikä minua kiinnosta kuinka vaikeita ja mahdottomia ne saattavat olla, mutta ne ovat mahdollisia.
https://www.youtube.com/watch?v=4xkDckVUePg
Hei nuoret!
NeverGivingUp
3
187
Vastaukset
Mikään ei ole mahdotonta, mutta kaikki ei ole mahdollista.
- saijaijaijdwpjdipqw
Mikään ei oo mahdotonta, mut vaatiiiin niiiin paljon työtä, että käytännössä mahdotonta sitten lopulta....
- Sisuh
Mutta entä jos mun unelma on päästä Tylypahkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914711T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374263Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512423- 1542269
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3411829- 1091680
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291524Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2041473- 621216
- 1021204