kokemuksia akupunktiosta

kipeä

Onko joku ottanut akua selkä niska ja olkapää
kipuihin ja niskajäykkyyteen tai eturauhasvaivoihin?

Onko auttanut?

Ja kuinka monta krt pitää ottaa ja paljon
maksaa krt?

3

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soheltaja

Siis tähän tämän piti tulla, jotakin syystä asia tuli tuonne omaksi jutukseen. Tiedä oliko vika koneen ja tuolin välissä vai tekniikkassa...

Lue siis minun Hömppelille" antama vastaukseni... minulta hoidettiin juuri tuota selkä-, niska-, käsiongelmaa ja kyllä auttoi. Auttoi se miehellenikin. Hän on hoidattanut itsensä jo kaksi kertaa, kun tekee työkseen töitä tietokoneella.
      Lue myös tuo lapsettomuushoito-juttu, siellä AP-hoitaja antaa hyvin kattavaa tietoa akusta. TIETOA akusta on annettu myös tällä samalla foorumilla tuolla eka sivulla, joten vikaiseppas sinnekin.

• ...)...

Kuusi vuotta sitten kävin akupunktiohoidossa, lihakseni laukesivat vasta kuudennella tai seitsemmällä hoitokerralla. Sama vaiva kuin sinulla.
        Pari vuotta sitten kokeilin samassa vaivassa tällä kertaa kiropiraktikkoa,lihakseni aukesivat vähän nopeammin, neljänellä hoitokerralla. Pitää olla alansa asiantuntija.

• nimetön

ei mielestäni auttanut ollenkaan..itselläni ollut muutaman vuoden niskakipuja. Kannattaa ensin selvittää mistä kivut johtuu.. Minulla huomattiin juuri, että ylin kylkiluuni on jotenkin jumiutunut, eli voi olla syynä miksi akupunktio ei auttanut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe