Pilkettä silmäkulmassa

Viikonlopunlihatiski

Nyt viikonloppuna avattu Pilke oli hyvä paikka pyydystämiseen. Heti lohkesi. Aah.

26

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44444

      Purasitko jotain kovaa? Mene hammaslääkäriin jos hammas lohkesi.

    • lohkesi.naisesi

      Kiva tykkäsit eikä tauti häirinnyt.

    • tumputustapeilillä

      jaa näppiin pilkkeen paskiksessa

    • kuningasaleksitaskussa

      Joopa joo. Tämä yrittäjä on kolunnut jo kohta kaikki liiketilat tässä kaupungissa.
      Jossain on vikaa nyt.

      • aloittajakinsai

        Saako siellä käydä heterotkin vai onko pelkkä vähemmistöjen mesta?


    • Pilkitäänkö siellä paljon, vai katiskallako pyydetään??

      • varmempi

        verkot vaan peliin, niin ui kuha pyydykseen


      • Jonkinlainen troolikin ehti käydä mielessä, en näitä kalajuttuja niin ymmärrä.


      • kalavinkki

        peruspilkintää, pientä nypytystä ja pitkiä vetoja sopivasti vuorotellen, niin kyllä se saalis sieltä pikuhiljaa nousee pintaan.


      • No just joo. Minä juon nyt kahvia.


      • varmempi kirjoitti:

        verkot vaan peliin, niin ui kuha pyydykseen

        Kuha kuulostaakin kodikkaalta.


      • Varma.kuha

        Onhan se ainakin tuttu ja turvallinen, suhteellisen hyvän näköinen ja voi oikein valmisteltuna laittaa suuhunsa vailla huolta epäpuhtauksista, joita moni muu monni pitää sisällään. Kuhan voi kesken keskustelunkin livauttaa helposti väliin, ilman että se haittaa kanssakeskustelijaa, kuhan hiukan katsoo, että se jouhevasti sekaan sujahtaa.


      • Eikä petä odotuksia ainakaan itsevarmuuden osalta, kuha vaan kestäisi.


      • Kokin.kala

        Oikeilla mausteilla kuhassa on naposteltavaa koko illaksi ja aamulla loput.


      • Kuhatie

        Eilisaamuna näin untakin.


      • kuhan.tuli.mieleen
        Kuhatie kirjoitti:

        Eilisaamuna näin untakin.

        Aamu-unisuuteen on hyviä opuksia kirjastossa, samoin kalastus-ja eräaiheisia teoksia paljon, loistavia reseptejä, hyllyväleissä saa aikaa kulumaan helposti liiankin kanssa


      • Kuha vain ehtisi, tai edes kiinnostaisi. Houreuneksi silti aistivoimainen.


      • kuhan.kirjasin
        Asunnotonmummo kirjoitti:

        Kuha vain ehtisi, tai edes kiinnostaisi. Houreuneksi silti aistivoimainen.

        Totta, kuhan ongelmanratkaisua puin.
        Ketäpä tuo kiinnostaisi, hiljainen miljöö, vain tuntematon erämies selaamassa vikkelin sormin avoimen kirjasi lehtiä...tylsää


      • Kuha uudestilöytämältään sarkastisuudelta ehtii, s.o. Hiirenkorville vielä kuluu.


      • Tuntemattomuuskin lienee suhteellista?


      • Maustettua
        Kokin.kala kirjoitti:

        Oikeilla mausteilla kuhassa on naposteltavaa koko illaksi ja aamulla loput.

        Ei kait enää pidä nuuhkaista?


      • saltpepa

        Kuhan jotain tipahtaisi?


      • hiirellekorvansa

        Eivät kai laadukkaat pyydykset koskaan kovin herkkiä ole, ainakaan kulumaan, kuhan muistaa juuri suhteellisuudentajun.


      • Kuha räppänä räpsähtäis? Vikkelät sormet kuulostavat pyydyksessä tavatuilta.


    • TuorettakinOn

      Kyl Jussissa pääsee päiväpanoille?

      • Murukahvit

        Ai kauheeta sentäss.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe