Montako ihmistä tuktukkiin mahtuu? Onko ne turvallisia lasten kanssa?
Taksi vai tuktuk?
18
485
Vastaukset
- Santtunen1995
Sama kuin mopoon, yx eteen ja kolme taakse.
On juuri niin turvallisia, kuin Thaimaan liikenne. - marithai
Ehdottomasti ainakin pienten lasten kanssa taksi! Tukkarihan on käytännössä lava-auto, jossa on penkit sivuilla, sivut ja perä avoimia eikä turvavöitä tietenkään ole. Katto päällä ja kaiteet sivuissa.
Joten jos kolari tulee, siinä lentää koko perhe.
Taksissa normaali varustus ja usein esim Phuketissa uusia autoja.- TukTuoTunnelmaa
Mari on oikeassa, mutta penkit ei ole sivuilla, vaan ns. sohva takana pläsi menosuuntaan.
Kuvia voi katsella netistä. - LeveäPeräinenBaarityttö
Minkälainen on tuktuk, jossa on perä avoin???????
- Marithai
TukTuoTunnelmaa kirjoitti:
Mari on oikeassa, mutta penkit ei ole sivuilla, vaan ns. sohva takana pläsi menosuuntaan.
Kuvia voi katsella netistä.Kyllä esim Phuketissa on niitä tukeja, joissa penkit on lavan sivuilla ja sisään kömmitään takaosasta.
- KirsikkaJ
Marithai kirjoitti:
Kyllä esim Phuketissa on niitä tukeja, joissa penkit on lavan sivuilla ja sisään kömmitään takaosasta.
Marithai ne ovat oikeasti songthaew (lavataksi) nimeltään. Jostain syystä niitä kutsutaan tuk tukeiksi Phuketissa. Tuk tuk on sellainen mopon härveli johon mahtuu 3 kyytiin esim. Bangkokissa niitä on.
- TukTuoTunnelmaa
Lava-auto jossa on penkit, katto, ikkunat sivuilla ja takaluukku vex on auto nimivirheestä huolimatta ja tuktuk on sarvista ohjattava kolmipyöräinen kuten Kirsikka valistaa.
- 43434343
KirsikkaJ kirjoitti:
Marithai ne ovat oikeasti songthaew (lavataksi) nimeltään. Jostain syystä niitä kutsutaan tuk tukeiksi Phuketissa. Tuk tuk on sellainen mopon härveli johon mahtuu 3 kyytiin esim. Bangkokissa niitä on.
Tuk tukiin mahtuu kuskin lisäksi helposti 4 aikuista...2 eteen ja 2 taakse.
- KuvaAITOtuktuk
43434343 kirjoitti:
Tuk tukiin mahtuu kuskin lisäksi helposti 4 aikuista...2 eteen ja 2 taakse.
Tässä kuva aidosta tuk tukista. Ei tuohon neljää aikuista mahdu millään.
http://c8.alamy.com/comp/BHP2K9/auto-rickshaw-called-tuk-tuk-in-thailand-BHP2K9.jpg - TukissaOnTunnelmaa
Todella hieno kuva mutta mahtuu aikuiset, lammas, ruokakassit ja muutama naapurikin, eikä se ole kuin naapureiden verran enemmän kuin skootterimopoon.
Matkusta niin vaivatta näet. - äityliini_
No-niin. Tuli koettua sekä tuktuk että mainittu takaa avonainen lava-auto.
Tuktukiin mahtui oikein hyvin kaksi aikuista ja kolme teiniä kuskin lisäksi. "Jees jees". Nuorin istui joko kuljettajan edessä tai takana varsinaisen mopon päällä.
Songthaeweissa on sen sijaan iltaisin neonvalot, discopallo ja kunnon bassovermeet, joten pimeällä oli aina pakko mennä mieluummin niillä.
Kiitos kommenteista! - ThainAviomiesA
Jeps. Toivottavasti oli mukava matka.
- OmaTuk
Minulla on oma tuktuk.
Näin vuosien varrella se on käynyt edullisemmaksi, kuin esim. mopovuokraus.
Kaikki vehkeet on kolarialttiita ja toki auto turvallisin, mutta mopoilu silti yleisin ilman turvavöitä.
Matkailijalle toki turvallisin tapa kulkea on istua paikallisen ammattikuskin kyydissä, kuin harjoitella itse.- tuktuktuk
Itsekin olen pitänyt tuktukkia useammassa maassa. Aina yön kerrallaan
- Ylämäkituk
Kerran mentiin tuktukilla krabilla oli 7 kyydissä plus kuski välillä piti kävellä ylämäet kun hyytyi
- Hupaisaa
Tämä on hupaisempaa kuin idioottien riitelykeskustelut.
Laittakaa googleen Tuk tuk many people ja sitten klikkaa kuvat.
Sieltä voi todeta monenko hengen tukkeja on. - Eitukituk
Sika AmalIan lisäksi muita ei mahdu.
- asiallistahupattelua
Miksi piti pilata tämäkin hauska keskustelu jollain amalialla nim. eitukituk?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809