Good old times

Advisor

Onko täällä enää niitä og-auttajia vuosien takaa, soviet.sniper jne. ? Itsellä on vierähtäny "muutama" tovi siitä kun viimeks tänne eksyin. Lueskelin noita vanhoja threadeja semi nostalgisissa tunnelmissa :) Vanha kunnon kunnonvanha Suomi24.
Nimimerkkiki tallessa.

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiOliEnnenParemmin

Eipä oikein muita, kuin aloittelijoita tai jonneja näy. Joskus Suomi24:n palstoilla liikkuu harvoin henkilöitä, jotka vaivautuvat käyttämään sen 5 minuuttia elämästään muiden auttamiseen. Joskus olen nähnyt jopa, että joku antaisi kunnon vastauksen asialliseen kysymykseem, mutta siitäkin on jo kauan (varmaan n. 2 kuukautta sitten joku edes antoi kunnon vastauksen)

Ps: Itse kun olen aloittelija en voi oikein auttaa muita ja jos haluat vastauksen kannattaa englannin kielisiltä sivuistoilta sitä etsiä.

• SOVIETSNIPER

YÖÖÖ ö ö ö möää ä oolwn Aivo vammainen iee Täällä ole kunniin utajia kaikki kunnon utajat ovat oikeilla irsoft foorumeilla jaa täöö l on vain kaltaisiani naskeja

• Kyllähän täälä välillä tulee käytyy kattomassa, mutta ei tää enää mikään laadukas palsta ole. Heti kun modet otettiin palstoilta pois niin tää touhu levis käsii suomi24:ssa. Niin eipä täälä enää viitti paljoo mihkään vastailla/mitään vastailla.

• Miesiehiesie

RIP nemesiksen foorumi ja pcb. Oispa vuos 2005

• heipskukkelis

Airsoft suomessa on kuolemmassa lujaa vauhtia. Valitettavasti. Ehkä asialle voi tehdä jotain tai ehkä ei.

Rip softaaja foorumi. RIP leka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe