Onko täällä enää niitä og-auttajia vuosien takaa, soviet.sniper jne. ? Itsellä on vierähtäny "muutama" tovi siitä kun viimeks tänne eksyin. Lueskelin noita vanhoja threadeja semi nostalgisissa tunnelmissa :) Vanha kunnon kunnonvanha Suomi24.
Nimimerkkiki tallessa.
Good old times
5
141
Vastaukset
- KaikkiOliEnnenParemmin
Eipä oikein muita, kuin aloittelijoita tai jonneja näy. Joskus Suomi24:n palstoilla liikkuu harvoin henkilöitä, jotka vaivautuvat käyttämään sen 5 minuuttia elämästään muiden auttamiseen. Joskus olen nähnyt jopa, että joku antaisi kunnon vastauksen asialliseen kysymykseem, mutta siitäkin on jo kauan (varmaan n. 2 kuukautta sitten joku edes antoi kunnon vastauksen)
Ps: Itse kun olen aloittelija en voi oikein auttaa muita ja jos haluat vastauksen kannattaa englannin kielisiltä sivuistoilta sitä etsiä. - SOVIETSNIPER
YÖÖÖ ö ö ö möää ä oolwn Aivo vammainen iee Täällä ole kunniin utajia kaikki kunnon utajat ovat oikeilla irsoft foorumeilla jaa täöö l on vain kaltaisiani naskeja
Kyllähän täälä välillä tulee käytyy kattomassa, mutta ei tää enää mikään laadukas palsta ole. Heti kun modet otettiin palstoilta pois niin tää touhu levis käsii suomi24:ssa. Niin eipä täälä enää viitti paljoo mihkään vastailla/mitään vastailla.
- Miesiehiesie
RIP nemesiksen foorumi ja pcb. Oispa vuos 2005
- heipskukkelis
Airsoft suomessa on kuolemmassa lujaa vauhtia. Valitettavasti. Ehkä asialle voi tehdä jotain tai ehkä ei.
Rip softaaja foorumi. RIP leka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901