Nyt kun eri kunnissa alkaa paljastua, minkälaisen simputuksen kohteeksi opettajat kiky-sopimuksen vuoksi lähivuosina joutuvat, eikö olisi aika hylätä tämän nöyryyttämisen hyväksynyt ammattijärjestö, siis OAJ?
Ehkä joku rohkea voisi perustaa Ero kirkosta -palvelun kaltaisen Eroa Ammattijärjestöstä -palvelun?
Aika erota ammattijärjestöstä (OAJ)
6
178
Vastaukset
- SeOnHalba
En ole ikinä kuulunut, enkä aio liittyäkään.
Jos palkkaan nyrkkeilijän, palkkaan hänet taistelemaan, en luovuttamaan.
Siksi työttömyyskassa. - DetDen
Olen kuulunut YTK:n ja korvaukset juoksee hyvin. Mitä OAJ on tehnyt työttömyyden nujertamiseksi? Ehdottanut yliopistoille lisää fyrkkaa, jotta työttömien valmistuminen sankoin joukoin yliopistoista turvataan!
- GroverinAlgoritmi1100110
OAJ ei tee mitään törkeän ikäsyrjinnän lopttamiseksi. Nuoret opet saavat töitä ja 50-60-vuotiaat jäävät työttömiksi. Useasti vanhemmalla opella on työttömyysaikana satakin oman aineen lisäopintopistettä, ne eivät paina mitään. OAJ:n Luukkainen pitäisi erottaa. Yhtä nolla kuin edeltäjänsä Kangasniemi
- Anonyymi
Mutta pääasia että Ollilla on liksa ihan kohdallaan. Vaikkei mitään teekään ja lykkää ekansa nimensä työehtosopimukseen. Nollakorotuksilla totta kai. Ja kikyt bonuksena. Onneksi en kuulu tuohon rahanahneeseen tollojen järjestöön. t: nimim "ope"
- Anonyymi
Haha, täällä trollit kitisevät. Minä olen saanut useaan pulmaan apua OAJ:läiseltä luottamusmieheltä, ja jäsenetujen ansiosta säästän pelkästään vakuutuksissa satoja euroja vuodessa. Mutta onnea teille kassalaisille valitsemallanne tiellä! Yhteiset edut kyllä kelpaavat mutta mitään ei olla valmiita tekemään niiden eteen.
- Anonyymi
Höpö höpö . Mä toimim hallituksessa ym luotto tehtävissä mutta sit kun itse tarvin sairauden takia apuja .minulle käännettiin selkä. Kaikki menee hyvin niinkauan kun maksat. Sitten kaikki apu loppuu. Näin oaj ssä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828