Kiinteistövälittäjän röyhkeys

myyvaikkaväkisin

Minua ottaa pattiin kiiinteistövälittäjän röyhkeys,asun vuokralla kämpässä joka on myynnissä.Naisvälittäjä soitti jo aiemmin ja kysyi yleistä esittelyajankohtaa,josta kieltäydyin.Maksan 600e vuokraa,minusta kaikkeen ei tarvi suostua.Jos sovitaan,voidaan näyttää jos joku on kiinnostunut.Eipä ole pahemmin ollut puoleen vuoteen,jonka asunto on ollut ylihintaan myynnissä!Nyt tämä ylimielinen nilkki laittoi vain tekstarin että on yleinen esittely silloin ja silloin.Eikö vuokralaisella ole mitään oikeuksia???

15

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioma

      EI. Et omista sitä.

    • ftyfyf

      Tekstiviesti ei riitä.

    • tanakele

      Joo minusta kans pitää sopia aika vuokralaisen kans,ei riitä että ylimielinen röyhkimys ilmoittaa milloin pitää esittelyn,todella kukkopoikamaista käytöstä,ei hyvän tavan mukaista!

    • neuvottelukyvytön

      Kiinteistövälittäjä yritti ensin hyvällä = soitti ja yritti sopia kanssasi yleistä näyttöaikaa. Sinä sanoit, ettei sinulle sovi mikään aika yleiseen näyttöön. Aika tylyä tollanen.

      Ja kun sinun kanssasi ei voi mistään sopia, välittäjä lähetti enää tekstarin, että yleinen näyttö on silloin kun on. Riittää kun jätti sinulle riittävästi, 14 vrk, varoaikaa.

      Jos näyttöajat eivät sinulle sovi, ainahan on se toinen vaihtoehto.
      Sinut irtisanotaan asunnosta ja joudut muuttamaan kuukauden tai kahden päästä. Piste.

    • myyvaikkaväkisin

      Ja kuka sanoi että 14vrk aiemmin ilmoitti tekstarilla?Kolmea päivää aiemmin!Ja kyllä minun kans voi sopia,on käynyt katsojia,on soitettu etukäteen että sopiiko sinulle että tulee asunnonkatsojia sillon ja sillon...Tarkoitan tuota ylimielistä ilmoitustyyliä,ei kysytä vaan ilmoitetaan.Ärsyttää.Mutta en tiedä ymmärtääkö tuota kukaan mitä tarkoitan.Yleensähän ,jos asunto on vuokrattu ,se ilmoitetaan ilmoituksessa,sitä ei kuvata,hyvän tavan mukaisesti.Katsomassa voi käydä kun niin sovitaan.Olisi kiitollinen kun vuokra juoksee säännöllisesti.Taitaakin alkaa vituttaa niin että se vähän viipyy ens kuussa.

      • ostaoma

        jätä vaan maksamatta niin vuokra sopimus ei varmaan jatku uuden omistajan kanssa. näytät olevankin oikein malli vuokralainen


    • myyvaikkaväkisin

      En aio jatkaakaan asumista mikäli omistaja vaihtuu...Ja todellakin,olen malli vuokralainen!Olen esim-siivonnut tämän asunnon lattiasta kattoon,olikin tosi paskanen,siivonnut pihan,sitäkään ei oltu haravoitu vuosikausiin,leikkasin pensasaidankin,kitkin kukkapenkit.Soitin huoltomiehen joka sääti vesilämpötilan oikeaksi.Ehkäpä jätän tarjouksen tästä..mutten sitä mitä pyytävät.

      • hoidavuokras

        normaalille ihmiselle siivous ja pihan hoito kuuluvat rutiineihin onko tuo sinusta ylivoimaista. kerro toki jatkostakin jos läävän ostit miten ollenkaan selviät kun kaikki vastuu on sinun


    • myyvaikkaväkisin

      En olekaan normaali...kaikki ylimääräinen vaatii älyttämiä ponnistuksia,silti yritän pitää vuokrakotini siistinä,ja siivoan vähän kerrallaan,sen minkä vointini sallii.Tämmöiset esittelyt aiheuttavat ylimääräistä stressiä.Maksan muuten vuokrani ajallaan,enkä saa mitään tukia.ett' elä mulle ala!Toko se innostaa omaa hoitaa vielä enemmän,olen aina haaveillut omasta kodista,nyt on aika todellakin toteuttaa tuo haave,eikä tarvi jatkossa sitten stressata että vieraat ihmiset tulevat kuikkimaan kaappeihin!

    • onkojärjessävikaa

      kyllä on ihan normaalia pitää koti siistinä ja vuokra ehtoihin kuuluu myös maksaa vuokra ajallaan. en ymmärrä miksi noita tenhotat. mutta osta sijoitus kämppä niin ehkä tajuut. niillä rahoillahan voit elellä vaikka palvelu talossa

      • Tenhota

        Mitä eroa kirjoitukseesi on tässä: Kyllä on ihan normaalia pitää koti siistinä, ja vuokraehtoihin kuuluu myös maksaa vuokra ajallaan. En ymmärrä miksi noita (tenhotat, tarkoittaa mitä)?. Mutta osta sijoituskämppä niin ehkä tajuat. Niillä rahoillahan voit elellä vaikka palvelutalossa.


    • Asunnon-omistaja

      Minä omistan sen asunnon.Tässä toimitaan juuri niinkuin MINÄ sanon.
      Minä en vuokralaisen mielipiteitä kuuntele.
      Nyt olen myymässä asunnon.Asunnon esittely on silloin kun MINÄ sen sanon olevan.
      Sopi se vuokralaiselle tai sitten ei.

    • kiitosnytriitti

      No et tosiaan omista!Ostin sen pois,nyt ei enää jatkossa tulla kuikkimaan mun kaappeihin...

      • ruikkiikaappiin

        hienoa mutta ole tarkkana jos joskus vuokraat asuntosi. tiä kuinka mallikkaita vuokralaisia saatkaan


    • kiitosnytriitti

      En aio vuokrata kotiani kenellekkään kun sen olen viimein saanut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe