Onko joku ottanut akua selkä niska ja olkapää
kipuihin ja niskajäykkyyteen tai eturauhasvaivoihin?
Onko auttanut?
Ja kuinka monta krt pitää ottaa ja paljon
maksaa krt?
kokemuksia akupunktiosta
3
1001
Vastaukset
- Soheltaja
Siis tähän tämän piti tulla, jotakin syystä asia tuli tuonne omaksi jutukseen. Tiedä oliko vika koneen ja tuolin välissä vai tekniikkassa...
Lue siis minun Hömppelille" antama vastaukseni... minulta hoidettiin juuri tuota selkä-, niska-, käsiongelmaa ja kyllä auttoi. Auttoi se miehellenikin. Hän on hoidattanut itsensä jo kaksi kertaa, kun tekee työkseen töitä tietokoneella.
Lue myös tuo lapsettomuushoito-juttu, siellä AP-hoitaja antaa hyvin kattavaa tietoa akusta. TIETOA akusta on annettu myös tällä samalla foorumilla tuolla eka sivulla, joten vikaiseppas sinnekin.- ...)...
Kuusi vuotta sitten kävin akupunktiohoidossa, lihakseni laukesivat vasta kuudennella tai seitsemmällä hoitokerralla. Sama vaiva kuin sinulla.
Pari vuotta sitten kokeilin samassa vaivassa tällä kertaa kiropiraktikkoa,lihakseni aukesivat vähän nopeammin, neljänellä hoitokerralla. Pitää olla alansa asiantuntija.
- nimetön
ei mielestäni auttanut ollenkaan..itselläni ollut muutaman vuoden niskakipuja. Kannattaa ensin selvittää mistä kivut johtuu.. Minulla huomattiin juuri, että ylin kylkiluuni on jotenkin jumiutunut, eli voi olla syynä miksi akupunktio ei auttanut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190