Hei, tietääkö kukaan, mitä maksaa kaivon rakentaminen Gambiassa?
Kaivo Gambiian
5
205
Vastaukset
- Bisnesmies552
Anna mulle miljoona ni rakennan sulle kaivon vaikka saharaan
- Maksaja
Kaikki Afrikkaan tungettu raha on se menoa Kankkulan kaivoon.
- GhostintheShell
Aika paljon siitä kiinni miten syvälle pitää kaivaa. Lähempänä jokea pohjavesi on siinä 30 metrissä ja muutaman kilometrin päässä joesta pitää kaivaa siinä 50 metriä. Käsitykseni mukaan kaivurin löytäminen on aika haasteellista, joten työmiesten palkat kaivamiseen, jos palkkaa paljon kaivajia ja vahtii työn tekemistä niin valmista on mahdollista saada kuukaudessa vaikka joutuisi sen 50 metriä kaivamaan. Alkuun ja loppuun lisätään kaivon renkaat, määrä maaston mukaan. Renkaat voi ostaa tai tehdä itse hiekasta betonista. Hiekan hinta ja kuljetuskustannukset vaihtelevat samalla mielivaltaisella hinnoittelulla kun kaikki muutkin Gambiassa. Hyvällä tuurilla kaivettu hiekka kelpaa, ei tarvitse ostaa. Olen selvitellyt asiaa muutaman kerran, ja hinta on koneella kaivettuna semmoset 2000 euroa ja siitä tullaan sitten alaspäin riippuen siitä kuinka paljon meinaa itse tehdä.
- 123seppo
Moro
oletko selvittänyt porakaivon kaivattamista? Muuttuvatko kustannukset paljon? - Markomaalari
Kiitos asiallisesta vastauksesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278