Mikä olisi paras ilmainen ja ilman mainoksia oleva QR-koodinlukusovellus? Puhelimena Samsung Galaxy J3 (2016) jos sillä on merkitystä. Googlen sovelluskaupassa on tarjolla vaikka kuinka monta mutta mikä niistä olisi paras ja em. ehdot täyttävä? Haluan välttää mainosroskaa niin paljon kuin mahdollista.
Paras QR-koodinlukija?
3
1081
Vastaukset
- larssiterr
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.reader&hl=fi
päivittyi 16.11.2016- uusi.älypuhelinkäyttäjä
Eihän tuossa puhuta QR-koodeista mitään! PDF ei ole QR. Et kai vaan yritä vetää nenästä uutta älypuhelimen käyttäjää? Olen kyllä käyttänyt tietokoneita vuodesta 1986 mutta pärjäillyt peruspuhelimella tänne asti.
Mulla oli aiemmissa Windows versioissa tietokoneella Adobe Acrobat mutta nykyisin Win10:llä PDF:t avaa Microsoft Edge tai Mozilla Firefox -selain ja se riittää niihin harvoihin kertoihin kun tarvitsen avata pdf-tiedoston.
QR-koodi eli se "pikselineliö" oli vaan se alkuperäinen kysymys, odotan siihen edelleen vastausta. - larssiterr
uusi.älypuhelinkäyttäjä kirjoitti:
Eihän tuossa puhuta QR-koodeista mitään! PDF ei ole QR. Et kai vaan yritä vetää nenästä uutta älypuhelimen käyttäjää? Olen kyllä käyttänyt tietokoneita vuodesta 1986 mutta pärjäillyt peruspuhelimella tänne asti.
Mulla oli aiemmissa Windows versioissa tietokoneella Adobe Acrobat mutta nykyisin Win10:llä PDF:t avaa Microsoft Edge tai Mozilla Firefox -selain ja se riittää niihin harvoihin kertoihin kun tarvitsen avata pdf-tiedoston.
QR-koodi eli se "pikselineliö" oli vaan se alkuperäinen kysymys, odotan siihen edelleen vastausta.https://play.google.com/store/search?q=qr-koodinlukija&c=apps&docType=1&sp=CAFiEQoPcXIta29vZGlubHVraWphegUYAMABAooBAggB:S:ANO1ljLal3g&hl=fi
eikö tossa listassa oo adobe reader
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301144
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715