Good old times

Advisor

Onko täällä enää niitä og-auttajia vuosien takaa, soviet.sniper jne. ? Itsellä on vierähtäny "muutama" tovi siitä kun viimeks tänne eksyin. Lueskelin noita vanhoja threadeja semi nostalgisissa tunnelmissa :) Vanha kunnon kunnonvanha Suomi24.
Nimimerkkiki tallessa.

5

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiOliEnnenParemmin

Eipä oikein muita, kuin aloittelijoita tai jonneja näy. Joskus Suomi24:n palstoilla liikkuu harvoin henkilöitä, jotka vaivautuvat käyttämään sen 5 minuuttia elämästään muiden auttamiseen. Joskus olen nähnyt jopa, että joku antaisi kunnon vastauksen asialliseen kysymykseem, mutta siitäkin on jo kauan (varmaan n. 2 kuukautta sitten joku edes antoi kunnon vastauksen)

Ps: Itse kun olen aloittelija en voi oikein auttaa muita ja jos haluat vastauksen kannattaa englannin kielisiltä sivuistoilta sitä etsiä.

• SOVIETSNIPER

YÖÖÖ ö ö ö möää ä oolwn Aivo vammainen iee Täällä ole kunniin utajia kaikki kunnon utajat ovat oikeilla irsoft foorumeilla jaa täöö l on vain kaltaisiani naskeja

• Kyllähän täälä välillä tulee käytyy kattomassa, mutta ei tää enää mikään laadukas palsta ole. Heti kun modet otettiin palstoilta pois niin tää touhu levis käsii suomi24:ssa. Niin eipä täälä enää viitti paljoo mihkään vastailla/mitään vastailla.

• Miesiehiesie

RIP nemesiksen foorumi ja pcb. Oispa vuos 2005

• heipskukkelis

Airsoft suomessa on kuolemmassa lujaa vauhtia. Valitettavasti. Ehkä asialle voi tehdä jotain tai ehkä ei.

Rip softaaja foorumi. RIP leka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      152
      2601
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1870
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1331
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe