Femisoijan syöjät haloo

Eve

Mitä kokemuksia on femisoija plussasta? Gynekologi suositteli kun "oikeita hormoneja" en voi käyttää. Apua tarvitsisin kuukautisvaivoihin, makeanhimoon, kiukutteluun :) ym. oireisiin. Koskahan näkyy tuloksia, vai näkyykö koskaan? Onko kenellekään tullut sivuoireita, mulla ainakin vatsa oireilee parin käytön jälkeen, ilmavaivat ihan hirveät, vatsa kipeä. Jääkö nuo vatsavaivat pois kun vain sitkeästi jatkaa käyttöä? Kertokaa kokemuksianne!

5

1393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaskinen

Eikös äsken julkaistu tutkimustieto, että kasvisestrogeenit eivät korvaa oikeita hormoneita. Tässä mielessä ne ovat tehottomia. Antioksidanttivaikutukset ym. ovat eri juttu.

• Lumimies

Onko femisoija vain naisille tarkoitetttu? Sitähän mydään ruokakauppojen hyllyistä. Herkullistakin...

• @nttu

FEMIsoija-nimestä voi päätellä jotain. Kaupassa myydään lapsille ja naisille omia tuotteita. Saahan niitä tietysti muutkin käyttää.

• sanjove

eve: erinomaisia kokemuksia, ainakin minulla (23v.) ja mummullani (68v.), "vaikutusajasta" en osaa sanoa. molemmat olemme käyttäneet -soija tuotteita useampia vuosia. suosittelen kokeilemaan myös sukl. makuista chocosoijaa vaikka herkkupäivinä. sekoita esim. luonnonjugurttiin. näin ei ainakaan itsellä vatsavaivoja.
      lumimies: miehille on oma vastaava tuote mistersoija, mutta tuskin femisoijan käytöstä miehelle haittaa on.

• Anonyymi

Makeanhimoon auttaa kromi, jota itse käytin ihan tabletteina. Sitä voi saada jostain ruuastakin. Kannattaa tutkia. Femisoijan auttaa myös virtsanknarkailuun. Sen takia ajattelin kokeilla sitä. Virtsankarkailuun on kyllä lääkekin, parempihan se ois jos jokin muu siihen auttaisi. Lääke on kyllä aika kallis 116,85e kylläkin 3kk annos. Kromia löytyy luonnosta monissa muodoissa. Katso Googlesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe