Jos tapaisin miehen, antaisin lahjaksi sivuleikkurit ja peilin.
Tähdet ohjelmassa loistaa lavasteissaan ja näyttää mieheltä mutta siviilissä Alatalon Mikolta jolla liian isot korvikset.
Arttu Viskari
5
257
Vastaukset
- beethooven
Mökkitie ym. ovat ihan hirveän loistavia kappaleita sanoisin kyllä. Kuuntelin jokunen vuosi sitten livenä Pietarsaaressa.
- ällöämmä
Arttu Wiskari oli koko tähdet, tähdet-ohjelman paras ja monipuolisin esiintyjä, vaikka Veitolan tyhmä muija mollas jokaisen esityksen jälkeen Artun ulkonäköä ja lihavuutta. Veitola ylisti Parkkosen taivaisiin joka esityksen jälkeen, vaikka Parkkonen on karismaton keskinkertaisuus, mutta kun veitolan mielestä kilpailussa tärkeintä on nätti naama, ei musiikilliset kyvyt. Miksi tuommoinen muija otetaan tuomariksi musiikkiohjelmaan, jolla ei ole pienintäkään musiikki tietämystä.
- Anonyymi
Wiskarin lauluissa yksinkertaista sanoitusta ja ennalta arvattavaa. Gösta oli ja meni, säälittävää kopioida. Gösta oli sanoitusten mestari.
- Anonyymi
Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anteeksi vain mutta en ymmärrä koko Arttu Viskarin musiikkia. Luulin että konedisco ja sen lieveilmiöt on kuollut ja kuopattu jo 80 luvulla.
Tasalatteaa syntikkasoppaa, sitä tuli maailma täyteen jo valovuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181