Good old times

Advisor

Onko täällä enää niitä og-auttajia vuosien takaa, soviet.sniper jne. ? Itsellä on vierähtäny "muutama" tovi siitä kun viimeks tänne eksyin. Lueskelin noita vanhoja threadeja semi nostalgisissa tunnelmissa :) Vanha kunnon kunnonvanha Suomi24.
Nimimerkkiki tallessa.

5

197

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiOliEnnenParemmin

Eipä oikein muita, kuin aloittelijoita tai jonneja näy. Joskus Suomi24:n palstoilla liikkuu harvoin henkilöitä, jotka vaivautuvat käyttämään sen 5 minuuttia elämästään muiden auttamiseen. Joskus olen nähnyt jopa, että joku antaisi kunnon vastauksen asialliseen kysymykseem, mutta siitäkin on jo kauan (varmaan n. 2 kuukautta sitten joku edes antoi kunnon vastauksen)

Ps: Itse kun olen aloittelija en voi oikein auttaa muita ja jos haluat vastauksen kannattaa englannin kielisiltä sivuistoilta sitä etsiä.

• SOVIETSNIPER

YÖÖÖ ö ö ö möää ä oolwn Aivo vammainen iee Täällä ole kunniin utajia kaikki kunnon utajat ovat oikeilla irsoft foorumeilla jaa täöö l on vain kaltaisiani naskeja

• Kyllähän täälä välillä tulee käytyy kattomassa, mutta ei tää enää mikään laadukas palsta ole. Heti kun modet otettiin palstoilta pois niin tää touhu levis käsii suomi24:ssa. Niin eipä täälä enää viitti paljoo mihkään vastailla/mitään vastailla.

• Miesiehiesie

RIP nemesiksen foorumi ja pcb. Oispa vuos 2005

• heipskukkelis

Airsoft suomessa on kuolemmassa lujaa vauhtia. Valitettavasti. Ehkä asialle voi tehdä jotain tai ehkä ei.

Rip softaaja foorumi. RIP leka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe